Kan niemand nog tellen?

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

heist_175 schreef:Ik ben zeker dat een politiepost bij een containerpark zowat 80% van de AHW's eruit moet halen
- onvoldoende vastgemaakte lading
- overladen
- nummerplaat niet in orde
- rijbewijs niet in orde
- AHW niet gekeurd
om dan over de lichten maar te zwijgen, mistlampen die meegaan met de pinkers van de auto enzo :bang:

helemaal off topic maar een trekhaak wordt gekeurd (hangt hij er nog aan… ???) maar de stekker voor de lichten niet...


J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Jack Daniels schreef:Rolls-Royce onder de pelletkachels aangeschaft, een Piazzetta
Wat maakt dat RollsRoyce?
Als ik "Italiaans design" lees, bedenk ik me altijd dat het goed is dat anderen zich erdoor laten leiden (lijden :twisted: ) en niet ik, om maar te zeggen: ik ben skeptisch :).
Wat maakt dat dit Italiaans product toch goed, sterk "het beste" is?

Bij pelletkachelsCV denk ik eerder aan ökoFen als RollsRoyce.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

heist_175 schreef:
Jack Daniels schreef:Rolls-Royce onder de pelletkachels aangeschaft, een Piazzetta
Wat maakt dat RollsRoyce?
Bij pelletkachelsCV denk ik eerder aan ökoFen als RollsRoyce.
Binnenin gietijzer in plaats van plaatstaal. Als enige merk ter wereld blaast de warme lucht onderaan de kachel op een 10 CM boven de grond. Bij alle andere merken blaast de warme lucht van boven aan de kachel. Gaat ook altijd zo blijven, Piazzetta heeft namelijk een patent genomen op die ventilator onderaan.
Ik snap niet waarom je hier ökofen wilt bij betrekken? Het gaat over een kachel, niet over een ketel.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Joe de Mannen schreef: helemaal off topic maar een trekhaak wordt gekeurd (hangt hij er nog aan… ???) maar de stekker voor de lichten niet...
J.
Die wordt enkel gekeurd (ne keer vast pakken) als je op je keuringsbewijs "mag aanhanger van meer dan 750 MTM trekken" wilt staan hebben.
Je moet dan wel met een gloednieuwe wagen naar de keuring...

Voor een MTM -750 kg doen ze niets.
pfuhu
Premium Member
Premium Member
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 mei 2011, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

Trekhaak keuren is voor beide gevallen hetzelfde. Keertje vastpakken en is ok.

Enige verschil: max 750kg: eerder administratieve keuring en keertje trekhaak vastpakken en dan gerust voor 4 jaar.

Meer dan 750kg: volledige keuring van de wagen (+ trekhaak een keertje vastpakken), ieder jaar opnieuw, ongeacht leeftijd van het voertuig...

Dus ook voor max 750kg moet je naar de keuring, al wordt de wagen eigenlijk niet gekeurd ...
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”