Telkens er een TBF gestart wordt, zal je terugvallen op 50/15 en begint het proces opnieuw. Het heeft dus niet veel zin om nieuwe TBF's aan te vragen.
Nu nog wat geduld hebben, een eerste evaluatie kan tot 14 dagen duren

het zou interessant zijn om eens de nieuwe (Fritz!Box) lijnwaarden te zienWalterB1 schreef:Sinds een week en half is mijn technisch probleem opgelost.
Een TBF bij EDPNet gaat altijd gepaard met een ticket, dat je online (Mijn EDPNet) kan opvolgen.WalterB1 schreef:Donderdag, na een 6 dagen verbonden te zijn, vroeg ik een TBF aan bij EDPnet
Zeker;philippe_d schreef: het zou interessant zijn om eens de nieuwe (Fritz!Box) lijnwaarden te zien![]()
Ja, maar als klant in onderaanneming van Mixtus bij EDPnet heb ik geen toegang tot die informatie. Toch niet rechtstreeks. Wel heb ik soms data via een forward van een ticket.philippe_d schreef: Een TBF bij EDPNet gaat altijd gepaard met een ticket, dat je online (Mijn EDPNet) kan opvolgen.
Hierbij krijg je ook een rapport te zien van de lijntest.
Ook altijd interessant om te raadplegen (zoals de "insulation" waarden, de DLM status, etc ...).
Code: Selecteer alles
AE_Insulation = 10 MOhm
BE_Insulation = 740 kOhm
AB_Insulation = 10 MOhm
BA_Insulation = 10 MOhm
technieker schreef:Volgens mijn meting is uw lijn niet in orde. 1 kabel naar de grond meet op het randje.
veel plezier met de aankomende winter en het slechtere weer.WalterB1 schreef: Maar aangezien de lijn wel stabiel blijkt te werken denk ik niet daar verder iets mee gedaan zal worden of moeten gedaan.
Ik begrijp je, als het nu goed werkt, zou ik er ook niet veel aan veranderen.WalterB1 schreef:Jammer om te vernemen dat er nog steeds iets niet in orde is. Maar aangezien de lijn wel stabiel blijkt te werken denk ik niet daar verder iets mee gedaan zal worden of moeten gedaan.