Pagina 2 van 4
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 11:26
door Tom1977
Hier ook nog geen factuur ontvangen
Ik denk dat ze gaan wachten tot ze een jaarfactuur kunnen opstellen

Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 14:01
door michaelbelgium
Ik heb m'n 1ste factuur gekregen (periode 11/12/2024 - 28/02/2025), geen melding gehad via mail. Zag het bij het inloggen op mijn digi
Factuur is straight to the point.
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 14:16
door Zorba
Daar zijn ze!!

Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 14:19
door Kun
Ik kan mijn factuur zien in de DIGI website, geweldig. Geen melding gekregen.
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 14:20
door charlez
Krijg foutmelding bij downloaden, vindt de file niet....
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 14:23
door Zorba
Nu hebben we eindelijk de factuur, kunnen we nog niet een betalen zeg

Iets integreren dat meteen werkt blijft moeilijk bij Digi
Ein Fehler ist aufgetreten! Bitte versuche es erneut!
De QR code op de factuur blijkt ook niet te werken. Ouch.
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 14:31
door Bartlorre
Kunnen betalen via website op desktop en Payconiq. Geen mail gekregen...
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 14:38
door ben144
Ik zou toch even wachten met betalen, je weet hoe ze alles maar half testen en zomaar in productie gooien

Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 15:45
door Tom1977
@DIGI Belgium
Ik zie in my digi dat er een factuur is, maar heb nog geen mail ontvangen en als ik de factuur wil downloaden krijg ik de foutmelding dat het bestand ontbreekt of dat er geen bijlage is ?
Dus, we kunnen de factuur niet betalen
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 15:47
door Rke
Hier stond de factuur ook online voor december tem februari. Netjes kunnen betalen via de betaal-knop en binnen 2 minuten was de betaling verwerkt.
Geen mail ontvangen…
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 15:51
door nerph
Blijkbaar heb ik ook een factuur ontvangen voor de periode van 23/12/2024 tot 31/01/2025. Probleem is ik had mijn nummer terug overgezet naar MV op 30/12/2024 en mijn herroepingsrecht gebruikt. Ik dacht dat ik, in het slechtste geval, enkel voor die 7 dagen ging moeten betalen dus.
Bon, heb een mail gestuurd naar Digi om te horen wat ik moet doen (of ik enkel voor die 7 dagen moet betalen, of ook voor de maand januari).
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 16:12
door conexio
Tom1977 schreef: 3 maanden geleden
@DIGI Belgium
Ik zie in my digi dat er een factuur is, maar heb nog geen mail ontvangen en als ik de factuur wil downloaden krijg ik de foutmelding dat het bestand ontbreekt of dat er geen bijlage is ?
Dus, we kunnen de factuur niet betalen
Dat kreeg ik eerst ook, een uur later kon ik ze wel open doen.
Heb dat Proximus ook al gehad, als de factuur net verschenen is op hun platform.
Ik zie wel dat ze factureren vanaf de dag van jouw aanvraag, niet vanaf de dag van de nummeroverdracht. Ik weet niet of dat gebruikelijk is?
Al maakt het ook niet zo veel uit: het scheelt maar een paar dagen en op die €5...
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 16:14
door Tom1977
Heb juist een mail gestuurd naar Digi, en volgend antwoordt gekregen :
Beste klant,
Wacht even totdat de informatie in de e-mail komt. Daarna zult u deze kunnen downloaden.
Met vriendelijke groet,
Customer CareÂ
E:Â Â
[email protected]Â Â Â
DIGI Communications Belgium -Rue de l’Hôpital/Gasthuisstraat 31, 1000 Bruxelles/Brussel
Ik ben benieuwd als/en wanneer ik die email ga ontvangen
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 17:07
door dcr
Ik heb de e-mail juist ontvangen.
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 17:18
door gvo7
Hier mail ontvangen met factuur. Startdatum is 18/12 terwijl ik sim pas ontvangen heb op 23 of 24/12. Nog iemand dit voor?
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 17:27
door stefan1234
Ik heb mjin factuur uren geleden zonder problemen kunnen downloaden vanuit de klantenzone (Firefox).
Om manueel te betalen:
IBAN: BE39 3632 4640 7019
Belgische gestructureerde mededeling: je "easy switch ID" voorafgegaan door nullen. In mijn geval 5 nullen gevolgd door 7 cijfers.
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 17:34
door Matthias_VL
men factureert vanaf de dag dat ik de Sim bestelde en dat terwijl ik de SIM een maand later ontving en activeerde ...

voor die paar euro geen zaak van maken, maar eerlijk is anders
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 18:07
door telemans
1 ste factuur ontvangen abo 23/12/2024 tot 28/02/2025 10,26 euro , gestart op de dag van de activatie van de simkaart
is correct gefactureerd .
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 18:24
door KKS
Mijn factuur start op 18/12/2024
Mijn nummeroverdracht was pas in orde op 9/1/2025
Ik voelde de bui destijds al hangen en had expliciet gevraagd dat de facturatie pas zou starten vanaf succesvolle nummeroverdracht:
Zou ik jullie wel mogen vragen de facturatieperiode pas te starten zodra het technisch probleem is opgelost en de nummeroverdracht effectief in orde is?
Anders ben ik op 2 plaatsen een mobiel contract aan het betalen, wat uiteraard niet de bedoeling is.
Hun antwoord, zwart op wit op mail (31/12/2025):
ik wil u geruststellen dat uw Digi-abonnement pas zal starten zodra uw nummer volledig is geactiveerd en de overdracht succesvol is afgerond. Wij houden het proces goed in de gaten en zorgen ervoor dat alles vlekkeloos verloopt.
Niet dus!
Update
telefonisch contact gehad: wachtmuziek - probleem uitgelegd en klantnummer gezegd - wachtmuziek - 2€ compensatie
niet zo vriendelijk deze keer ivm andere keren dat ik contact had.
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 19:07
door charlez
11 x SMS naar internationale nummers voor meer dan 1€


Vraag me af wat dat in godsnaam is. Stuur geen sms’en.
Meer detail zou wel welkom zijn als het gaat over dingen buiten bundle.
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 19:11
door heist_175
Ik heb een SDD geactiveerd, dus ik moet niets manueel betalen:
You`ve chosen to pay via direct debit, so you have nothing to worry about.
The amount will be automatically withdrawn on 21/02/2025.
Bij mij is het de activatiedatum en niet de besteldatum die gebruikt wordt om de periode af te bakenen.
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 19:32
door Fanatix
Ik heb ook 24 SMS internationale nummers voor 1.74 euro
Ik stuur helemaal geen SMS'en.
Zouden dit ONTVANGEN 2FA SMS zijn? (want zou toch wel gratis moeten zijn hoop ik)
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 19:39
door Indigiswe
charlez schreef: 3 maanden geleden
11 x SMS naar internationale nummers voor meer dan 1€


Heb je een iPhone? Activatiesms’en voor iCloud, iMessage en Facetime worden (voor Belgische klanten) naar een +44-nummer gestuurd. Vrijwel alle providers rekenen je die niet aan. Ik heb er 27, sommige daarvan heb ik wel bewust gestuurd, maar echt geen 27. Ben benieuwd of dat er dus iets mee te maken heeft, want het heeft wel lang geduurd voor dat geactiveerd is geraakt bij mij. Tenzij ik erover kijk, vind ik geen detailweergave.
Dat gezegd hebbende loopt mijn facturatieperiode ook al van 29/12, terwijl de nummeroverdracht ergens midden januari was.
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 19:44
door charlez
Ja iPhone, van die meldingen heb ik er wel een hele boel zien passeren. Ook veel problemen gehad met overdracht.
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 19:53
door nerph
Ja, die internationale SMSen zijn iMessage en Facetime activatie berichten, ik ben ook hiervoor aangerekend. Ik had een probleem met activatie van iMessage/Facetime toen ik DIGI klant werd.
Wel jammer dat ze deze aanrekenen, aangezien ik niets aan die probleem kon doen (ligt oftewel bij DIGI of bij Apple).
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 21:09
door Petrikske
Ik heb een factuur voor 3 maanden ontvangen maar een SIM heb ik nooit aangekregen, volgens hen 2x verstuurd.
Ze zijn het daar wel heel bruin aan het bakken.
Nou ja..ze sturen maar een aanmaning, ga ik vragen voor welk telefoonnummer omdat ik nog steeds klant ben bij Orange nu.
Yeah I got an invoice!!
Geplaatst: 14 feb 2025, 21:12
door Joop
Je nieuwe factuur is nu beschikbaar via MyDIGI en als bijlage van deze e-mail.
This invoice covers the period from 13/12/2024 to 28/02/2025 for a total amount of € 11.94.
Let op: Omdat dit je eerste factuur is, bevat ze de kosten voor december en/of januari én de voorschotfacturatie voor februari.
Eindelijk......
Werd eens tijd

Re: facturatieperiode
Geplaatst: 14 feb 2025, 21:31
door conexio
^^Bij mij is er nog een overdracht bezig (gisteren aangevraagd) en staat er een tijdelijk Digi nummer op de factuur. Dus let op dat ze dat niet als antwoord geven.
Op de Digi website staan rond de 100 vacatures open, ik kan me voorstellen dat ze het daar met minder dan het minimum doen.
Wat geen excuus is, ze hadden beter vermeldt dat je de eerste maanden proefkonijn bent, dat zou mensen teleurstellingen besparen. En kwaliteit verkoopt later zichzelf wel...
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 15 feb 2025, 00:04
door Petrikske
Ik zie inderdaad onderaan de factuur een telefoonnummer staan beginnende met 45
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 15 feb 2025, 09:37
door karine
Hier nog sterker, gisteren factuur van Digi ontvangen terwijl ik helemaal geen klant ben.
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 15 feb 2025, 10:22
door Petrikske
Heb je een inlog voor de website Karine?
Want die heb ik destijds (december) wel aangemaakt.
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 15 feb 2025, 10:47
door philippe_d
Wow, what a mess
Als iedereen nu voor 1-2€ een klacht indient, die ze een voor een manueel moeten gaan behandelen, dan zullen ze nog een extra 100 medewerkers nodig hebben ...
Jammer zo'n valse start ...
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 15 feb 2025, 11:50
door karine
Petrikske schreef: 3 maanden geleden
Heb je een inlog voor de website Karine?
Want die heb ik destijds (december) wel aangemaakt.
Niet meer.
Ik had mij ingeschreven maar door de wachttijd terug uitgeschreven en heb daar ook bevestiging van ontvangen. Mijn sim die ik tenslotte toch nog aankreeg ook nooit geactiveerd. Tenslotte nog een mail van sorry dat je ons verlaat. Intussen al bijna 3 maand tevreden klant bij Hey telecom.
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 15 feb 2025, 11:57
door michaelbelgium
philippe_d schreef: 3 maanden geleden
Wow, what a mess
Als iedereen nu voor 1-2€ een klacht indient, die ze een voor een manueel moeten gaan behandelen, dan zullen ze nog een extra 100 medewerkers nodig hebben ...
Jammer zo'n valse start ...
Ksnap nie da mensen wakker liggen voor een euro of 2 amai..
Pas op of heel je bankrekening is leeg
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 15 feb 2025, 12:05
door Fanatix
Het gaat om het principe.
Trouwens na elke software update of herstart van je iPhone gaat die terug zo een sms sturen
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 15 feb 2025, 12:16
door Petrikske
Er gaan daar blijkbaar wel heel veel simkaarten verloren.
Toch raar dat de facturen wel mooi arriveren.
https://nl-be.trustpilot.com/review/www.digi-belgium.be
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 15 feb 2025, 12:44
door nerph
Zoals @Fanatix zegt, het gaat om het principe. Yoin rekent die ook aan, en daarom dat ik daar ook nooit klant zal zijn.
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 15 feb 2025, 18:21
door karine
Net met Digi gebeld, ze gaan het factuur annuleren.
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 15 feb 2025, 18:51
door Petrikske
Moest je veel geduld hebben om binnen te geraken Karine?
Re: facturatieperiode
Geplaatst: 15 feb 2025, 19:14
door karine
Geen geduld, ik kreeg onmiddellijk een medewerker aan de lijn.
Maar die mensen zitten daar ma-zo van 08u tot 22u.