Base lanceert internet en tv in heel het land

Alle discussies over BASE kunnen hier terecht
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 75 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer
  • Topic 20 laatste posts samenvatting

Ik vermoed dat TV boxen van Base enkel werken op een Base lijn.
Maar ik weet niet of die zowel een lokaal lan IP krijgen als een InHome adres naar het Telenet netwerk toe.
Zo werken huidige digicorders of tv boxen toch.
Ik vermoed dat die connectie moeten hebben met de modem rechtstreeks.
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
Bedankt: 1934 keer
Recent bedankt: 4 keer
  • Citeer
  • Citeer

Het persbericht spreekt zichzelf tegen:
Het principe is eenvoudig en efficiënt: de klant kiest alleen het product dat hij nodig heeft en dat het meest geschikt is voor zijn gebruik, en elk afzonderlijk product is op zich voordelig in termen van zowel kwaliteit als prijs. BASE biedt een totale flexibiliteit: men kan zich op elk product afzonderlijk abonneren (zelfs zonder een klant van BASE mobile te zijn)
Ze moet niet op een coaxkabel worden aangesloten: het televisiesignaal komt via BASE internet binnen.

Maar BASE internet komt via de coaxkabel binnen. Eigenlijk zou het persbericht moeten vermelden dat het tv-signaal via UTP-kabel of Wifi op de decoder binnenkomt.

De hamvraag blijft dus of de BASE TV-decoder en -app via eender welke internetverbinding zal functioneren.

Weer typisch een persbericht opgesteld door marketing-nitwits die hun eigen product technisch niet helemaal begrijpen.
Laatst gewijzigd door raf1 29 mei 2024, 10:43, in totaal 1 gewijzigd.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
Bedankt: 709 keer
Recent bedankt: 8 keer
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

De vraag is of dat ook zo is voor de app, kan je de app gebruiken op een andere internetconnectie (niet base), iets wat met TVV dus wel kan.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 584 keer
Bedankt: 140 keer
  • Citeer
  • Citeer

Het verrast me hoeveel interesse er hier nog is in TV terwijl je eigenlijk toch gratis en legaal via de app van de desbetreffende zender kunt kijken?

In de praktijk doe ik dat zelfs bijna nooit, maar betalen om tussen de reclame nog wat naar herhalingen of vaak verschrikkelijk slechte programma’s te kijken? No way! :nono:

Nu goed, als je ziet wat Netflix bijvoorbeeld kost dan is TV inderdaad goedkoper en heb je wat variatie maar als je dan echt naar de kwaliteit kijkt dan lijkt het VRT aanbod nog het meest serieuze en zij hebben een prima app.
Het enige programma dat we de afgelopen jaren live hebben gekeken was De Mol en soms het journaal.
Maar zelfs de gratis VTM app op m’n Apple TV heb ik al maanden niet meer geopend laat staan dat ik ervoor zou willen betalen, nee merci.

Wel een goede oplossing dat Telenet en Base via een simpele stick werken en niet meer via zo’n verschrikkelijke decoder die ze zo hard gesaboteerd hebben dat reclames doorspelen niet meer gaat.
Gelukkig helpt een adblocker bij het terugkijken van een programma via AirPlay / chromecast prima.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 253 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer

Dizzy schreef: 29 mei 2024, 10:17 Vraag ik me ook af, werkt het opnemen ook als je geen box van base hebt maar enkel de apple app gebruikt?
Bij Px Pickx kan je ook opnames doen en bekijken via app-only. Dus dat kan perfect volgens mij. Trouwens die nieuwe TN box of gelijksoortige box werkt toch ook via zelfde systeem, niet? Je doet geen opnames meer via een HDD in je box.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via  Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB SG |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Dat is omdat men dat jaren zo gewoon was, dat zappen. Het is ook handiger dan telkens van app wisselen en elke app anders werkt.

Wij kijken ook hoofdzakelijk naar VRT en sporadisch eens naar iets anders zoals de mol of voetbal. Voor mij hoeft TVV eigenlijk ook niet maar het heeft wel het pauzeren en replay en de light versie is ook schappelijk van prijs.

Als Base via app ook zou werken bij andere providers is het concurrentie voor TVV.

Bij Pickx werkte de app enkel bij Px internet, opnemen ging via cloud maar geregeld was de opname niet af te spelen en de app was de enige die af en toe vast liep op AppleTV.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster
  • Citeer
  • Citeer

Waarom “kabel TV” (en piraterij) terug aan een opmars bezig zijn:

Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Provider
  • Citeer
  • Citeer

Dizzy schreef: 29 mei 2024, 10:55 Bij Pickx werkte de app enkel bij Px internet, opnemen ging via cloud maar geregeld was de opname niet af te spelen en de app was de enige die af en toe vast liep op AppleTV.
ik gebruik het nu een klein jaar en de app is heel stabiel vind ik

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Pro M4 (2024) 256GB SG |  Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
Bedankt: 68 keer
  • Citeer
  • Citeer

Echt wel iets anders, alles is ook apart verkrijgbaar men kan dus TV nemen van Base en internet ergens anders nemen hoeft zelfs de kabel niet te zijn. Omgekeerd kan niet de TV is altijd met andere diensten verbonden bij de Collega s.
Nieuw is ook volgens mij de mix van National geo. met Discovery samen en dat in een beperkt aanbod.
Ik vermoed ook wel reactie van bijv. Scarlet maar ook wel Orange.
Onder voorbehoud, heb eigenlijk nog nergens gelezen dat dit niet zou kunnen.
Laatst gewijzigd door fluppie 29 mei 2024, 15:59, in totaal 2 gewijzigd.
Rubinho
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 4 keer
  • Citeer
  • Citeer

Ik kijk effe voor mijn ouders (70+), die kunnen geen vdsl nemen wegens platteland, dus enkel coax.
Zitten nu bij Orange, wegens goedkoper dan Telenet.
Willen mobiel, vast internet (lichte gebruikers, enkel email, wat surfen ed) en willen TV met bakje (geen smart tv en geen fan van werken met die apps - denk ze wat schrik hebben hiervoor).
Als ik dit nu vergelijk met Orange, is dit toch super interessant.
Denk ze nu 74eur/mnd betalen bij orang, bij base zou dat slechts 57eur/mnd zijn. Toch een mooie besparing!
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
  • Citeer
  • Citeer

Dit kan een bevrijding zijn voor wat oudere mensen, men kan apart TV bestellen met een bakje als men dat wil.
Dagupan
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
  • Citeer
  • Citeer

Ik heb contact opgenomen met Base, en blijkbaar hoef je voor de TV app geen internet te hebben van Base, kost dus 10 euro voor app en 15 euro voor box.

Bij de Box heb je wel internet van Base nodig, las ik gisteren elders via het internet ?
Als je vergelijkt met de app tv vlaanderen heb je al voor 15 euro toch meer zenders en ook de voetbalzenders. Ik weet niet of dit bij Base ook zo is.
Nu kijk ik via de app van Tv Vlaanderen, die app staat automatish op mijn Samsung tv, ik ben benieuwd of die app van Base ook op mijn Samsung tv kan gedownload worden, de app van VRT max lukt helemaal niet, blijkbaar is het toestel te oud.

Ik heb zo het gevoel dat het beste is om te wachten tot Digi uitkomt en dan eens te gaan vergelijken, misschien heeft het nieuwe Digi nog een beter aanbod?
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Je moet de basic light van TVV nemen die is ongeveer dezelfde prijs, daar zitten uiteraard de voetbalzenders niet bij maar ook enkele andere niet.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
  • Citeer
  • Citeer

Mss. willen die mensen wel wat naar het voetbal kijken?? dan moet je gewoon Basic hebben.
Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster
  • Citeer
  • Citeer

Dagupan schreef: 29 mei 2024, 16:40 Ik heb zo het gevoel dat het beste is om te wachten tot Digi uitkomt en dan eens te gaan vergelijken, misschien heeft het nieuwe Digi nog een beter aanbod?
Het is toch eigenlijk schandalig hè dat Telenet (want daar valt het onder) nu ineens pas met een voordeliger aanbod komt omdat ze nattigheid voelen.

Stel je voor dat ze nog eens slechte cijfers moeten presenteren aan hun hongerige / bloeddorstige (Amerikaanse) aandeelhouders.

ik ben blij met de concurrentie en het effect daarvan op de prijzen maar sympathiek zal ik ze nooit vinden.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
  • Citeer
  • Citeer

U heeft volledig gelijk, nu er een andere provider op komst is spreekt Telenet niet van prijsverhogingen maar stelt een soort budget speler voor.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Dat is toch altijd zo bij situaties waar de markt door een paar grote spelers verdeeld wordt. Ze stellen hun prijzen af op elkaar net als het aanbod. Nu moeten ze uitkijken om niet teveel klanten te verliezen want deze nieuwe speler kunnen ze niet direct over nemen. De markt wordt net voor de lancering daarom wat bediend door een basic aanbod aan een lagere prijs. Al wie erin meestapt blijft in hetzelfde bootje zitten en zij gaan alvast niet naar de nieuwkomer die het zo al extra moeilijk krijgt.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Recent bedankt: 10 keer
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Het zal in ieder geval wat klanten van Telenet zelf afsnoepen ook.
Mike... schreef: 28 mei 2024, 18:39 Vraag me af of ik de Telenet modem dan kan blijven gebruiken, in bridge modus.
Same here.

Ben benieuwd wat de smallband "snel"heid zou zijn bij overschrijden van beide "beperkt surfen" 300GB limiet en "onbeperkt surfen" FUP (zal niet echt onbeperkt zijn Telenet kennende) en of het alleen tijdens piekuren is en of enkel piekuren volume opgeteld worden.

Ook is er nog een prijsverschil op mobile: in de press release "8GB 15 euro" maar op de frontpage "8GB 12 euro, -20% for life"
Dus wat is de totaalprijs met korting dan als je BASE mobile+vast internet neemt he?

Nog even wachten tot maandag voor meer info zeker?
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3720 keer
Recent bedankt: 19 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer

splinterbyte schreef: 29 mei 2024, 19:52
Mike... schreef: 28 mei 2024, 18:39 Vraag me af of ik de Telenet modem dan kan blijven gebruiken, in bridge modus.
Same here.
Natuurlijk niet. Op het einde van jouw Telenet contract zal je de Telenet modem moeten terugsturen.
Ik denk dat Base, voor de eenvoud, maar één modem zal leveren.
Trouwens, vanaf 1/11 kan je een eigen modem gebruiken :-D
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 124 keer
Bedankt: 103 keer
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

cadsite schreef: 29 mei 2024, 08:36Ik zou dat nog analoog kunnen bekijken
Er worden geen analoge TV-kanalen meer doorgegeven via de kabel.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
  • Citeer
  • Citeer

Het is toch wel te verwachten dat o.a. Scarlet maar mss. ook wel Orange gaan reageren we hebben daar wel altijd gezien dat TV apart nooit geen optie was.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
Bedankt: 710 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Flippi schreef: 30 mei 2024, 08:47
cadsite schreef: 29 mei 2024, 08:36Ik zou dat nog analoog kunnen bekijken
Er worden geen analoge TV-kanalen meer doorgegeven via de kabel.
ja ok... gaan we mierenneuken?
Het signaal dat gezien kan worden zonder telenet bakske. :roll:
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

philippe_d schreef: 30 mei 2024, 00:39 Natuurlijk niet. Op het einde van jouw Telenet contract zal je de Telenet modem moeten terugsturen.
Jij bent daar zo zeker van? Bij Orange->Heytelecom bleef ie gewoon aan de muur hangen hoor...

Flippi schreef: 30 mei 2024, 08:47 Er worden geen analoge TV-kanalen meer doorgegeven via de kabel.
Nee idd maar Telenet maakt het zelf wat verwarrend, zeker voor de leek, op deze pagina zeggen ze zelf "Daarmee ontvang je analoge tv-zenders in SD-beeldkwaliteit."

philippe_d schreef: 30 mei 2024, 00:39 Trouwens, vanaf 1/11 kan je een eigen modem gebruiken :-D
Ja, maar.. om iemand anders hier te quoten:
devilkin schreef: 17 mei 2024, 19:00 Wel niet schrikken van de prijs...
Dus gaat niet voor iedereen interessant zijn...
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 53 keer
  • Citeer
  • Citeer

Vraag is wat de kwaliteit gaat zijn.

Want TVV was paar jaar geleden zo slecht dat ik het gevoel had dat ik weer aan bakje moest gaan draaien voor een andere post. ( enkel herkenbaar voor de bejaarden hier )
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3720 keer
Recent bedankt: 19 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer

splinterbyte schreef: 30 mei 2024, 10:42
philippe_d schreef: 30 mei 2024, 00:39 Natuurlijk niet. Op het einde van jouw Telenet contract zal je de Telenet modem moeten terugsturen.
Jij bent daar zo zeker van? Bij Orange->Heytelecom bleef ie gewoon aan de muur hangen hoor...
Ik kan mis zijn, maar ben er redelijk zeker van.
Tegenwoordig moet je zelfs bij een simpele verhuis de modem terugsturen, en een nieuw modem halen - zelfs als je dezelfde terug wilt (vb een CV8560E).

Toegevoegd na 6 minuten 26 seconden:
mgo72 schreef: 30 mei 2024, 11:31 Vraag is wat de kwaliteit gaat zijn.
Dezelfde kwaliteit als Telenet TV
  • de Base TV website is een rebrand van de Telenet TV website (andere skin, andere zenderlijst).
  • de Base TV App zal dan ook een rebrand zijn van de Telenet TV App ...
  • de Base TV-Box is een rebrand van de recente Telenet TV-Box IP.
  • de "opnames" zullen ook gewoon van de Telenet servers komen
Telenet/Base heeft toch geen enkel voordeel om aan de kwaliteit te sleutel.
Enige doel met een "low-cost" variant is om het grote verlies aan TV klanten (cordcutters) een halt toe te roepen?

Toegevoegd na 1 uur 42 minuten 50 seconden:
splinterbyte schreef: 30 mei 2024, 10:42
Flippi schreef: 30 mei 2024, 08:47 Er worden geen analoge TV-kanalen meer doorgegeven via de kabel.
Nee idd maar Telenet maakt het zelf wat verwarrend, zeker voor de leek, op deze pagina zeggen ze zelf "Daarmee ontvang je analoge tv-zenders in SD-beeldkwaliteit."
Inderdaad verwarrend. Ze zouden dat beter corrigeren op hun website :wink:
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
  • Citeer
  • Citeer

Telenet heeft vorig kwartaal wel wat klanten verloren, men kon kiezen de prijzen blijven opdrijven met het gevolg dat er nog klanten vertrekken, of een soort budget provider erbij te nemen (base was er vroeger ook al maar niet met tv en internet aan huis). het gevolg daarvan zou inderdaad wel kunnen zijn dat meerdere Telenet klanten overstappen naar Base maar ja dan ben je die nog niet kwijt.
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Inderdaad.
Mijn ex gaat overstappen naar proximus wegens de laatste telenet prijsstijging.
Mocht base iets vroeger geweest zijn was het geen proximus, maar base geweest. Ik kan me voorstellen dat er nog veel mensen zijn met hetzelfde idee.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

cadsite schreef: 30 mei 2024, 19:17 Mocht base iets vroeger geweest zijn
Maandag is er bijna...
daydreamke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 32 keer
  • Citeer
  • Citeer

Komt er een Base tv app voor android tv?
Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
silentkiller
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 97 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

philippe_d schreef: 30 mei 2024, 15:50 Tegenwoordig moet je zelfs bij een simpele verhuis de modem terugsturen, en een nieuw modem halen - zelfs als je dezelfde terug wilt (vb een CV8560E).
Klopt, heb ik ook voor gehad. Uren aan de lijn gehangen met telenet, tot ik iemand deftig aan de lijn kreeg die alles gefixed heeft.
En die zei: "Waarom hebben ze u eigenlijk een andere modem gegeven, dat was totaal niet nodig" :cop:
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 11 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer

daydreamke schreef: 31 mei 2024, 06:23 Komt er een Base tv app voor android tv?
Las hier van iemand dat de Telenet en toekomstige Base app zowat identiek was. Dus de kans is inderdaad groot dat deze ook naar Android TV komt (gezien de Telenet daar ook op staat). Hopelijk volgt Proximus nu ook met TV bij Mobile Vikings 8)
Sanatax
Member
Member
Bedankt: 5 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer

Wel jammer van die strikte scheiding tussen Nederlandstalige en Franstalige zenders. Wel een NPO, maar geen RTBF in het basispakket. €6 /maand bijbetalen om alsnog de Franstalige openbare omroep te kunnen bekijken. Tevens geen optie vaste telefonie.
Int + Tel + TV: Scarlet Trio
Mobiel: Neibo Mix Budget
daydreamke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 32 keer
  • Citeer
  • Citeer

40€ voor kabelinternet. Beste aanbod op de markt volgens mij want 200mbps down/20mbps up
Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
  • Citeer
  • Citeer

ik vind het aanbod van TV van base om meerdere redenen beter/of intresanter dan deze van Scarlet op dit moment.
We moeten afwachten of er een reactie op komt.
Funfile
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 37 keer
  • Citeer
  • Citeer

Kijk voornamelijk TV via de apps van de zenders zelf.

Maar, bij dit aanbod zit ook Discovery en National Geographic. Die kan ik niet via apps bekijken. Dus alleen al omwille van die 2 zenders lijkt het me een interessant aanbod, want die 2 zenders miste ik eigenlijk wel.
Pluk de dag

Internet : Hoofdlocatie : Hey (Orange)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
cadsite
userbase crew
userbase crew
Provider
Te Koop forum
  • Citeer
  • Citeer

Idem voor mij.
Maar als ik het goed heb zal het aanbod van discovery bij HBO zitten en het aanbod van NG zit bij Disney+.
OK, het kost wel meer, maar je zou ook voor die 2 diensten kunnen gaan.
Sanatax
Member
Member
Bedankt: 5 keer
Provider
  • Citeer
  • Citeer

Mijn voorkeur gaat uit naar informatieve zenders. Voor mij is het aanbod hierin te beperkt bij Base: Kanaal Z, Vlaams Parlement TV, en de regionale televisiezenders zijn niet beschikbaar.

Momenteel ben ik klant bij Scarlet. De enige zenders die ik mis zijn Arte en National Geographic Channel. Maar voor Arte moet ik bij Base bijbetalen en voor enkel NGC is het me de moeite niet waard om over te schakelen.
Int + Tel + TV: Scarlet Trio
Mobiel: Neibo Mix Budget
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Provider
  • Citeer
  • Citeer

Wachten tot 12u tegen dat alles op de website openstaat...

Ptoeneigh
Elite Poster
Elite Poster
  • Citeer
  • Citeer

Ik vraag me (voor de fun) af of het TV en internet aanbod in de praktijk eigenlijk niet gewoon Telenet is met een base label, en of de support niet gewoon door Telenet gedaan zal worden ipv dat je bij base mensen moet opleiden en afdelingen moet oprichten, het is toch efficiënter om dat te centraliseren om de kosten beheersbaar te houden (en vooral de winst maximaliseren natuurlijk).
RPhil
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer
  • Citeer
  • Citeer

Vaganzza schreef: 03 jun 2024, 07:34 Wachten tot 12u tegen dat alles op de website openstaat...
Alle info staat inmiddels al online op www.prd.base.be/nl/tv en www.prd.base.be/nl/internet. Is dus zoals hier al eerder gezegd alles van Telenet in een Base-jasje. De tv-box moet je combineren met internet van Base. De app kan je ook zonder Base-internet bestellen.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel, Snow)”