[RealDSL] Performantieproblemen Pinksterweekend

Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Dit lijkt mij inderdaad ook een iets juistere titel.
In elk geval vind ik een tijdelijke cap om grotere problemen te vermijden een goede oplossing.
Ik heb er al bij al geen grote hinder van ondervonden.
Natuurlijk is het wel zo dat het niet frequent moet voorkomen.
Dat zou spijtig zijn.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Maar wat gaat er gebeuren indien er een hoop mensen bijgekomen zijn ?

Wederom cappen om stabiliteit te garanderen ?
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 mar 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Waarschijnlijk nog een upgrade zeker.
Gast

Teebee schreef:Maar wat gaat er gebeuren indien er een hoop mensen bijgekomen zijn ? Wederom cappen om stabiliteit te garanderen ?

yep, en als ze terug zijn van hun lang weekend aan zee vragen om de topic van het forum te veranderen naar "niets aan de hand" oid ...
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Anonymous schreef:yep, en als ze terug zijn van hun lang weekend aan zee vragen om de topic van het forum te veranderen naar "niets aan de hand" oid ...

Ik heb de topic aangevuld met Pinksterweekend omdat ik liever heb dat voor toekomstige performantieproblemen een nieuw topic wordt aangemaakt, dan dit wordt aangevuld (omdat die dan waarschijnlijk verschillende oorzaken hebben). Bij het afsplitsten van deze berichten van het 22-pagina-tellende RealDSL-FUP-topic had ik voor enkel "Performantieproblemen" gekozen als titel.
En ik vraag me af waarom ik me zou moeten verantwoorden aan een anonieme poster? :?
Gast

r2504 schreef:Waarom kan dit alleen maar na veel negatieve reclame... leren ISP's nu nooit ? Gewoon de melding dat iedereneen gecapped is vanwege leveranciers problemen, en dat dit na het WE opgelost is was toch veel positiever geweest ?
Je mag dan nog een pracht van een product hebben... op deze manier loop je veel potentiele klanten mis, en is je naam snel gemaakt (hem terug opbouwen gaat veelllllll langzamer !)


nog steeds geen antwoord van ditch op deze statement eh....ik zag hem antwoorden op r2504 zijn andere commentaren maar niet op deze .
was de vraag te moeilijk om te antwoorden ditch of is het express ontwijken ?
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Anonymous schreef:nog steeds geen antwoord van ditch op deze statement eh....ik zag hem antwoorden op r2504 zijn andere commentaren maar niet op deze .
was de vraag te moeilijk om te antwoorden ditch of is het express ontwijken ?


Omdat ik pas vanmorgend al deze negatieve commentaren gelezen heb misschien ? Wordt ik nu ook al verwacht om 24/7 dit forum te gaan volgen ?

Aangezien ik dit weekend niet available was en hier geen melding van heb gehad ... heb ik hier ook geen meldingvan kunnen doen op de status pagina.

Ik hoef mij hier trouwens niet te verantwoorden voor iemand me dunkt ... wat ik in mijn vrije tijd is nog steeds mijn zaak ... als ik geen zin heb om hier op te antwoorden, antwoord ik hier heus niet op !
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Anonymous schreef:nog steeds geen antwoord van ditch op deze statement eh....ik zag hem antwoorden op r2504 zijn andere commentaren maar niet op deze .
was de vraag te moeilijk om te antwoorden ditch of is het express ontwijken ?

Als je toch zo graag daar een antwoord op had gehad, had je dat ook op een andere manier kunnen duidelijk maken!
Ik vind dat ditCh hier al bij al veel 'inside' informatie geeft, iets dat je niet zal zien bij een grote provider als Skynet of Telenet. Hou die contacten dan ook een beetje in ere, hoe kan je verwachten dat hij hier anders vrijwillig ons op de hoogte blijft houden als mensen dergelijk aanvallende posts doen?
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Offtopic
@ Ditch,

Aan anonymus guests heb je zoal geen verantwoording af te leggen(laat staan aan ons),
die komen een beetje stoken en als het vuurtje brand zijn ze weg.

Greetz

Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
Gast

ditCh schreef:Omdat ik pas vanmorgend al deze negatieve commentaren gelezen heb misschien ? Wordt ik nu ook al verwacht om 24/7 dit forum te gaan volgen ?

Aangezien ik dit weekend niet available was en hier geen melding van heb gehad ... heb ik hier ook geen meldingvan kunnen doen op de status pagina.

Ik hoef mij hier trouwens niet te verantwoorden voor iemand me dunkt ... wat ik in mijn vrije tijd is nog steeds mijn zaak ... als ik geen zin heb om hier op te antwoorden, antwoord ik hier heus niet op !

Je hebt je hierboven net als officieël contactpersoon van RDSL ge-out, nadat je de vorige weken als zogenaamd neutraal forumbezoeker RDSL bewierookt hebt ... Terwijl de RDSL FAQ naar hier verwijst als "onafhankelijk forum" ... terwijl gedurende een volledig weekend iedereen gecapt wordt ... (niets aan de hand, geen informatie, forum topic wijzigen no problem, het netwerkprobleem uitleggen -- upgrade nodig! -- alsof het een probleem van de klanten is)

Indien Belgacom, Telenet, Versatel, Scarlet, etc. zoiets zouden doen zou het forum te klein zijn ...
Gast

3 dagen op 100kb/s ga je heus niet van dood...
Gast

Anonymous schreef:
ditCh schreef:Omdat ik pas vanmorgend al deze negatieve commentaren gelezen heb misschien ? Wordt ik nu ook al verwacht om 24/7 dit forum te gaan volgen ?

Aangezien ik dit weekend niet available was en hier geen melding van heb gehad ... heb ik hier ook geen meldingvan kunnen doen op de status pagina.

Ik hoef mij hier trouwens niet te verantwoorden voor iemand me dunkt ... wat ik in mijn vrije tijd is nog steeds mijn zaak ... als ik geen zin heb om hier op te antwoorden, antwoord ik hier heus niet op !

Je hebt je hierboven net als officieël contactpersoon van RDSL ge-out, nadat je de vorige weken als zogenaamd neutraal forumbezoeker RDSL bewierookt hebt ... Terwijl de RDSL FAQ naar hier verwijst als "onafhankelijk forum" ... terwijl gedurende een volledig weekend iedereen gecapt wordt ... (niets aan de hand, geen informatie, forum topic wijzigen no problem, het netwerkprobleem uitleggen -- upgrade nodig! -- alsof het een probleem van de klanten is)

Indien Belgacom, Telenet, Versatel, Scarlet, etc. zoiets zouden doen zou het forum te klein zijn ...


Idd maar deze ISP's zijn dan ook al jaar en dag bezig als provider. Denk je echt dat TElenet zulke problemen in het begin niet heeft gehad. Buiten het feit dat ze misschien idd wat eerder wat uitleg hadden mogen zetten op hun site vind ik het wel knap dat Ditch hier voor de nodige uitleg zorgt. Elk informatica project kent zijn kinderziektes dus geef RDSL een kans om zich te bewijzen.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 mar 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Anonymous schreef:Je hebt je hierboven net als officieël contactpersoon van RDSL ge-out, nadat je de vorige weken als zogenaamd neutraal forumbezoeker RDSL bewierookt hebt ... Terwijl de RDSL FAQ naar hier verwijst als "onafhankelijk forum" ... terwijl gedurende een volledig weekend iedereen gecapt wordt ... (niets aan de hand, geen informatie, forum topic wijzigen no problem, het netwerkprobleem uitleggen -- upgrade nodig! -- alsof het een probleem van de klanten is)

Indien Belgacom, Telenet, Versatel, Scarlet, etc. zoiets zouden doen zou het forum te klein zijn ...


iedereen weet ondertussen al langer als vandaag dat ik voor realdsl werk ... omdat ik idd het officieël contactpersoon ben aangaande realdsl, moet ik daarom geen informatie gaan verschaffen via fora, irc, sms of andere zaken ...
Gebruikersavatar
|T-J|
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 30 jul 2004, 09:48
Locatie: Gent
Contacteer:

in mijn opzicht is dit een eindeloze discussie.
een zegt dit, de ander dat.

laten we teruggaan op het feit dat er een 3-day cap was,
en dat we k unnen concluderen dat zoiets toch wel op de status-page mag.

wat ik denk,
terwijl ze de cap activeren konden ze evengoed die page ge-update hebben in 5 minuten.

shoudn't have taken that long.

my 0.02€
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

meon schreef:... omdat ik liever heb dat voor toekomstige performantieproblemen ...

Verwacht je die dan? :-D
graptjen hé... : )
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Weetgraag schreef:Offtopic
@ Ditch,

Aan anonymus guests heb je zoal geen verantwoording af te leggen(laat staan aan ons),
die komen een beetje stoken en als het vuurtje brand zijn ze weg.

Greetz

Weetgraag :wink:


Vandaar wil ik nogmaals mijn steun betuigen aan het postverbod voor anoniemen! Wie iets wil bijdragen of te zeggen heeft kan dat als geregistreerde gebruiker.
Plaats reactie

Terug naar “RealDSL”