ADSL 2 FIT pleegt contractbreuk

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
BiTNoisE
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 nov 2003, 22:01
Locatie: Deurne
Contacteer:

Seal schreef:Met het verschil zijnde dat je toch nog moet betalen voor al je verkeer boven de 40 GB. Ook al zit je op smalband.
Is dit bij de andere ISP's ook zo?

WABLIEFT? Laten ze u echt betalen voor alles op uwe smallband?? Dan kloten ze u eerst met ne limiet op te leggen, dan kloten ze u met u op smallband te zetten.. en dan nog ns door u te laten betalen voor te downloaden aan 2kb... en te uploaden aan 11...

djeezes.. da zijn praktijken die niet kunnen... in ieder geval.. mijn handtekening krijgen ze niet...
BiTNoisE
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 nov 2003, 22:01
Locatie: Deurne
Contacteer:

Hallo, kga jullie nog ns even op de hoogte stellen:

Zoals jullie weten(of niet) was ik afgesloten omwillen van m'n niet ondertekend contract...

Code: Selecteer alles

29/10/2004 16:07:41   De kantoren zijn gesloten op 01/11 en 02/11. De supportafdeling is open op 02/11
29/10/2004 14:02:58   Opnieuw ge-activeerd
29/10/2004 14:02:58   Blokkering Klacht opgeheven
28/10/2004 10:38:18   Geblokkeerd wegens klacht Niet akkoorsd nieuwe voorwaarden
18/10/2004 17:45:12   Small-Band activated

Dus, zoals jullie zien.. is m'n account OPEENS opnieuw geactiveerd... toch toevallig op de moment NADAT m'n aangetekende brief is aangekomen..

In ieder geval.. der is er nog een onderweg naar hen.. want dit kan gewoon nie...
Buster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 jul 2004, 13:47
Locatie: Tessenderlo
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

Het gebruik van limieten is nogmaals te wijten aan mensen die absurde gigabytes binnenhalen en zo het netwerk verzieken voor de andere gebruikers.


Unlimit = Unlimit

Als ze het nie aankunnen dan moeten ze maar limieten invoeren (zoals ze gedaan hebben) en het zal rap gedaan zijn mee a2f.. zullen nieveel mensen meer zijn die nog bij dieje rommel blijven nu da er limieten zijn. Trouwens als ge unlimit abbo's gaat aanbieden dan weet ge da er ook downloaders opaf komen.. dusja

Bekijk dieje helpdesk alleen al.. ff bellen, 20€ kwijt en als 'support' krijgde alleen wa zever waar ge niks mee zijt, want ze weten zelf van niks.
BiTNoisE
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 nov 2003, 22:01
Locatie: Deurne
Contacteer:

Buster schreef:
Het gebruik van limieten is nogmaals te wijten aan mensen die absurde gigabytes binnenhalen en zo het netwerk verzieken voor de andere gebruikers.


Unlimit = Unlimit

Als ze het nie aankunnen dan moeten ze maar limieten invoeren (zoals ze gedaan hebben) en het zal rap gedaan zijn mee a2f.. zullen nieveel mensen meer zijn die nog bij dieje rommel blijven nu da er limieten zijn. Trouwens als ge unlimit abbo's gaat aanbieden dan weet ge da er ook downloaders opaf komen.. dusja

Bekijk dieje helpdesk alleen al.. ff bellen, 20€ kwijt en als 'support' krijgde alleen wa zever waar ge niks mee zijt, want ze weten zelf van niks.

Heeey, hebt gij toevallig daar al ff naar gebeld? Ik moest m'n vpi vci waarden weten.. aha.. ff opzoeken.. 2 minuten aan de lijn.. gewoon om 8 & 35 te zeggen.. prutseikels...

In ieder geval: no limit = no limiet.. en idd.. je weet dat dat downloadvolk aantrekt...
Buster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 jul 2004, 13:47
Locatie: Tessenderlo
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

Heeey, hebt gij toevallig daar al ff naar gebeld?


Jah.. éne keer en nooit meer, eerst 5minuten muziekske .. dan eindelijk iemand aan de lijn, dieje moest dan weeral iets gaan opzoeken => terug muziek .. alleeja en op den duur 20€ kwijt en ik wist nog niks.

0903 nummer voor support lijn?! (Als het nu echte voor technische support is okey.) Willen alleen nog wa winst maken op de problemen die de mensen hebben door hun gepruts.
BiTNoisE
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 nov 2003, 22:01
Locatie: Deurne
Contacteer:

Idd..

gewoon erg... in ieder geval.. ze krijgen de komende week nen aangetekenden brief in hun bus van mij... :twisted:
BiTNoisE
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 nov 2003, 22:01
Locatie: Deurne
Contacteer:

Cool:

dus, 1e aangetekende brief die ze aankregen: "baf adsl terug in orde", zonder boe of ba

en nu.. 1e van de maand, smallband ZOU moeten afstaan.. max.downloadsnelheid is 10kb (en up ook 10kb)..

Ze zullen het "vergeten" verzetten zijn zeker...
CyberDuck

Mij hebben ze het ook gelapt. Heb niets, nada, rien, noppes ontvangen om mij op de hoogte te stellen van hun nief limiet.

Heb de algemene voorwaarden toch nog eens doorgenomen, en het eerste wat me opvalt is:
1. ADSL2FIT hoeft maar een MAILtje te versturen voor veranderingen te melden.
2. De klant moet alles per aangetekend schrijven melden.

Dit geeft pas aan hoe service gericht deze mensen zijn. Ik vindt het echt niet kunnen dat een mailtje volstaat om zulke ingrijpende veranderingen te melden. Natuurlijk zit ik hier met nogal hoge factuur in de bus. Sorry maar een mail heeft totaal geen wettelijke waarde. Hoe gaan ze dat bewijzen dat deze mails wel degelijk verstuurd zijn? Een copie van de mail??? Nou komaan eenieder van ons weet dat dit niets bewijst. Het bewijst niet eens dat deze verstuurd is geweest. Dacht ook eerst dat het om een fout ging, mailtje nooit doorgekomen. Maar nu denk ik er anders over! Een of andere luiwannes is gewoon een deel vergeten te versturen...

Allé, vindt dat een ISP toch genoeg tools ter beschikking heeft om zoiets makkelijk te laten verlopen. Al was het maar een formuliertje dat je moet invullen en terugsturen. ZO hadden ze tenminste bewijs. Nu hebben ze nix, en zal ze daarop pakken! Het is aan hun te bewijzen dat ik op de hoogte was.
Gast

dit geld niet alleen voor adsl2fit


telenet hanteert dezelfde klantonvriendelijkheid.

Hun downgrades waren er ook ineens, somigen hadden een mailtje ontvangen, anderen niet.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Anonymous schreef:Hun downgrades waren er ook ineens, somigen hadden een mailtje ontvangen, anderen niet.

We wijken even af maar : Welke downgrades?

Cheers
Afbeelding
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

CyberDuck schreef:Mij hebben ze het ook gelapt. Heb niets, nada, rien, noppes ontvangen om mij op de hoogte te stellen van hun nief limiet.
.


jij komt nooit op je statuspagina ? :\
anders zou ik toch maar eens zeker de "official statement" van 03/05 lezen
BiTNoisE
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 nov 2003, 22:01
Locatie: Deurne
Contacteer:

byter schreef:
CyberDuck schreef:Mij hebben ze het ook gelapt. Heb niets, nada, rien, noppes ontvangen om mij op de hoogte te stellen van hun nief limiet.
.


jij komt nooit op je statuspagina ? :\
anders zou ik toch maar eens zeker de "official statement" van 03/05 lezen

Hey,

EINDELIJK TERUG ONLINE, via Tiscali deze keer, da heeft een gezever geweest hier zenne:

2maanden + 1week zonder internet. Om gek te worden. Uiteindelijk aan Belgacom gevraagd om een providerswap te doen. Dat ging ook niet zonder problemen, maar, na 2 weken zijn ze er toch in geslaagd (jaja, even harde prutsers).

Betreffende ADSL 2 FIT:
Idd, ze hebben geen poot om op te staan:
Brief + Mail = niet rechtsgeldig. Trouwens, betreffende die statuspagina, wanneer kom je daar op.. toch enkel als je problemen hebt? Ik heb in het hele jaar met A2F 1 keer helemaal niet kunnen surfen, en dan was dit als m'n abo niet betaald was.
Anders dan dit kom je gewoon niet op die statuspagina.

Grtz
D.
CyberDuck

Kijk ik zou het maar erg vinden dat ik elke dag of beter gezegd, minstens 1 keer per maand op de status pagina moet gaan piepen. Dan kan ik dit voor de telefoon, de tv, gsm, water en elektriek ook maar doen. Van zulke logica val ik achterover. Dan ga ik mijn hele leve lang status pagina's/telefoons/email/brieven moeten lezen om zeker te zijn dat niets verandert. Komaan hé...
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

als jij op ~9maanden tijd die statuspagina niet 1x checked ..buh
en je had de keuze om je abonement niet te verlengen

maar als jij afkomt gelijk ne struisvogel die zijn kop in het zand steekt :roll:
Gast

Ik ben het niet die pro actief moet gaan zoeken of ze al dan niet iets veranderen aan het hoofd punt van hun contract, dat is hun taak. En hier gaat een vermelding op een of andere status pagina of niet eens ontvangen email niets veranderen.

Trouwens waarom zou ik in godsnaam op de status pagina moeten gaan zien. Als ik problemen had?! Daar staat niets die me verder kan helpen. En de Helpdesk is nie veel beter.ofwel bezet ofwel bandje tijdens openingsuren.

Ik heb geen keus gehad aangezien ik niet op de hoogte was. Das het grote punt van deze discussie.

BTW byter: struisvogels steken hunne kop in't zand bij gevaar, ik wist van niets dus ga je beeldspraak op een ander verkopen.
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

Ik ben hier compleet mee met GAST

ofwel sturen ze mail, waarin mensen moeten bevestigen

ofwel sturen ze een aangetekend schrijven


In ieder geval moet de isp iets hebben waarin duidelijk is dat de klant hiervan op de hoogte is.

Maja, dat is de kracht en het typische misbruik van al die grote bedrijven.
de koe zegt boe
BiTNoisE
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 nov 2003, 22:01
Locatie: Deurne
Contacteer:

Hey,

compleet met eens he, maar.. A2F is geen "groot" bedrijf. Je merkt goed genoeg dat ze overal proberen geld te rapen om hun "dood" toch maar uit te stellen.

Ik kreeg, enkele weken terug een brief (aangetekend)van hun, waarin toen stond:

...wegens dit uitzonderlijk geval, gaan wij akkoord met een opzeg van 3 maanden...

maw, da ik hun 3 maanden moest betalen in plaats van 12 maanden, omdat zij me de kans niet hebben gegeven om het abo op te zeggen. Ik heb daar niet op gereageerd.
Ze hebben zelfs het lef niet gehad om te reageren op een aangetekende brief van m'n advocaat.

Mijn opinie:
Als je weg wil bij A2F na zo'n probleem, contacteer gewoon Belgacom, vraag een providerswap aan naar de provider die je wil, en laat voor de rest A2F links liggen.
goos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 07 apr 2004, 13:42

BiTNoisE schreef:EINDELIJK TERUG ONLINE, via Tiscali deze keer, da heeft een gezever geweest hier zenne:



ja wat, bij mij ook, ik heb A2F een aangetekenden brief gestuurd, want ze waren zwaar in de fout bij mij (kort ze wouden mij twee lijnen aanrekenen terwijl ik er maar 1 had)

Nooit op gereageerd, ben gestopt met betalen (krijg nog steeds facturen)

Nu: ik had scarlet aangevraagd, wel die mannen van A2F wouden geen akkoord geven aan bgc om hun signaal van de lijn te halen, dat heeft dus ook 2 maand geduurd, nu ja ik heb in die twee maand mijnen telenet weer geactiveerd : 's morgens bellen, 's avonds online, en zelfs mijn bestanden stonden nog op mijn webspace en al

wel iets beter dan al dienen adsl zever.. enkel jammer van hun belachelijke policy's
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”