Wel, FTP ken je waarschijnlijk. Gewoon een manier om bestanden over te zetten. Wel, SSL zorgt er voor dat alle pakketjes gecodeerd worden vooralleer te versturen en als jij ze ontvangt dat ze terug gedecodeerd worden. De data passeert een aantal tussenstations en als ze die pakketjes bekijken kan niemand daar iets mee doen, want die kan ze niet decoderen. Dus niemand kan zien wat je nu eigenlijk verstuurd hebt.
Cheers
Limieten: genoeg of niet ?
Voor al de mensen voor wie de limieten te krap zijn: download een beetje minder, dat doe ik ook, als dat echt niet gaat, vertel dan maar een keer wat je allemaal zoal binnenhaalt op een maandje.
Een voorstel: minder snelheid, maar dan meer limiet. De gewonde surfers zullen er niets van merken, de grote downloaders wel, maar deze kunnen dan ook wel meer downloaden.
Stino
Een voorstel: minder snelheid, maar dan meer limiet. De gewonde surfers zullen er niets van merken, de grote downloaders wel, maar deze kunnen dan ook wel meer downloaden.
Stino
naja ik ben niet zo graag gewond 
ik download vooral anime en muziek
maar ja zolang er VP's zijn, klaag ik niet zo erg veel
en qua taksen verhogen en internet laten sponsoren door de regering ben ik mss wel tevinden voor hogere taksen op tabak EN alcohol, vind et alle2 barslecht, je maakt je eigen er gewoon kapot mee, als je echt een psychose wilt heej drink uit die jenever
ze zouden beter hun geld niet verspillen aan preventiecampagnes maar beter hogere taksen stellen
mij hoor je niet klagen, zeg nie liever: je longen kapot roken of 100Mbit unlimited connectie, ik heb rap gekozen!

ik download vooral anime en muziek
maar ja zolang er VP's zijn, klaag ik niet zo erg veel
en qua taksen verhogen en internet laten sponsoren door de regering ben ik mss wel tevinden voor hogere taksen op tabak EN alcohol, vind et alle2 barslecht, je maakt je eigen er gewoon kapot mee, als je echt een psychose wilt heej drink uit die jenever

ze zouden beter hun geld niet verspillen aan preventiecampagnes maar beter hogere taksen stellen

mij hoor je niet klagen, zeg nie liever: je longen kapot roken of 100Mbit unlimited connectie, ik heb rap gekozen!
de pispaal <<
is een avondje uit volgens u al niet duur genoeg?...
versta mij nie verkeerd, ik ben geen alcoholieker maar af en toe een pintje na de les, een glas wijn aan tafel of een wodka-red bull bij het uitgaan moet kunnen... en die prijs moet voor mij zeker niet omhoog!
wie gaat er dan nog uitgaan?
dus de vergelijking die jij maakt : kapot roken/drinken of snel internet
voor mij wordt dat sociaal of asociaal
(wel met MATE!!!!)
ciao
stephan
versta mij nie verkeerd, ik ben geen alcoholieker maar af en toe een pintje na de les, een glas wijn aan tafel of een wodka-red bull bij het uitgaan moet kunnen... en die prijs moet voor mij zeker niet omhoog!
wie gaat er dan nog uitgaan?
dus de vergelijking die jij maakt : kapot roken/drinken of snel internet
voor mij wordt dat sociaal of asociaal
(wel met MATE!!!!)
ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets 

-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Lol... 6% (700 MB) over de laatste 30 dagen
Nu zit ik toch wel erg laag... maar blijkbaar is dat voldoende om dagelijks enkele uurtjes te VPNen en te surfen. Grote downloads zijn er dus recentelijk niet meer geweest... kan al m'n tijd gebruiken om mij te verdiepen in Eclipse(.org) en Java frameworks.
Ik kan echter best aannenem dat mensen meer downloaden, maar ergens moet je dat toch ook "verwerken". Als ik niets anders wou doen dan downloaden heb ik ook geen tijd om er iets zinnigs mee te doen.

Nu zit ik toch wel erg laag... maar blijkbaar is dat voldoende om dagelijks enkele uurtjes te VPNen en te surfen. Grote downloads zijn er dus recentelijk niet meer geweest... kan al m'n tijd gebruiken om mij te verdiepen in Eclipse(.org) en Java frameworks.
Ik kan echter best aannenem dat mensen meer downloaden, maar ergens moet je dat toch ook "verwerken". Als ik niets anders wou doen dan downloaden heb ik ook geen tijd om er iets zinnigs mee te doen.