Services?

Nieuws omtrent telecom

Welke 'realistische' services zou u graag aangeboden zien door userbase.be?

dyndns
80
33%
mail forward / Imap over ssl(20MB?)
13
5%
persoonlijke speedtest history
102
42%
jabber
10
4%
andere... specifieer aub!
21
9%
alles
17
7%

Totaal aantal stemmen: 243
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster

Weske, dat bestaal al op UB. :-)
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

MaRtO schreef:Weske, dat bestaal al op UB. :-)
wel raar dat Tiscali daar nog tussen staat, want die zijn ondertussen Scarlet geworden :?

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster

Normaal zorgt Pengu ervoor dat die lijst uptodate blijft. :|
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Daarom dat ik er een dynamische zou willen zien die rekent op de input van de provider zelf dmv XML. Dan kan je daar ook queries op loslaten en obv wat jij wil de ideale oplossing kiezen.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Deej_1977 schreef:Daarom dat ik er een dynamische zou willen zien die rekent op de input van de provider zelf dmv XML. Dan kan je daar ook queries op loslaten en obv wat jij wil de ideale oplossing kiezen.
Nu nog medewerking van élke provider en ...

Daar zie je de bottleneck al natuurlijk, wie gaat zich graag tussen de beterkopere concurrentie willen updaten?

Maar in elk geval willen we (met hulp van khsw, als hij tenminste daar nog zin in heeft ;)) kijken of we geen werkende, uniforme providerwizard kunnen opstellen.
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

meon schreef:Daar zie je de bottleneck al natuurlijk, wie gaat zich graag tussen de beterkopere concurrentie willen updaten?
Ja en nee hé Meon. Beschouw het als de springplank voor de minder bekende providers. Providers die het meer moeten hebben van mond-aan-mond reclame en niet over de monster budgetten van TN & BGC beschikken.

Als die hun krachten bundelen en wij maken de vergelijkingsmachine bij zoveel mogelijk pers bekend, dan zullen na verloop van tijd de providers wel volgen.

En doen ze het niet (de grote) dan wil ik gerust de websites van de grotere afschuimen om hun abonnementen erin te steken. Voorzie dan gewoon een vlagje om aan te geven dat de info niet door de provider zelf is ingegeven.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Doe het anders zoals tweakers.net, laat gebruikers commentaar geven op providers - en de moderators de abo's onderhouden

Hoe staat het met nieuwe snelheids test? Mijn applet staat nog ter beschikking :-D
http://www.hierzo.net/test
FST
Pro Member
Pro Member

DNS service voor je (pas gratis geregistreerd) domain !!

dus 2 of meer nameservers ipv. die free services want die hebben altijd wel een slecht kantje.

Zo zou er ook een mogelijkheid zijn om domains te sharen door subdomains van iemand anders' domain te gebruiken/aanmaken (als hij/zij het goed vindt), voor bv. IRC vhosts ed. of als iemand een funny host heeft.

vind ik wel een goed idee...

----------------
qless schreef:...
Hoe staat het met nieuwe snelheids test? Mijn applet staat nog ter beschikking :-D
http://www.hierzo.net/test
Vind ik een goeie live app, de huidige werkt dikwijls niet naar behoren "there's some little bug that prevents some users to see their bandwith" en dan krijg je de vergelijkbalken niet te zien..
Laatst gewijzigd door FST 02 nov 2005, 12:50, in totaal 1 gewijzigd.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

VHOSTS zijn foei (dns pollution is nu al erg genoeg) !

Zoneedit is trouwens een hele goeie free dns service (enkel gelimiteerd tot 5 domains per account) !
Waggel
Starter
Starter

dynamic DNS zou wel vanpas komen...
en je history onthouden lijkt me wat dommer .... (precies dat Belgie veel meedoet aan updates .......)
mja ieder zijn ding
yoshiosan
Starter
Starter

ANDER ::> goekoop internet. Is da realiseerbaar?
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

ANDER ::> goekoop internet. Is da realiseerbaar?
30 euro in de maand is toch niet duur te noemen?

Dus het is er al, kies gewoon een deftige provider.

Trouwens, wij zijn geen ISP dus aan ons moet je zoiets niet vragen.
Er stond dan ook: "realistische services".

greetz,

Nob
yoshiosan
Starter
Starter

da's juist.
'k was wat aan het zeveren tbh.
'k vind userbase goed zoals het is. Recht vooruit.

houden zo!
Vieten
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

't is omdat ik er juist naar op zoek ben: een teller zoals Webstats4u om op een website te plaatsen maar die je op een beginwaarde kan instellen en zonder popups.

Hoe dat werkt zou ik niet weten, dus of het realistisch is ook niet.
:oops:
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Vieten schreef:'t is omdat ik er juist naar op zoek ben: een teller zoals Webstats4u om op een website te plaatsen maar die je op een beginwaarde kan instellen en zonder popups.

Vieten, ik stuur je een invite voor statistieken, zonder popups, toch uitgebreid ;)
Vieten
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

meon schreef:
Vieten schreef:'t is omdat ik er juist naar op zoek ben: een teller zoals Webstats4u om op een website te plaatsen maar die je op een beginwaarde kan instellen en zonder popups.

Vieten, ik stuur je een invite voor statistieken, zonder popups, toch uitgebreid ;)
Bedankt, raar dat die hier http://tellertest.com/tellers.php niet bij staat.
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Vieten schreef:
meon schreef:

Deze host ik zelf en heb zelf-signup uitgeschakeld; maw enkel ik kan tellers aanmaken ;)
Kan je er aan uit / issie goed? Waarschijnlijk een paar dagen laten lopen en evalueren eh ;)
Overigens zijn er mensen die deze zelfde teller commercieel verkopen! 8)
Gast

meon schreef:
Vieten schreef:
meon schreef:

Deze host ik zelf en heb zelf-signup uitgeschakeld; maw enkel ik kan tellers aanmaken ;)
Kan je er aan uit / issie goed? Waarschijnlijk een paar dagen laten lopen en evalueren eh ;)
Hij heeft nu toch al iets geteld, ziet er wel ingewikkelder uit als nedstat en belstat, 'k zal de mogelijkheden nog wat verder uittesten ja.
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Anonymous schreef:Hij heeft nu toch al iets geteld, ziet er wel ingewikkelder uit als nedstat en belstat, 'k zal de mogelijkheden nog wat verder uittesten ja.
De bedoeling is ook een beetje anders; daar waar de meeste je eigenlijk statistieken op site-niveau geven, geeft deze je er op pagina-niveau. In feite moet je dus op elke pagina die code toevoegen (in de meeste sites kan da door dat in de template te zetten, maar in jouw geval vrees ik dat het handwerk is ;))
Je kan per dag, tot 1 jaar terug van elke dag zien welke bezoeker welke pagina heeft bekeken. Als dat geen statistieken zijn :P
Ah ja, 1 waarschuwing: het is niet geschikt voor echt druk bezochte website, de database is niet geschikt daarvoor :(
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Ik had graag een mobile versie van de portal (die is er eigenlijk al) en het forum (die is er nog niet) gezien voor PDA gebruik.

We hebben nu al:
wap.userbase.be -> erg beperkt, wel handig, maar beperkt
tab.userbase.be -> beginscherm is ok, overzichtelijk, maar linkt naar forum met alle gevolgen van dien (teveel scrollen en laden -> overzicht gaat wat verloren).
NuKeM
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”