Gemiddelde wacht tijd aansluiting ?

Gebruikersavatar
X-2datop
Pro Member
Pro Member
Berichten: 449
Lid geworden op: 21 jun 2005, 21:44
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Nopel,

Kan allemaal best zijn ... maar ik wacht ook al meer dan een week op een antwoord van Karel op een mailtje (ondertussen al 2 herinneringen gestuurd) en vandaag krijg ik doodleuk als antwoord "Karel is er vandaag niet, bel maandag maar eens terug want ik kan u daar niet mee helpen".

Ondertussen heb ik dus al 2 weken sync (na een 2-3 weken wachttijd), maar nog steeds geen IP traffiek ... leuk hoor, en nu krijgen we de laatste week al helemaal geen reactie meer vanuit rdsl.

Ik ben nu effe aan 't zoeken naar een alternatief, en als het volgende week niet opgelost geraakt zie ik mij dan toch verplicht een andere ISP te nemen, ook al zou ik dat liever niet doen, maar het is voor een klant van me en ik hou die nu ook al weken aan't lijntje :(

Niet dat dit alles Karel zijn fout is, maar een beetje medeleven, interesse voor het probleem of af en toe een statusupdate is het minste wat je kan doen. En aangezien ik niet de enige ben met dit probleem snap ik niet dat hier wat meer vaart word achtergezet.

Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
Gebruikersavatar
patrickc
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 dec 2003, 13:08
Locatie: Ekeren 2030
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

Beaam ik volledig. Die kinderziektes wegwerken, plus iets meer uitleg over de aard van de problemen zou al veel oplossen. Er is niets zo frustrerend als wachten zonder uitleg, hoe vriendelijk de andere kant ook mag zijn.

Nopel schreef:
laris schreef:Als ik al deze realdsl problemen lees ben ik toch blij dat ik voor edpnet gekozen heb "hoe vriendelijk Karel dan ook mag zijn" hij zorgt toch voor vele problemen blijkbaar

Ik blijf er nog steeds bij dat ik realdsl voor niks betrouw


Alle providers hebben problemen, en volgens wat ik hier al gelezen heb, lost Karel alleen maar problemen op. Vind het best wel grof wat je hier over hem schrijft.

Ikzelf heb RealDSL nu al een drietal maand, heb nog nooit een disconnect gehad, en heb zonder enig gezaag al ettelijke honderden giga's afgehaald.

Ik blijf erbij dat RealDSL op wat kinderziektes na een uitstekende provider met een uitstekende service is.
see you at http://www.coeman.net
Scarlet One triple play. Linksys E4200, lot of computers, Download volume from 1 till 3TB/month
Base B39, Sony Xperia S
CM690 II Advanced, Intel i7-2600K, 16GB ram, SSD Adata 120GB, Seagate 7200.14 2TB, Be Quiet! DPP 650W 80+gold & DR PRO cpu cooler, underclocked cpu for silent computer. Linux Mint 14.
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
poohbeer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

patrickc schreef:Beaam ik volledig. Die kinderziektes wegwerken, plus iets meer uitleg over de aard van de problemen zou al veel oplossen. Er is niets zo frustrerend als wachten zonder uitleg, hoe vriendelijk de andere kant ook mag zijn.


Amen!
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”