Netflix gaat mogelijk optreden tegen paswoord sharing

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

kurtcockaert schreef:Heeft er nog iemand een mail ontvangen waarbij Netflix laat weten dat ze betaling via Google Play niet meer aanvaarden?
Yep, had het nog niet gezien, maar hier ook de mail gekregen. Mijn abonnement verlengt telkens de 1ste van de maand en gisteren dus nog automatisch een betaling gebeurd met mijn belwaarde. De mail meldt dat ik voor 2 januari een betaalmethode moet toevoegen. Met een beetje geluk is het op 1 januari nog via Google Play dat mijn betaling gebeurt.

Is wel een beetje balen, maar had het wel al zien aankomen toen ze Google Play stopzetten voor nieuwe abonnementen. Ook is in al die tijd mijn abonnementsbedrag nooit verhoogd. Ik betaal nog altijd €11.99 voor Premium. Dat zal dan ook wel gedaan zijn. Ga nu eens moeten zien waar ik de vrijgekomen maandelijkse €11.99 van mijn Orange belwaarde kan aan spenderen. Wellicht me terug abonneren op Spotify via PlayStation wallet.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

1207 schreef:
DarkV schreef:
Charle schreef:Men kan beter vroeg beseffen dat men in het leven keuzes moet maken.
Ik krijg vaak de indruk (en niet alleen via dit forum) dat dit voor de jonge generatie een enorm probleem is :roll:
in januari een miljoendure wereldwijde reclame maken voor film a en dan moeten vaststellen dat ge die in land a kutn zien maar bij u nog tot december moet wachten.
het economische systeem is nog gelijk de jaren 80
6 streamingdiensten a rato van 10 euro is ook teveel zeker als ge alles op 5 minuten kunt binnen halen.
Hetzelfde met de nieuwe reeks The Mandalorian.
Binnen de 12u na uitzending is het internet een minefield van spoilers.
De meeste groepen die daarop toekijken geven ook maar 24, 48, of (met veel geluk) tot de nieuwe aflevering alvorens ze alle spoilers toelaten.
Maar zelfs in de UK moet men eigenlijk nog tot maart wachten alvorens de reeks er legaal te zien is.
In vele andere landen wss nog langer.
Met als gevolg: de instant toegankelijke torrents floreren.

En naar prijs toe is dat hetzelfde: niemand gaat 5/6 streamingdiensten betalen voor 80/90% dezelfde content, omdat ze net allemaal een exclusieve reeks hebben die je dan wel wil zien.
Exclusiviteit doet hen de nek om, en ze willen het niet inzien.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Inderdaad, was van de week wat aan het rondneuzen op het net en wat torrent sites om te zien wat populair was en zag dat er al in Nederland en de US bepaalde series te zien zijn met een 2e seizoen die hier op Netflix nog niet toegevoegd waren. Hatelijk is dat.

Ik wil best voor elke streamingdienst betalen, als het geen 14 euro per maand is. 59 euro voor Prime vind ik bijvoorbeeld prima. Af en toe toch een leuke serie op terug te vinden, krijg daar ook nog Twitch bij en ze verzenden sommige dingen sneller. Win-Win.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

ITnetadmin schreef: Hetzelfde met de nieuwe reeks The Mandalorian.
Binnen de 12u na uitzending is het internet een minefield van spoilers.
Dat is een van de redenen waarom ik geen series meer 'live' kijk. Moet bvb nog aan GoT beginnen, maar al de spoilers die ik al tegengekomen ben, ben ik ondertussen al lang weer vergeten. Voordeel van te wachten is ook dat je alles in 1 trek kunt doorkijken. Maar ik kan me wel inbeelden dat de jeugd wil kunnen meebabbelen met hun vrienden waardoor ze zich verplicht voelen mee op de hype trein te springen.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”