![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Services?
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
wel raar dat Tiscali daar nog tussen staat, want die zijn ondertussen Scarlet gewordenMaRtO schreef:Weske, dat bestaal al op UB.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Daarom dat ik er een dynamische zou willen zien die rekent op de input van de provider zelf dmv XML. Dan kan je daar ook queries op loslaten en obv wat jij wil de ideale oplossing kiezen.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Nu nog medewerking van élke provider en ...Deej_1977 schreef:Daarom dat ik er een dynamische zou willen zien die rekent op de input van de provider zelf dmv XML. Dan kan je daar ook queries op loslaten en obv wat jij wil de ideale oplossing kiezen.
Daar zie je de bottleneck al natuurlijk, wie gaat zich graag tussen de beterkopere concurrentie willen updaten?
Maar in elk geval willen we (met hulp van khsw, als hij tenminste daar nog zin in heeft
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Ja en nee hé Meon. Beschouw het als de springplank voor de minder bekende providers. Providers die het meer moeten hebben van mond-aan-mond reclame en niet over de monster budgetten van TN & BGC beschikken.meon schreef:Daar zie je de bottleneck al natuurlijk, wie gaat zich graag tussen de beterkopere concurrentie willen updaten?
Als die hun krachten bundelen en wij maken de vergelijkingsmachine bij zoveel mogelijk pers bekend, dan zullen na verloop van tijd de providers wel volgen.
En doen ze het niet (de grote) dan wil ik gerust de websites van de grotere afschuimen om hun abonnementen erin te steken. Voorzie dan gewoon een vlagje om aan te geven dat de info niet door de provider zelf is ingegeven.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 127 keer
- Contacteer:
Doe het anders zoals tweakers.net, laat gebruikers commentaar geven op providers - en de moderators de abo's onderhouden
Hoe staat het met nieuwe snelheids test? Mijn applet staat nog ter beschikking
http://www.hierzo.net/test
Hoe staat het met nieuwe snelheids test? Mijn applet staat nog ter beschikking
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
DNS service voor je (pas gratis geregistreerd) domain !!
dus 2 of meer nameservers ipv. die free services want die hebben altijd wel een slecht kantje.
Zo zou er ook een mogelijkheid zijn om domains te sharen door subdomains van iemand anders' domain te gebruiken/aanmaken (als hij/zij het goed vindt), voor bv. IRC vhosts ed. of als iemand een funny host heeft.
vind ik wel een goed idee...
----------------
dus 2 of meer nameservers ipv. die free services want die hebben altijd wel een slecht kantje.
Zo zou er ook een mogelijkheid zijn om domains te sharen door subdomains van iemand anders' domain te gebruiken/aanmaken (als hij/zij het goed vindt), voor bv. IRC vhosts ed. of als iemand een funny host heeft.
vind ik wel een goed idee...
----------------
Vind ik een goeie live app, de huidige werkt dikwijls niet naar behoren "there's some little bug that prevents some users to see their bandwith" en dan krijg je de vergelijkbalken niet te zien..qless schreef:...
Hoe staat het met nieuwe snelheids test? Mijn applet staat nog ter beschikking![]()
Laatst gewijzigd door FST 02 nov 2005, 12:50, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
VHOSTS zijn foei (dns pollution is nu al erg genoeg) !
Zoneedit is trouwens een hele goeie free dns service (enkel gelimiteerd tot 5 domains per account) !
Zoneedit is trouwens een hele goeie free dns service (enkel gelimiteerd tot 5 domains per account) !
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
30 euro in de maand is toch niet duur te noemen?ANDER ::> goekoop internet. Is da realiseerbaar?
Dus het is er al, kies gewoon een deftige provider.
Trouwens, wij zijn geen ISP dus aan ons moet je zoiets niet vragen.
Er stond dan ook: "realistische services".
greetz,
Nob
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
't is omdat ik er juist naar op zoek ben: een teller zoals Webstats4u om op een website te plaatsen maar die je op een beginwaarde kan instellen en zonder popups.
Hoe dat werkt zou ik niet weten, dus of het realistisch is ook niet.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Vieten, ik stuur je een invite voor statistieken, zonder popups, toch uitgebreidVieten schreef:'t is omdat ik er juist naar op zoek ben: een teller zoals Webstats4u om op een website te plaatsen maar die je op een beginwaarde kan instellen en zonder popups.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
Bedankt, raar dat die hier http://tellertest.com/tellers.php niet bij staat.meon schreef:Vieten, ik stuur je een invite voor statistieken, zonder popups, toch uitgebreidVieten schreef:'t is omdat ik er juist naar op zoek ben: een teller zoals Webstats4u om op een website te plaatsen maar die je op een beginwaarde kan instellen en zonder popups.
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Deze host ik zelf en heb zelf-signup uitgeschakeld; maw enkel ik kan tellers aanmakenVieten schreef:Bedankt, raar dat die hier http://tellertest.com/tellers.php niet bij staat.meon schreef:Vieten, ik stuur je een invite voor statistieken, zonder popups, toch uitgebreidVieten schreef:'t is omdat ik er juist naar op zoek ben: een teller zoals Webstats4u om op een website te plaatsen maar die je op een beginwaarde kan instellen en zonder popups.
Kan je er aan uit / issie goed? Waarschijnlijk een paar dagen laten lopen en evalueren eh
Overigens zijn er mensen die deze zelfde teller commercieel verkopen!
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Hij heeft nu toch al iets geteld, ziet er wel ingewikkelder uit als nedstat en belstat, 'k zal de mogelijkheden nog wat verder uittesten ja.meon schreef:Deze host ik zelf en heb zelf-signup uitgeschakeld; maw enkel ik kan tellers aanmakenVieten schreef:Bedankt, raar dat die hier http://tellertest.com/tellers.php niet bij staat.meon schreef:Vieten, ik stuur je een invite voor statistieken, zonder popups, toch uitgebreidVieten schreef:'t is omdat ik er juist naar op zoek ben: een teller zoals Webstats4u om op een website te plaatsen maar die je op een beginwaarde kan instellen en zonder popups.
Kan je er aan uit / issie goed? Waarschijnlijk een paar dagen laten lopen en evalueren eh
- meon
- Administrator
- Contacteer:
De bedoeling is ook een beetje anders; daar waar de meeste je eigenlijk statistieken op site-niveau geven, geeft deze je er op pagina-niveau. In feite moet je dus op elke pagina die code toevoegen (in de meeste sites kan da door dat in de template te zetten, maar in jouw geval vrees ik dat het handwerk isAnonymous schreef:Hij heeft nu toch al iets geteld, ziet er wel ingewikkelder uit als nedstat en belstat, 'k zal de mogelijkheden nog wat verder uittesten ja.
Je kan per dag, tot 1 jaar terug van elke dag zien welke bezoeker welke pagina heeft bekeken. Als dat geen statistieken zijn
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ah ja, 1 waarschuwing: het is niet geschikt voor echt druk bezochte website, de database is niet geschikt daarvoor
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Ik had graag een mobile versie van de portal (die is er eigenlijk al) en het forum (die is er nog niet) gezien voor PDA gebruik.
We hebben nu al:
wap.userbase.be -> erg beperkt, wel handig, maar beperkt
tab.userbase.be -> beginscherm is ok, overzichtelijk, maar linkt naar forum met alle gevolgen van dien (teveel scrollen en laden -> overzicht gaat wat verloren).
We hebben nu al:
wap.userbase.be -> erg beperkt, wel handig, maar beperkt
tab.userbase.be -> beginscherm is ok, overzichtelijk, maar linkt naar forum met alle gevolgen van dien (teveel scrollen en laden -> overzicht gaat wat verloren).
NuKeM