Corona paspoort

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

liegebeestig schreef:Qua geldigheid : vaccins maar 1 jaar. Ah, en wat moet je doen na 1 jaar? Opnieuw aan de spuit? Is dat OK voor al de trotse bezitters van een vaccin of komt dit toch een beetje als een ongemakkelijke verrassing?
Verassing... je wist toch vanaf dag één dat dit een jaarlijks spuitje ging worden (althans voor de eerste jaren) ?

Of denk je dat Corona is verdwenen als iedereen gevaccineerd is ?

Ondertussen lukt het me maar niet om m'n tweede vaccinatie vroeger te krijgen dan die 12 weken :bang:
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

DarkV schreef:Of denk je dat Corona is verdwenen als iedereen gevaccineerd is ?
Binnenkort krijgen we de Copa America variant: festiviteiten organiseren in een land waar vaccinatie véél minder ver staat dan hier én waar er nog heel veel gevallen (en doden) per dag zijn.
Vraag maar aan India hoe dat gaat: ongebreidelde festiviteiten zonder de minste corona-maatregel.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Je zoekt het te ver, de Belgische verzamelaars kijken al uit naar de PP-variant :lol:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
liegebeestig
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 62 keer

DarkV schreef:
liegebeestig schreef:Qua geldigheid : vaccins maar 1 jaar. Ah, en wat moet je doen na 1 jaar? Opnieuw aan de spuit? Is dat OK voor al de trotse bezitters van een vaccin of komt dit toch een beetje als een ongemakkelijke verrassing?
Verassing... je wist toch vanaf dag één dat dit een jaarlijks spuitje ging worden (althans voor de eerste jaren) ?

Of denk je dat Corona is verdwenen als iedereen gevaccineerd is ?

Ondertussen lukt het me maar niet om m'n tweede vaccinatie vroeger te krijgen dan die 12 weken :bang:
Oh maar voor iemand die z'n research doet is het inderdaad geen verrassing! De spuit fans zullen nog minstens tot 2023 hun hack-updates moeten halen. Ik ga voor natuurlijke updates van mijn immuunsysteem door besmetting door virussen.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster

liegebeestig schreef:Ik ga voor natuurlijke updates van mijn immuunsysteem door besmetting door virussen.
Dat is jou keuze... maar op een keer zit de kogel wel in de kamer natuurlijk (waar dat is een offtopic discussie in deze thread).
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

liegebeestig schreef:De spuit fans zullen nog minstens tot 2023 hun hack-updates moeten halen. Ik ga voor natuurlijke updates van mijn immuunsysteem door besmetting door virussen.
Dat mensen nu nog altijd dit soort zever verkondigen... :bang:
axs
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Ondertussen is het certificaat beschikbaar in de app. Dus ongeveer een 28u moeten wachten. (En trouwens ook via de KBC mobile app)
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

cadsite schreef: Dat mensen nu nog altijd dit soort zever verkondigen... :bang:
Wacht FF, vind jij het nu echt raar dat er mensen zijn die er eens bij stilstaan of het wel een goed idee is perfect gezonde mensen te vaccineren met een compleet nieuw vaccin dat asap moest uitgerold worden, wetende dat 99% van die mensen geen of amper last gaat hebben van dat virus ?
Wat er atm gebeurt = een overheid die op wereldschaal vraagt aan zijn bevolking om zich te laten vaccineren , niet omdat we morgen allemaal dood gaan vallen maar omdat de zorg het niet aankan.
Wel, ik stel me daar ook vragen bij, en dat kan gerust zonder de woorden "Spuitfans" of "hack updates" te gebruiken.
johann
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 29 keer

1. Perfect gezonde mensen worden niet minder perfect gezond door een vaccin
2. Een vaccin werpt dammen op in de verspreiding van het virus, waardoor meer kwetsbare personen minder risico lopen op besmetting, en ernstige ziekte-ontwikkelingen tout court geminimaliseerd worden.
Massaal vaccineren is dan ook een no brainer.

Of de draconische maatregelen en beperkingen van de fundamentele vrijheden proportioneel was/is, dat is een andere discussie. De avondklok was in ieder geval vér voorbij wat in een rechtstaat toelaatbaar is. Daar heb ik slechts een adjectief voor: totalitair.

Maar het vaccineren kan niet massaal en snel genoeg gaan, en als het moet (wellicht) nog eens een tweede, derde, vierde rondje. Het heeft zin en we krijgen het georganiseerd, dus moeten we het gewoon doen. En dat dat alles niet zonder risico is? Neen, natuurlijk niet, maar leven zonder risico's is een utopie. Of een eugenetische dystopie.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

En wat is de geldigheidsdatum vanaf wanneer dat vaccin certificaat geldig is?
Ik neem aan 2 weken vanaf de tweede injectie?

Ik snap de haast idd niet om dat certificaat in je app te krijgen; je moet toch 2 weken na prik 2 wachten alvorens je er gebruik van kan maken (of 4 weken na de enige prik bij Astra of Johnson).

Ivm de discussie over vaccineren of niet:
Daar heb ik nul komma nul medelijden over; je laat je vaccineren, of je weet niet waarover je praat. Dat zijn de keuzes, en niks anders.
johann
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 29 keer

Zo simpel is het niet. Ieder land heeft z'n eigen regels.
Kroatië bijvoorbeeld accepteert een certificaat vanaf de dag van de tweede inenting bij Pfizer, Moderna, AstraZeneca, maar pas 22 dagen na een inenting met Jansen.
Cf. https://reopen.europa.eu/nl/from-to/BEL/HRV

Dus logisch dat het certificaat an sich zo snel mogelijk wordt aangemaakt en beschikbaar gesteld.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

johann schreef:1. Perfect gezonde mensen worden niet minder perfect gezond door een vaccin
De vetbolletjes met mRNA blijven niet op de injectieplaats, dus jouw informatie klopt niet.

https://trialsitenews.com/should-you-get-vaccinated/

Voor kerngezonde mensen zoals mezelf is het artificieel spike eiwit wel degelijk een groot gevaar:

Afbeelding

In de familie heeft iemand kort na het 2e pfizer vaxx de ziekte van Ménière gekregen. Deze persoon heeft doodsangsten doorstaan toen ze haar evenwicht plots verloor. Ze zit nu ook met tinnitus, vlak voor een aanval hoort ze het geluid van metalen bollen en dan kan ze haar evenwicht niet behouden.

Je zal maar net zo'n aanval krijgen als je met de wagen rijdt ....

Ik walg van wat er nu gebeurt. Het is ondertussen te laat, slechts 1.66% weigert volgens HLN, dit is gewoon "the last of us" in real life. Het spike valt ook je baarmoeder aan .... dus ik voorspel dat er weldra veel meer miskramen en veel minder geboortes gaan zijn.

Van mij mogen ze Van Ranst en alle bangmakers die de vaxx pushen berechten in een tribunaal voor misdaden tegen de mensheid.
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

iceke schreef:
cadsite schreef: Dat mensen nu nog altijd dit soort zever verkondigen... :bang:
Wacht FF, vind jij het nu echt raar dat er mensen zijn die er eens bij stilstaan of het wel een goed idee is perfect gezonde mensen te vaccineren met een compleet nieuw vaccin dat asap moest uitgerold worden, wetende dat 99% van die mensen geen of amper last gaat hebben van dat virus ?
Wat er atm gebeurt = een overheid die op wereldschaal vraagt aan zijn bevolking om zich te laten vaccineren , niet omdat we morgen allemaal dood gaan vallen maar omdat de zorg het niet aankan.
Wel, ik stel me daar ook vragen bij, en dat kan gerust zonder de woorden "Spuitfans" of "hack updates" te gebruiken.
Natuurlijk stel ik mij daar vragen bij, ik ben een behoorlijk kritische mens.
Ik ben me dus gaan informeren bij mensen waarvan ik geloof wat ze zeggen. Dat zijn verschillende wetenschappers, en niet de "juul van aan den toog" of homeopaten of zelfverklaarde wetenschappers.
En nu ben ik inderdaad overtuigd dat het verstandig is om massaal te vaccineren.

Ik ben dat riedeltje van het 'rap-rap ineen geflanste vaccin' ook behoorlijk beu. Met is al jaaaren bezig met het ontwikkelen van de mrna techniek. Je zou kunnen stellen dat het virus gewacht heeft op deze techniek.
Maar los daarvan, je kan ook een vaccin van Janssen krijgen, dat is met de aloud gekende techniek.

Dat we niet allemaal plots gaan doodvallen maar dat de zorg het niet aankan, dat is voor mij linksom of rechtsom. Het resultaat is hetzelfde. Er vallen veel meer doden dan nodig is.
iceke
Elite Poster
Elite Poster

cadsite schreef: Ik ben dat riedeltje van het 'rap-rap ineen geflanste vaccin' ook behoorlijk beu. Met is al jaaaren bezig met het ontwikkelen van de mrna techniek. Je zou kunnen stellen dat het virus gewacht heeft op deze techniek.
Willen we dat wel ? Met onze genen laten spelen ? Voor het eerst, op grote schaal, asap want niemand kon wachten....

Gaan we die vraag nog mogen stellen binnen een paar jaar ? Of is die doos nu voorgoed open ?
ub4b schreef: slechts 1.66% weigert volgens HLN,
Nee, 1.66% weigert expliciet... heb jij de moeite gedaan om beleefd terug te mailen dat ze dat vaccin in hun poepenholeke kunnen steken ? Nee ? Dan behoor jij niet tot die 1.66%
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

ub4b schreef: In de familie heeft iemand kort na het 2e pfizer vaxx de ziekte van Ménière gekregen. Deze persoon heeft doodsangsten doorstaan toen ze haar evenwicht plots verloor. Ze zit nu ook met tinnitus, vlak voor een aanval hoort ze het geluid van metalen bollen en dan kan ze haar evenwicht niet behouden.
En de wetenschappelijk bewezen link is.............. ?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

iceke schreef:Willen we dat wel ? Met onze genen laten spelen ? Voor het eerst, op grote schaal, asap want niemand kon wachten....

Dat we dit nog steeds moeten lezen :bang:
Luister eens naar de Nerdland special podcast over de vaccins.

In short, ik maak eten in een pan maar er zit geen pan in mijn eten.
En nee, men "speelt" niet met je genen.
devilkin schreef:En de wetenschappelijk bewezen link is.............. ?
Gokje... geen. :wink:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Ze gaan hier blijkbaar ook een “COVID Safe Ticket” invoeren voor grote evenementen. Ik blijf het wrang vinden dat dit zomaar kan en hoop dan ook dat het de laatste keer is dat we zoiets gaan zien.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Het enigste vaccin dat verplicht is Polio. En dat heeft normaliter iedereen al gehad als kind.
Dat je niet kan reizen, is niks nieuws er zijn genoeg landen waar je niet binnen mag zonder een resem vaccinaties.
Voor events is dit misschien iets nieuws, maar liever dat dan alles verbieden zoals ze nu proberen bij Tomorrowland.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster

devilkin schreef:
ub4b schreef: In de familie heeft iemand kort na het 2e pfizer vaxx de ziekte van Ménière gekregen. Deze persoon heeft doodsangsten doorstaan toen ze haar evenwicht plots verloor. Ze zit nu ook met tinnitus, vlak voor een aanval hoort ze het geluid van metalen bollen en dan kan ze haar evenwicht niet behouden.
En de wetenschappelijk bewezen link is.............. ?
Jij bent zeker van het type dat gelooft dat er maar drie doden zijn bvb na Astra, en dit terwijl er in VAERS en EUDRAVIGILANCE veel meer doden te vinden zijn na de vaxx (het gaat om vele duizenden cases):

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210617_94865215

Het feit dat mensen zo reageren getuigd van het feit dat je klakkeloos de officiële lezing gelooft, en die is gebaseerd op 2 maten en 2 gewichten:

- ontken alle bijwerkingen en doden, en vraag "wetenschappelijk" bewijs
- maar noteer zoveel mogelijk corona doden in de sciensano stats, zonder dat er voor elke dode wetenschappelijk bewijs is ....

Ik heb nu al 2 spontane getuigen die mij vertelden dat:

_ iemand overleden aan kanker werd opgeschreven als coronadode
_ iemand waar haar man als ambulancier werkt, die weet heeft dat ze niet corona doden opschrijven als corona doden

omdat ze subsidies krijgen. Toon mij het wetenschappelijk bewijs achter de sciensano cijfers. Dat kan je niet.

Om terug te komen op de inflammatie, er is wel degelijk een link tussen het vaccin en inflammatie in het gehoor:
https://www.drugdiscoverytrends.com/res ... ecipients/

Er is meer onderzoek nodig. Weldra roekeloos kinderen vaxxen is gewoon dom.
Nee, 1.66% weigert expliciet... heb jij de moeite gedaan om beleefd terug te mailen dat ze dat vaccin in hun poepenholeke kunnen steken ? Nee ? Dan behoor jij niet tot die 1.66%
De brief door de shredder gedraaid, heb hem zelfs niet geopend. Dan sta ik niet geclasseerd als een expliciete weigeraar.
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

iceke schreef:
cadsite schreef: Ik ben dat riedeltje van het 'rap-rap ineen geflanste vaccin' ook behoorlijk beu. Met is al jaaaren bezig met het ontwikkelen van de mrna techniek. Je zou kunnen stellen dat het virus gewacht heeft op deze techniek.
Willen we dat wel ? Met onze genen laten spelen ? Voor het eerst, op grote schaal, asap want niemand kon wachten....

Gaan we die vraag nog mogen stellen binnen een paar jaar ? Of is die doos nu voorgoed open ?
Ten eerste wordt er niet met de genen gespeeld.
Ten...
Laat maar, als je al met zo'n zever afkomt heeft de rest zelfs geen zin. Neem even de moeite om in gesprek te gaan of te luisteren naar wetenschappers met verstand ter zake en vorm pas dan je mening.
(hint: youtube is nu niet bepaald de beste bron...)
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster

cadsite schreef: Laat maar, als je al met zo'n zever afkomt heeft de rest zelfs geen zin. Neem even de moeite om in gesprek te gaan of te luisteren naar wetenschappers met verstand ter zake en vorm pas dan je mening.
Wat vind je van de documenten verkregen van de Japanse regulator, die toch duidelijk aantoont dat de vetbolletjes met mRNA op plaatsen komen waar ze niet thuishoren.

Afbeelding

https://www.docdroid.net/xq0Z8B0/pfizer ... rnment-pdf

Vind jij het verantwoord dat de vetbolletjes tot in de eierstokken geraken, en daar dan het immuunsysteem tegen moet vechten, specifiek op die plaats? Effecten op de vruchtbaarheid? Sterilisatie?

https://www.whatdotheyknow.com/request/ ... id_19_mrna
Pre-clinical studies showing BNT162b2’s active part (mRNA-lipid nanoparticles) — which produce the spike protein — did not stay at the injection site and surrounding lymphoid tissue as scientists originally theorized, but spread widely throughout the body and accumulated in various organs, including the ovaries and spleen. Research suggests this could lead to the production of spike protein in unintended places, including the brain, ovaries and spleen, which may cause the immune system to attack organs and tissues resulting in damage, and raises serious questions about genotoxicity and reproductive toxicity risks associated with the vaccine.
Bijlagen
nano-lek.png
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Jammer dat ik jansen kreeg…
Anders was ik ineens ook onvruchtbaar blijkbaar.
Gemiste kans.
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster

cadsite schreef:Jammer dat ik jansen kreeg…
Anders was ik ineens ook onvruchtbaar blijkbaar.
Gemiste kans.
Zeer wetenschappelijk, jouw reactie
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

ub4b schreef: Vind jij het verantwoord dat de vetbolletjes tot in de eierstokken geraken, en daar dan het immuunsysteem tegen moet vechten, specifiek op die plaats? Effecten op de vruchtbaarheid? Sterilisatie?
De vraag die ik me erbij stel: is er geweten wat de effecten van covid-19 zijn op de vruchtbaarheid van mensen?
Is het het vaccin die het veroorzaakt, of de reactie op het virus?
ub4b schreef: Jij bent zeker van het type dat gelooft dat er maar drie doden zijn bvb na Astra, en dit terwijl er in VAERS en EUDRAVIGILANCE veel meer doden te vinden zijn na de vaxx (het gaat om vele duizenden cases):
...
Merci voor de link, interessant om lezen.

Ik ben het wel wat zat aan het worden dat in bepaalde cirkels alles wordt toegeschreven aan het covid vaccin van de dag.
Hartstilstand? Covid vaccin! (oh, wacht, nee, toch geen vaccin gekregen... foutje!)
iceke
Elite Poster
Elite Poster

on4bam schreef:
In short, ik maak eten in een pan maar er zit geen pan in mijn eten.
En nee, men "speelt" niet met je genen.

:
Ik bak mijn eten liever niet in een Tefal pan, is nergens voor nodig...duidelijk genoeg ?
Ik heb er helemaal geen probleem mee dat jij daar geen graten in ziet, maar ik dus wel.
Daar waren afspraken over gemaakt, daar is over gedebatteerd, maar dat hebben ze dus onder de noemer covid allemaal overboord gesmeten.
Al meer dan een jaar moeten we alles dat abnormaal was ineens normaal gaan vinden...ik snap dat niet.
edwin.d
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 8 keer

Onlangs een documentaire gezien over vaccinatie campagnes uit het verleden in Nederland.
Toen in de jaren 50 volop werd aangespoord om zich te laten vaccineren tegen polio, was er een kerkelijke samenleving die ook de mensen bang maakte en opriep om zich zeker niet te laten vaccineren.
Ze spraken ook met een vrouw, toen nog een klein kind, dat niet was gevaccineerd omdat de ouders door hun geloof en de oproep van de kerkgemeenschap, zichzelf en hun kinderen niet lieten vaccineren .
De vrouw zat al 60 jaar in een rolstoel door polio.

Ook blijkt dat vrouwen die bijna hun volledige vruchtbare periode aan de pil zitten een kans hebben van 1 op 300 om een trombose op te lopen.

En zoals eerder aangehaald, zijn het geen volledig nieuwe vaccins, maar heeft men verder gebouwd op bestaande vaccins.

Mvg
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Even terug on-topic.
Aangezien ik vandaag, zoals het een echt schaap betaamt, me heb laten vaccineren wilde ik nu het digitale corona paspoort een nakijken.
Daarom moet ik eerst een itsme account aanmaken, maar wegens 'drukte' kan dat al enkele dagen niet.

Net nog geprobeerd, om 22.45u, en nog niet lukken.
Je gaat me toch niet zeggen dat die site nu plat ligt door drukte??? :bang:
DarkV
Elite Poster
Elite Poster

cadsite schreef:Daarom moet ik eerst een itsme account aanmaken, maar wegens 'drukte' kan dat al enkele dagen niet.
Itsme op zich werkt nochtans zonder enig probleem momenteel.
iktjilp
Plus Member
Plus Member
Twitter: IkTjilp
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

Is je eID bij de bank correct ingelezen? Als je dat gebruikt om je account aan te maken. Kan soms zijn dat het te lang geleden is en dan werkt het niet.
Edpnet VDSL XL - Mobile Vikings - Zon - APP TV

Zorg goed voor jezelf en de mensen om je heen.
iceke
Elite Poster
Elite Poster

cadsite schreef: Ten eerste wordt er niet met de genen gespeeld.
Ten...
Laat maar, als je al met zo'n zever afkomt heeft de rest zelfs geen zin.
Natuurlijk wordt dat wel gedaan... ik zal uw zin verbeteren.
Ten eerste wordt er niet met ONZE genen gespeeld.
Kunnen we nu verder discussiëren zonder dat je het in het belachelijke trekt ?
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster

cadsite schreef:Aangezien ik vandaag, zoals het een echt schaap betaamt, me heb laten vaccineren
Je weet toch dat de "vacc" in "vaccinatie" zijn oorsprong kent in het Latijnse "vacca" wat staat voor koe.

en de bedenker van de term is ook nog eens fout:
https://www.sciencemag.org/news/2017/10 ... -all-wrong
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

[Mod]
Kunnen we hier nu aub eens on-topic blijven?
Deze topic gaat uitsluitend over de Corona paspoort App

Discussies over zin en onzin van vaccinerenen, en allerlei andere complot theorieën horen hier niet thuis.
Over vaccineren loopt al een andere topic. Gebruik de juiste topic aub

Alle volgende posts die niet over de Corona paspoort gaan zullen zonder pardon verwijderd worden.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

iktjilp schreef:Is je eID bij de bank correct ingelezen? Als je dat gebruikt om je account aan te maken. Kan soms zijn dat het te lang geleden is en dan werkt het niet.
Ik ben geen klant bij 1 van de banken die aangeboden worden voor itsme.
Net nog even geprobeerd om met de eid een account aan te maken, maar nog steeds werkt het niet.
Ongelooflijk toch...
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

cadsite schreef: Ik ben geen klant bij 1 van de banken die aangeboden worden voor itsme.
Net nog even geprobeerd om met de eid een account aan te maken, maar nog steeds werkt het niet.
Ongelooflijk toch...
Vanmorgen aangemaakt voor mijn vrouw en helemaal geen probleem…
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Tomby schreef:Vanmorgen aangemaakt voor mijn vrouw en helemaal geen probleem…
Tiens...
Met de eid en de kaartlezer?
Ik kan alles doen en krijg zelfs de token, maar deze wordt niet aanvaard in de app.
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 67 keer

Ik was eerst heel hard tegen Itsme. Het is een commercieel bedrijf en die hebben in principe geen zaken met jouw contacten met de overheid.
Bovendien had je itsme ook niet nodig, je kon werken met eID of tokens. Helaas werkt eID niet goed, niet betrouwbaar en als het al werkend gekregen hebt ben je nooit zeker dat het de volgende keer weer zal werken. Vooral op Mac was de ondersteuning slecht of onbestaand.
En intussen zijn er meer en meer websites/diensten die de mogelijkheid van tokens niet (meer) ondersteunen.

Maar omdat de banken die itsme echt in ons strot willen rammen dwingen ze ons nu tot het gebruik van itsme.
Mijn bank KBC maakt het al verplicht te gebruiken om hun documenten te kunnen lezen die ze via Doccle sturen. Doccle, nog al zo'n product van de banken dat op zich al borg zou moeten staan voor veiligheid, maar nu dus blijkbaar niet meer veilig genoeg is volgens KBC. Nu heb ik itsme nodig om een brief of tarievenlijst van KBC te kunnen lezen in Doccle.
En binnenkort is mijn PIN code of TouchID/FaceID ook al niet veilig genoeg meer voor KBC en moet ik vanaf september (was eerst juni maar is blijkbaar uitgesteld) de omweg van itsme gebruiken om een eenvoudige betaling of aankoop te doen.

Maar het moet gezegd; itsme werkt tenminste. Gedaan met die eID miserie. Onze overheid heeft jaren verzuimd om een degelijk en eenvoudig platform op te zetten en heeft het uiteindelijk aan de privé gelaten (toenmailig minister Decroo - of was dat altijd al het liberale plan geweest?)
Zelf ook geen enkel probleem gehad om het vaccinatie-certificaat te downloaden.

Als ik nu hoor dat itsme toch niet zo betrouwbaar werkt...
Mijn schoonouders krijgen het ook niet werkend en dus moet ik straks gaan support bieden. Ben benieuwd wat dat wordt.
sky
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 100 keer

https://support.itsme.be/hc/nl/articles ... martphone-

Hier staat de volledige uitleg.
Eerst itsme blokkeren, nadien heractiveren via eID.
iceke
Elite Poster
Elite Poster

idd, altijd eerst blokkeren en unblocken als je met eid werkt
En ook oppassen met de eerste 0 van je gsm nummer, soms moet je die invullen, soms ook niet(maar de laatste tijd heb ik dat probleem niet meer gezien)
Best ook in internet explorer werken, dat contract dat getekend moet worden durft ook al wel eens mislopen in Chrome.
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Bedoel je internet Explorer, oude Edge of edge chromium?
iceke
Elite Poster
Elite Poster

devilkin schreef:Bedoel je internet Explorer, oude Edge of edge chromium?
Internet explorer, maar dat heeft imho meer te maken met de eid software dan met itsme.
Gesloten

Terug naar “Allerlei”