Ik verhuis binnenkort vermoedelijk naar gebied met glasvezel en dan vliegt Telenet direct buiten. Dan ga ik zien om Fastfiber aan te vragen.
Orange is inderdaad een alternatief voor coax maar als ik die ervaringen met hen lees… dan ben ik toch tevreden over de dienstverlening van Telenet. Nooit problemen mee gehad eigenlijk en via Whatsapp altijd gemakkelijk te bereiken.
Moet wel zeggen dat het hier over een zakelijk abonnement gaat, dus daar doen ze misschien meer moeite.
Maar die prijsverhogingen altijd… Ze lachen er echt mee.
Prijsstijging
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 19 keer
Nee, de promo is ook voor bestaande klanten. Je kan downgraden en dan terug upgraden en dan krijg je de promo, ik doe dat vaak. Werkt heel goed. Best wel irritant, je kan altijd elke jaar van Telenet naar Proximus veranderen en dan kan je ook genieten van de leuke promos.VossyGamer schreef: 3 maanden geleden Is dit een grap? Dit is allerereest alleen voor nieuwe klanten, en het is een tijdelijke promotie. Terwijl ze om het half jaar de prijzen verhogen?! Hopelijk is dit sarcastisch..
Als ze om de 6 maanden 10 euro korting geven en om de 6 maanden de prijzen met 3 euro verhogen dan bespaar je nog altijd geld door de promos te gebruiken.
De niet aandachtige klant verliest natuurlijk geld, maar een aandachtige klant kan best wel veel geld besparen.
ISP+TV: TN