Domiciliëring

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer
Recent bedankt: 5 keer

Toch onwaarschijnlijk dat zoiets simpel - overstappen van bank - zo lang duurt en zoveel problemen met zich meebrengt?
Dat is al meer dan een maand bezig. Slapen ze daar bij het Finance-departement ofzo?
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 363 keer
Bedankt: 174 keer
Provider

De vraag is eerder… waarom de wijziging van bank. Meestal gaat dit gepaard met herschikkingen van en/of aangaan van nieuwe leningen.
Doch wil ik niet speculeren. Het gaat idd maar moeizaam en gezien het hier over cashflow gaat en tegelijkertijd problemen met hun support hoop ik echt dat dit snel goed komt.
Laatst gewijzigd door fryelectro 02 nov 2022, 17:42, in totaal 1 gewijzigd.
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
sdecoster
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 20 keer
Provider
Te Koop forum

Misschien kan Joachim van EDPNET hier eens kort tekst en uitleg bij geven?
Vandaag ook nieuwe factuur gehad... Ik zou liefst via domiciliering betalen eigenlijk...
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 189 keer
Bedankt: 146 keer

Ook nieuwe factuur ontvangen. Domiciliëling staat actief. En ik ben ook bezig met een overzetting van al mijn domiciliëringen via de bankoverstapdienst.

Goed in het oog houden.

Zo zie je maar om nooit de aanname te doen dat zoiets zonder problemen gaat verlopen. Achteraf gezien blijkt het een beter idee te zijn geweest om eerst een kleine groep klanten over te zetten.
tdemeyer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 45 keer
Provider

Heb alvast een ticketje gelanceerd, want vandaag ook een mail gekregen... Geen betaallink in de mail, geen mogelijkheid om online te betalen..
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 363 keer
Bedankt: 174 keer
Provider

Bij mij werkte de link wel hoor.
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
tdemeyer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 45 keer
Provider

Dan heb jij een andere mail gekregen??
Hallo,
Graag herinneren wij u nog even aan uw edpnet factuur/facturen. Iedereen heeft het al druk genoeg. En een betaling kan al eens over het hoofd gezien worden. Daarom sturen wij u dit geheugensteuntje, op de vervaldag van uw factuur. U kan uw openstaande facturen online raadplegen (en betalen) via my edpnet (https://my.edpnet.be) in de 'Mijn facturen' widget die u terug vindt op de startpagina van my edpnet. Heeft u intussen betaald? Dan mag u deze email negeren en hoeft u verder niets te doen. Het kan immers enkele dagen duren vooraleer wij uw betaling ontvangen.

Met klant-vriendelijke groeten
Het edpnet team
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 189 keer
Bedankt: 146 keer

Toevallig mijn EDPnet-factuur, de PDF zelf, eens bekeken. Daarin staat de boodschap en vraag om via de daar vermelde link online te betalen. Heb ik gedaan. Via bancontact, verliep via Ogone. Werkte.

In de maandelijkse e-mail om te zeggen dat er een nieuwe factuur was staat er daarover niets. Wel dat er een nieuw rekeningnummer is. Maar ze moedigen op de factuur dus niet aan om via overschrijving te betalen. Dat gaan veel mensen niet opmerken.
joriz
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 59 keer
Bedankt: 49 keer

Intussen komen de aanmaningen binnen via de post terwijl dit vorige week betaald werd en bevestigd werd naar hun...
30minuten in wacht gestaan zonder resultaat. Op de factuur staat dat ze de dienst afsluiten binnen 9 dagen. Goed bezig...
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
fmcstaartmees
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 10 keer

De tijd dat je aan de telefoon wacht heb je al veel sneller een support ticket aangemaakt en daar reageert men wel vlot op.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
Bedankt: 157 keer

Ook maar de betalingslink gebruikt die in de factuur zelf staat. Dat werkt maar wat als de factuur vals is, je ziet het rek nr niet ... Triestig dat dit nu al maanden aansleept.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1
ivob
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 745 keer
Bedankt: 312 keer
Recent bedankt: 11 keer

heist_175 schreef: 02 nov 2022, 16:25 Toch onwaarschijnlijk dat zoiets simpel - overstappen van bank - zo lang duurt en zoveel problemen met zich meebrengt?
Dat is al meer dan een maand bezig. Slapen ze daar bij het Finance-departement ofzo?
Als klant kan je een betaling via domiciliëring tot 8 weken na de inning zonder poespas en eenzijdig recupereren.
Een betaling via overschrijving uiteraard niet.
Het kan toeval zijn dat dit samenvalt met de financiële problemen bij de firma maar als klant speel je toch best op veilig indien je een dienst vooraf betaalt. Indien betaling na vervallen termijn maakt het uiteraard niet uit.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
joriz
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 59 keer
Bedankt: 49 keer

fmcstaartmees schreef: 08 nov 2022, 08:52 De tijd dat je aan de telefoon wacht heb je al veel sneller een support ticket aangemaakt en daar reageert men wel vlot op.
Ook melding van gemaakt via support ticket, maar ook daar geen reactie.
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
fmcstaartmees
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 10 keer

@joriz, dat is minder positief. Ik heb steeds goede ervaringen gehad wat betreft hun ticketsysteem.
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
Bedankt: 108 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Zelfde probleem, geen antwoord op support ticket voor aanmaningskosten. Terwijl ze duidelijk hadden gesteld dat aanmaningskosten niet zouden worden aangerekend bij te late betaling door hun domiciliërings-problemen.

Als ik dan lees wat er aan de hand is, ook al klinkt het niet positief, 'het zou nog meevallen', ik hou er toch geen positief gevoel aan over.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”