Binnenkort maar eens proberen met het account van m'n ouders
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dat is dan weer jammerMrBlueSky schreef:De app werkt wel enkel als je een TV box hebt (nieuwste box, met cloud opnames). Indien je een Digibox/Digicorder hebt, kan je hier helaas geen gebruik van maken.
In de omschrijving las ik dat het op ieder netwerk kan?Indigiswe schreef:Heel dom dat je hiervoor weer een internetabonnement van Telenet moet hebben![]()
Maar dat kan dus niet?Kijk Telenet TV op al je schermen, overal waar je wilt via elk netwerk in België en de EU.
1 : ja, verbruikt datathomasv schreef:Vandaag Telenet app op AppleTV 4K getest.
Werkt goed eigenlijk.
2 vragen:
(1) ik neem aan dat de data die ik hierdoor verstook (video content) ook van mijn magere 150GB limiet gaat?
(2) kan ik ooit mijn tv bakske buiten smijten en zo de 8 (of zoiets?) euro per maand uitsparen?
Sorry, ik bedoelde dat je internetklant moet zijn bij Telenet. Daarna kan je het volgens mij wel overal in de EU gebruiken.Matomatisch schreef:In de omschrijving las ik dat het op ieder netwerk kan?
Dank je voor de info.crapiecorn schreef: 1 : ja, verbruikt data
2 : Nee, omdat je een Tv-box nodig hebt om van de app gebruik te maken. Yugo kan zonder setupbox, maar dit zijn minder zenders.
Eeen appleTV zou ik niet omschrijven als het wilde westen... eerder als een stabiel en afgesloten omgeving.crapiecorn schreef: Omwille van het "wilde westen" aan eindapparatuur waar deze op geïnstalleerd wordt.
Dat is natuurlijk ook hun core business. Al zou je versteld staan hoeveel klachten zij ontvangen. En meestal heeft dit gewoon te maken met de apparatuur van de gebruiker of een slechte netwerkverbinding. Maar klanten geven nogal snel de app de schuld.wied schreef: Hier al 6 jaar Netflix klant, en die app werkt zowat altijd en overal op alle toestellen!