Ik weet dat niet, maar willekeur in bedrijfsprocessen lijkt me zeldzaam.
Je gaat trouwens een contract van onbepaalde duur aan, dus je financieel risico is 32 euro.
Ik weet dat niet, maar willekeur in bedrijfsprocessen lijkt me zeldzaam.
Zonet de overstap van Scarlet Trio naar Loco gedaan.raf1 schreef: 18 aug 2022, 17:16 Ik weet dat niet, maar willekeur in bedrijfsprocessen lijkt me zeldzaam.
Je gaat trouwens een contract van onbepaalde duur aan, dus je financieel risico is 32 euro.
fluppie schreef: 26 aug 2022, 09:40 Scarlet One heeft U het recht tot de hoogste snelheid in Uw regio,vraag even na bij een Proximus klant in uw omgeving hoe hoog zijn snelheid is(Moet ongeveer dezelfde zijn van U) en neem desnoods contakt op met Scarlet.
Hier mee Scarlet One speedtest ookla : Down 76,32 mbps Up 23,87 mbps ik kan je zeggen het is ook hier vele jaren kommer en kwel geweest wat snelheden betreft uiteindelijk en met een nieuwe modem B-Box 3V kwam alles in orde (Heb lang zo een witte met blauwe lichtjes gehad) mocht U die nog hebben dan komen ze die gratis vervangen zodat U alvast ook hogere snelheden kan ontvangen.
Mee Scarlet one gaat dat niet lukken dat is veel duurder dan alle andere Scarlet formules (53 eur.) de voordelen zijn de hoogst behaalbare smelheid in Uw regio en eigenlijk TV van Proximus dus meer uitgebreid dan Scarlet Trio (Ook met CNN onder andere).cptKangaroo schreef: 27 aug 2022, 20:31 Ik zou zeggen: maak als Scarlet Trio klant wat kabaal op sociale media -- als One en Loco formules op 100/30 zitten, waarom valt Trio dan uit de boot met 50/4 cap?
Laatste nieuwe is wel bbox4raf1 schreef: 05 okt 2022, 15:39 Bijna zeker van niet. De oude modems zijn snel genoeg voor het Scarlet-aanbod.
Een gebruikersnaam en wachtwoord voor de PPPoE-verbinding.
Als je ook een 'vaste' lijn bij Scarlet afneemt, dan moet je de VoIP-gegevens opvragen. Die vind je standaard niet op Mijn Scarlet. In mijn geval moest hiervoor een technieker langskomen die mij toeliet een foto te nemen van zijn scherm waar de gegevens op stonden.on4bam schreef: 20 okt 2022, 12:42 Geen idee van de wizard.
Invullen:
Internet > Internet Service Provider > Scarlet VDSL of Scarlet VDSL met TV
Internet > Account information > Username en password
Telephony >Telephone numbers > Username, Password, registrar
Misschien kan je die info ook zien in je account op de Scarlet website?