Belgacom verbetert en verruimt ADSL-aanbod

Nieuws omtrent telecom
Krekkie
Premium Member
Premium Member

meon schreef:Nu zit ik namelijk te kijken van "hey, dit kan ik maar beter niet doen", of "dit bewaar ik voor als ik bij m'n pa zit met versatel, waar het toch niet uitmaakt". In totaal zou ik dan nog steeds niet boven de 10 GB uitkomen, maar het is het gevoel van beperkt te zijn, niet zomaar ten volle van het Internet te genieten.

Perfect omschreven, meon! Hier net hetzelfde gevoel. Spijtig genoeg heb ik geen pa met Versatel :?
Ik heb dit trouwens al eens proberen aan te tonen in een andere post aan de hand van streaming muziek via internet. Daar is het ook van "zet nu maar af want de limiet, de limiet, de limiet..."
Gast

mijn modem staat tegenwoordig gesynchroniseerd op 4640/512, en ik zit bij latribu (belgacom netwerk)

de snelheid blijft onveranderd, ttz 3,3mbit/256k

gaan ze later de snelheid verhogen, of wat?
kennykolijn

kan je xs4all over heel België nemen?
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

kennykolijn schreef:kan je xs4all over heel België nemen?

http://www.xs4all.be/index.php?page=010900n
Gast

Anonymous schreef:Ik hoor weeral kritiek, wel ik heb in okt-nov-dec 2004 Telenet geprobeerd en moet bekennen ik ben blij dat ik terug ben bij Skynet

Wel, ik heb voor Belgacom en telenet gewerkt, en ik heb ze ook alle 2 geprobeert, maar ik ben echt wel blij met Telenet. Altijd dieje Synchro da weg viel. en ik ken nog veel mensen met hetzelfde probleem( en nee ze zitten niet te ver van de centrale).

groetjes

Tommy
4ng3l
Member
Member

Das dan toch wel raar. Ik heb daar (bijna) nooit last van. Gebeurt misschien 2 keer per jaar ofzo.
Misschien iets met de binnenbekabeling? En natuurlijk, een goede modem (router-modem overwegen mss) doet ook wonderen.
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”