Re: EDPnet down = 3 dagen wachten op hulp?!
Geplaatst: 16 dec 2020, 17:13
Vandaag opnieuw een internet uitval door straatwerken en m'n MV Hotspot gebruikt als backup.
Het jammere is echter dat EDPnet in het geheel niet weet of er problemen zijn met de straatkasten of als er werken gepland of bezig zijn.
Bij internetproblemen check ik altijd eerst of mijn buurman z'n vaste PX telefoon nog werkt. Indien niet bel ik PX op en daar weet men meestal vlug wat er aan de hand is en hoelang dit zal duren.
Deze keer werkte de vaste lijn van mijn buur nog en belde ik naar EDPnet. Dit is behoorlijk frustrerend want het enige wat men kan vaststellen is dat de lijn niet werkt en dat ze een PX technieker zullen sturen eventueel op mijn kosten.
M'n opmerkingen rond de regelmatige uitval door straatwerken,... doet er niet toe en EDPnet heeft blijkbaar geen mogelijkheid om te controleren of er iets aan de hand is.
Ik heb dan maar eens naar PX gebeld (als NIET klant nota bene) en die konden direct vaststellen dat er werken in uitvoering waren en dat ze een paar uur zouden duren. Bedankt helpdesk PX en teleurstellend voor de helpdesk van EDPnet.
Het jammere is echter dat EDPnet in het geheel niet weet of er problemen zijn met de straatkasten of als er werken gepland of bezig zijn.
Bij internetproblemen check ik altijd eerst of mijn buurman z'n vaste PX telefoon nog werkt. Indien niet bel ik PX op en daar weet men meestal vlug wat er aan de hand is en hoelang dit zal duren.
Deze keer werkte de vaste lijn van mijn buur nog en belde ik naar EDPnet. Dit is behoorlijk frustrerend want het enige wat men kan vaststellen is dat de lijn niet werkt en dat ze een PX technieker zullen sturen eventueel op mijn kosten.
M'n opmerkingen rond de regelmatige uitval door straatwerken,... doet er niet toe en EDPnet heeft blijkbaar geen mogelijkheid om te controleren of er iets aan de hand is.
Ik heb dan maar eens naar PX gebeld (als NIET klant nota bene) en die konden direct vaststellen dat er werken in uitvoering waren en dat ze een paar uur zouden duren. Bedankt helpdesk PX en teleurstellend voor de helpdesk van EDPnet.