Hey Telecom
-
- Starter
- Berichten: 18
- Lid geworden op: 04 mei 2021, 22:56
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 3 keer
Ze hebben nu ook de hey!-boost. Die het heel interessant maakt voor data
https://www.heytelecom.be/nl/hey-boostElke 3 maanden van je eerste jaar, ontvang je een hey!-boost die elke keer een toename van 25% van je mobiele data betekent.
Bijvoorbeeld na 3 maanden, heb je bij je 40GB abonnement 50GB data dat je maandelijks kan gebruiken (40GB + 10 GB hey!-boost) en na 1 jaar is je mobiele data gewoon verdubbeld! Je Ontvangt dan 80 GB data per maand! Nadien volgen er nog veel meer verrassingen…
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Nog iemand recent ervaring met Hey Telecom? Loopt het daar allemaal al wat beter ondertussen?
Kan je je facturen ook met een kredietkaart betalen zoals dat bij Orange ook kan?
Kan je je facturen ook met een kredietkaart betalen zoals dat bij Orange ook kan?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Ik ben onlangs overgeschakeld naar Hey! en heb een probleem in My Hey!
Ik probeer mijn verbruik te zien, maar er staat vandaag als periode 12/03/2022 tot 12/03/2022 met geen enkele mogelijkheid om die periode aan te passen.
Weet iemand hoe het verbruik van vorige dagen te zien?
Ik probeer mijn verbruik te zien, maar er staat vandaag als periode 12/03/2022 tot 12/03/2022 met geen enkele mogelijkheid om die periode aan te passen.
Weet iemand hoe het verbruik van vorige dagen te zien?
-
- Plus Member
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 26 jun 2015, 19:39
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 18 keer
Ja die klantenzone is nogal waardeloos. De ene dag staat er iets, de andere dag niet. Facturen verdwijnen soms ook..
-
- Elite Poster
- Berichten: 4357
- Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Weet niet of dit ook iets met de klantenzone van Hey zou te maken hebben maar hier een antwoord van Orange op een probleem van mij.
Perfect De Klantenzone kan nog wel instabiel zijn omdat er een algemeen issue is. Als er nog eens iets is mag je ons altijd sturen. Fijne zondag!
Perfect De Klantenzone kan nog wel instabiel zijn omdat er een algemeen issue is. Als er nog eens iets is mag je ons altijd sturen. Fijne zondag!
-
- Member
- Berichten: 87
- Lid geworden op: 26 mei 2019, 11:12
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 2 keer
Ik vrag mij eigenlijk af waarom Orange eigenlijk een B-Merk heeft gemaakt.
wat is nu echt het verschil met het hoofdnetwerk en de B-mer hey ?
Word Hey beperkt qua snelheid of capaciteit ?
Ik weet via kennissen dat vb in Amerika Dat je T-Mobile hebt en hun B-merk is dan Metro by T-Mobile en die word qua snelheid beperkt als er veel gebruikers op de mast zitten hebben T-Mobile gebruikers voorrang op snelheid.
En in Belgie is dat Mte Scarlet dat eigenlijk ook een B-merk is van proximus ... die word zowiezo veel gethrottled
is dat ook zoiets met hey ??
wat is nu echt het verschil met het hoofdnetwerk en de B-mer hey ?
Word Hey beperkt qua snelheid of capaciteit ?
Ik weet via kennissen dat vb in Amerika Dat je T-Mobile hebt en hun B-merk is dan Metro by T-Mobile en die word qua snelheid beperkt als er veel gebruikers op de mast zitten hebben T-Mobile gebruikers voorrang op snelheid.
En in Belgie is dat Mte Scarlet dat eigenlijk ook een B-merk is van proximus ... die word zowiezo veel gethrottled
is dat ook zoiets met hey ??
-
- Elite Poster
- Berichten: 1749
- Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 140 keer
Dat je enkel online geholpen kan worden/bestellen.ghostboy1993 schreef:Ik vrag mij eigenlijk af waarom Orange eigenlijk een B-Merk heeft gemaakt.
wat is nu echt het verschil met het hoofdnetwerk en de B-mer hey ?
Ze moeten dus geen duur vastgoed huren in meerdere winkelstraten. Minder personeel, iemand die online helpt kan iedereen bedienen, bij iemand die in een winkel in Gent staat is dat veel beperkter.
Ook hebben ze niet alle opties: Visual Voicemail, surf extra card,...
-
- Plus Member
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 04 sep 2016, 10:23
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
Orange is een Frans bedrijf en in Frankrijk zijn B-merken (soms met enorme prijsverschillen) al een paar jaar erg populair.ghostboy1993 schreef:Ik vrag mij eigenlijk af waarom Orange eigenlijk een B-Merk heeft gemaakt.
wat is nu echt het verschil met het hoofdnetwerk en de B-mer hey ?
Rond 2015 kwam Free Mobile met enorm competitieve prijzen voor mobiel bellen en internet, wat ervoor zorgde dat Orange/SFR/Bouygues genoodzaakt waren om een oplossing te vinden om klantenverlies te voorkomen. Zo heb je bijvoorbeeld Sosh als B-merk voor Orange en "Red by SFR" als B-merk voor SFR. Zij bieden nu zowel mobiele als vaste diensten aan en zijn gericht op "jongeren", of toch mensen die geen klantendienst in een lokale winkel of per telefoon verwachten.
Hey Telecom is eigenlijk gewoon Sosh België
-
- Premium Member
- Berichten: 639
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Hey! Gaat de prijzen ook verhogen vanaf 1/06/2022
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Raar, in het persbericht van 05/04 stond nog dit te lezen:
https://corporate.orange.be/nl/news-med ... jn-mobieleVoor digitale klanten die op zoek zijn naar eenvoudige, scherp geprijsde mobiele abonnementen met een overvloed aan data, is het volledig digitale merk hey! van Orange Belgium, waarvan de prijzen niet veranderen, ook een uiterst competitief aanbod.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Premium Member
- Berichten: 639
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Dit is de enige info die ik van hun twitter kreeg, maar het kan ook zijn dat er daar wat mis gaat want ik vroeg meer info sturen ze de prijsverhoging van Orange door...?
Zal eens kijken wat ze nog reageren.
Zal eens kijken wat ze nog reageren.
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
- cyberbug
- Premium Member
- Berichten: 460
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 77 keer
- Contacteer:
Op hey telecom nl, is de laatste reply van 6 april over een vraag of er een mobile app komt
https://mobile.twitter.com/heytelecom_nl/with_replies
Op hey telecom fr, is de laatste reply van 22 april over een vraag over de e-sim
https://mobile.twitter.com/heytelecom_fr/with_replies
Op orange benl, spam postje van sector one, vragen over phishing, gefaalde herlading en meer maar ook niets over een prijsverhoging bij heytelecom
https://twitter.com/OrangeBENL/with_replies
Op orange press, al helemaal niets buiten retweets
https://twitter.com/PressOrangeBE/with_replies
Op orange befr inderdaad vragen over de prijsverhoging (na vertaling bleek dit puur over die van orange te gaan)
ik vermoed dat het dus om een misverstand gaat want ik vind er nergens iets van terug...
https://mobile.twitter.com/heytelecom_nl/with_replies
Op hey telecom fr, is de laatste reply van 22 april over een vraag over de e-sim
https://mobile.twitter.com/heytelecom_fr/with_replies
Op orange benl, spam postje van sector one, vragen over phishing, gefaalde herlading en meer maar ook niets over een prijsverhoging bij heytelecom
https://twitter.com/OrangeBENL/with_replies
Op orange press, al helemaal niets buiten retweets
https://twitter.com/PressOrangeBE/with_replies
Op orange befr inderdaad vragen over de prijsverhoging (na vertaling bleek dit puur over die van orange te gaan)
ik vermoed dat het dus om een misverstand gaat want ik vind er nergens iets van terug...
Greetz cyberbug
-
- Premium Member
- Berichten: 639
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Ze hebben zojuist gezegd dat er een vermoeden is dat het om een misverstand gaat omdat orange het moederbedrijf is, maar het zal ook niet lang meer duren als het een misverstand is denk ik.
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
- cyberbug
- Premium Member
- Berichten: 460
- Lid geworden op: 08 okt 2005, 14:37
- Locatie: België
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 77 keer
- Contacteer:
Dat zie ik ook nog gebeuren. Zowel Orange, Telenet en Proximus gaan al een onvoorziene verhoging doorvoeren wegens 'de huidige situatie'.
Dus het is heel goed mogelijk dat er van hey telecom alsnog een gelijkaardig bericht komt...
Dus het is heel goed mogelijk dat er van hey telecom alsnog een gelijkaardig bericht komt...
Greetz cyberbug
-
- Premium Member
- Berichten: 639
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
En ook omdat MMS nu nog gratis is bij Hey! dat zal wel weg gaan aangezien het bij Orange ook weg is, vandaar mijn vraag aan de helpdesk maar blijkbaar begrepen ze mij verkeerd?
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme:
-
- Member
- Berichten: 87
- Lid geworden op: 26 mei 2019, 11:12
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 2 keer
Orange is frans merk , hij dus ook dusja wss drm franssatsurfer schreef:Als ik heytelecom id adresbalk intik, geeft hij altijd de FR versie weer?
Da's toch bug in hun site? moet toch herkennen aan mijn browser dat ik NL verkies?
- Sinna
- Elite Poster
- Berichten: 2417
- Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
- Twitter: KrSi78
- Locatie: Brugge
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Toevallig je browser/OS in het Engels? Dan is dat heel waarschijnlijk de oorzaak.satsurfer schreef:Als ik heytelecom id adresbalk intik, geeft hij altijd de FR versie weer?
Da's toch bug in hun site? moet toch herkennen aan mijn browser dat ik NL verkies?
Ik kom hetzelfde tegen bij de Proximus webmail die stelselmatig in het Frans staat bij benaderen via de adresbalk.
En ja, ik kan me daar ook mateloos aan storen.
Computer(k)nul
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Dat is een mooie. Heb lang getwijfeld om over te stappen naar Hey Telecom, maar dit helaas nooit gedaan. Belangrijkste reden is dat ik momenteel een leuke deal heb bij Orange : voor 3 euro per maand kan ik de data van mijn abonnement delen met een andere SIM kaart. En zo heb ik er eentje in een tablet en eentje in de auto (in een Mikrotik router).
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 1749
- Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 140 keer
Das toch niet echt een deal, meer een standaard optie bij Orange: https://www.orange.be/nl/producten-en-d ... extra-cardkrisken schreef:Dat is een mooie. Heb lang getwijfeld om over te stappen naar Hey Telecom, maar dit helaas nooit gedaan. Belangrijkste reden is dat ik momenteel een leuke deal heb bij Orange : voor 3 euro per maand kan ik de data van mijn abonnement delen met een andere SIM kaart. En zo heb ik er eentje in een tablet en eentje in de auto (in een Mikrotik router).
spijtig genoeg de enigste aanbieder in België die zoiets heeft.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Je hebt gelijk, is nu een standaard optie. Vroeger was die 3 euro een deal.
En klopt, helaas de enige die dit in het gamma heeft.
En klopt, helaas de enige die dit in het gamma heeft.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
https://orange.prezly.com/orange-belgiu ... -community
Vanaf vandaag kunnen alle nieuwe klanten kiezen voor een extreme korting die 2 jaar geldt, op de toch al scherpe en transparante aanbiedingen van hey!'s portfolio, met tariefplannen vanaf de opvallende prijs van 5 euro. De aanbiedingen in detail:
- 5 euro voor 60min bellen, 500 sms/mms'jes en 1 GB
- 10 euro voor onbeperkt bellen, onbeperkt sms'en/MMS'en en 10 GB
- 20 euro voor onbeperkt bellen, onbeperkt sms'en/mms'en en 40 GB
Vanaf 19 juni zullen deze kortingen ook aangeboden worden aan personen jonger dan 26 jaar, aangezien het merk tot doel heeft te voldoen aan de behoeften van jongeren en hen te begeleiden in hun dagelijks leven. Bestaande klanten die in aanmerking komen, hoeven alleen maar te vragen om hun tariefplannen aan te passen en hen hetzelfde/veel meer aan te bieden voor een gereduceerde prijs.
Vanaf vandaag kunnen alle nieuwe klanten kiezen voor een extreme korting die 2 jaar geldt, op de toch al scherpe en transparante aanbiedingen van hey!'s portfolio, met tariefplannen vanaf de opvallende prijs van 5 euro. De aanbiedingen in detail:
- 5 euro voor 60min bellen, 500 sms/mms'jes en 1 GB
- 10 euro voor onbeperkt bellen, onbeperkt sms'en/MMS'en en 10 GB
- 20 euro voor onbeperkt bellen, onbeperkt sms'en/mms'en en 40 GB
Vanaf 19 juni zullen deze kortingen ook aangeboden worden aan personen jonger dan 26 jaar, aangezien het merk tot doel heeft te voldoen aan de behoeften van jongeren en hen te begeleiden in hun dagelijks leven. Bestaande klanten die in aanmerking komen, hoeven alleen maar te vragen om hun tariefplannen aan te passen en hen hetzelfde/veel meer aan te bieden voor een gereduceerde prijs.
- Belgissschenaap
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 50 keer
Hmmm, dat wordt wel al interessant om van MV naar hey over te schakelen.
Kloppen deze 2 laatste puntjes ook?
- 120€ goedkoper over termijn van 2 jaar. Erna kan weer gezien worden wat beste aanbod is
- VoLTE mogelijkheden. (VoWiFi ook?)
- Toegang tot 5g waar je niet specifiek een 5g abbo voor nodig hebt, zoals bij PX
Kloppen deze 2 laatste puntjes ook?
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 1690
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 68 keer
mooi aanbod maar ik betaal nu 9euro bij PX 5GB + nadien trage snelheid.
Uiteraard persoonlijk, maar heb liever die lage snelheid dan kan ik makkelijk nog maps,waze, whatsapp en co gebruiken
Uiteraard persoonlijk, maar heb liever die lage snelheid dan kan ik makkelijk nog maps,waze, whatsapp en co gebruiken
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
-
- Elite Poster
- Berichten: 1749
- Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 140 keer
Hey Telecom heeft, met uitzondering van Visual Voicemail & Surf Extra Card, dezelfde opties als Orange Mobiel dus ook VoWifi/VoLTE/5G.Belgissschenaap schreef:
- VoLTE mogelijkheden. (VoWiFi ook?)
Kloppen deze 2 laatste puntjes ook?
- Toegang tot 5g waar je niet specifiek een 5g abbo voor nodig hebt, zoals bij PX
Let wel hun 5G regio is nog zéééér beperkt(nml. delen van Gent & Antwerpen).
- buthead
- Elite Poster
- Berichten: 1690
- Lid geworden op: 10 jan 2016, 13:14
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 68 keer
Klopt, gsm staat bij men familie eropcadsite schreef:Dat is volgens mij enkel in combinatiepack.ddd schreef:Ook een mooi aanbod, maar dat vind ik nergens..
Internet = PX FLEX pack
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
Telefonie/GSM = PX Mobiel
TV = PX pickx + Netflix + Disney+
- TheCeet
- Pro Member
- Berichten: 366
- Lid geworden op: 03 apr 2018, 12:16
- Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
- Bedankt: 50 keer
Die prijzen die je ziet op site zijn promo prijzen, na 2 jaar ga je de reguliere prijs , in jouw geval 15€, betalen.Ratface schreef:Zonet ook een EUR10 abo besteld. Heb nu een EDPnet abo aan EUR11 met 400minuten en 5gig. Op alle gebeid een upgrade voor 1 euro per maand goedkoper.
Gewoon even ter info
10EUR abo:
Profiteer van het speciaal tarief van 10 €/maand (ipv 15 €) op je hey!abonnement voor 24 -maanden. Geldig van 23.05 t/m 20.06 voor elke bestelling
iPhone 13 Pro: Proximus Business Unlimited
ISP: Telenet All-Internet
Running AdGuard Home: network-wide software for blocking ads & tracking
ISP: Telenet All-Internet
Running AdGuard Home: network-wide software for blocking ads & tracking
- Belgissschenaap
- Pro Member
- Berichten: 352
- Lid geworden op: 21 nov 2020, 07:01
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 50 keer
Feit, maar 2 jaar is al voldoende om er voor te gaan en na 2 jaar opnieuw een evaluatie.
Alleja, moet je wel van plan zijn
Alleja, moet je wel van plan zijn
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 09 jan 2012, 13:45
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 13 keer
Was ik van op de hoogte, toch bedankt. Had dit een reguliere promo van 3 of 6 maand geweest dan had ik niet ingetekend. 2 jaar is toch al de moeite en ik verander toch regelmatig van provider dus dat is geen probleem.TheCeet schreef:Die prijzen die je ziet op site zijn promo prijzen, na 2 jaar ga je de reguliere prijs , in jouw geval 15€, betalen.Ratface schreef:Zonet ook een EUR10 abo besteld. Heb nu een EDPnet abo aan EUR11 met 400minuten en 5gig. Op alle gebeid een upgrade voor 1 euro per maand goedkoper.
Gewoon even ter info
10EUR abo:Profiteer van het speciaal tarief van 10 €/maand (ipv 15 €) op je hey!abonnement voor 24 -maanden. Geldig van 23.05 t/m 20.06 voor elke bestelling