Belastingaangifte 2025

Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
Bedankt: 598 keer
Te Koop forum

ik ben niet tegen dat mobiliteitsplan, het heeft voor sommigen zeker zijn voordelen, maar was daar het originele idee niet van "om te zorgen dat er minder wagens op de baan zijn"? terwijl dat eigenlijk geen verschil gaat maken? (werknemer kiest een wagen binnen dat plan, of neemt dat plan + een eigen wagen) ?

hier zijn de aangiftes de deur uit met een vergelijkbare (terugbetaling) zoals die van vorig jaar.
vermoedelijk zal er wel ergens 1 of ander postje zijn dat ik zou kunnen bij aanvullen om een paar euro's meer te krijgen, maar zolang de bedragen in de lijn van het vorige jaar liggen, maak ik me daar niet druk om.
9livesuni
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 91 keer
Provider

ivob schreef: 2 maanden geleden en actief op zoek te gaan naar beleggingen die wel rente uitkeren, mogelijks hoger dan voorafbetalingen gedaan aan de overheid.
De staat geeft mij voor mijn 300€ die ik stort op 1/7/2025 ( 3,75%) op 1/12/2026 11,25€

Benieuwd wat de moneymakers met al hun praatjes krijgen voor hun 300€.
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 745 keer
Bedankt: 312 keer

12,6 € netto (6% bruto) en dit per dagrato en niet pas na verloop van 17 maanden.
Over dezelfde periode gerekend netto dus 17,847 euro (dagratio 517) .
Voor zulke kleine bedragen stelt dat uiteraard weinig voor maar vanaf grotere schijven toch al een verschil waar je iets leuk als extraatje mee kan doen.

Uiteraard niet per schijf van 300 € maar per schijf van 25000 tot 50000 per jaar.
Kan uiteraard ook voor 300€ maar ik hou me niet bezig met het verschuiven van zo'n kleine bedragen.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Plaats reactie

Terug naar “Geldzaken”