MM heeft iMacs geleverd voor 2 euro

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

heist_175 schreef:Wat rekent AliX u aan voor 1 kabel (incl verzending en manueel order picken).
Wat rekent Action u aan voor 1 kabel.
En waaraan zie jij dat dit dezelfde kabels zijn ? Om te beginnen is de verpakking/leverancier/fabrikant anders, dus zal de inkoopprijs ook wel anders (lees: een pak hoger) zijn. Maar ook de kwaliteit zal behoorlijk verschillen. Toen ik mijn 4K TV kocht, had ik langere kabel nodig dus dacht ik ook van lekker goedkoop te zijn bij de Action. Thuis eerst de kabel getest, en alles werkte perfect. Dan alles deftig opgeruimd, kabels in de kabelgoot, etc... Kreeg ik ineens dropouts wellicht omdat die Action kabel interferentie oppikte van andere kabels (stroomkabel) ? Dan toch maar voor iets betere kwaliteit gegaan ergens anders.
quovadis
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 15 feb 2016, 12:19
Uitgedeelde bedankjes: 234 keer
Bedankt: 39 keer

heist_175 schreef:
quovadis schreef:
heist_175 schreef:Dus als MM iets levert onder de prijs, is het frontpage nieuws?
Wat met alle klanten die er een HDMI kabel kochten voor €30, terwijl MM die inkoopt voor €0,3? Gaat MM die dan ook vergoeden?
En MM kabels inkopen vor 0,3€ en verkopen voor 30€? Dan was tot voor enkele jaren zeker het geval niet
Geloof je dat nu echt zelf?
Wat rekent AliX u aan voor 1 kabel (incl verzending en manueel order picken).
Wat rekent Action u aan voor 1 kabel.
heb er zelf nog gewerkt dus ik weet dat die prijzen gewoon niet kloppen (tot voor enkele jaren toch)
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

R2D2 schreef:Als ze jarenlang reclame gevoerd hebben met de slogan "Ik ben toch niet gek?!", dan moet je als klant toch geloven dat MM ongelooflijke prijzenstunts doet ?
Ik ben inderaad niet (zo) gek om bij MM te kopen... Saturn, zuster van MM, was wat mij betreft veel beter en al helemaal naar support toe.
Computer(k)nul
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Nederlandse consumentenbond mengt zich in de discussie
https://m.hln.be/geld/consument/consume ... ~aea3fddb/
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”