Het is 192.168.1.1 en/of flybox.homeproximusboyke schreef:maar ik krijg geen contact met mijn http://192.168.8.1
orange airbox of hoe het ook noemt
En als die 2 niet werken kijk eens op het toestel, moet er ergens opstaan.
Het is 192.168.1.1 en/of flybox.homeproximusboyke schreef:maar ik krijg geen contact met mijn http://192.168.8.1
orange airbox of hoe het ook noemt
Je kan dit (tegenwoordig?) gewoon zelf instellen in je Flybox, geen tussenkomst van de klantendienst nodig.Tim.Bracquez schreef:Klopt, hier gewoon altijd via twitter vragen voor toegang tot de web.pro.be APN, geen problemen mee. Ze kennen hun production en opties niet goed
Je kan het wijzigen, dat klopt, maar wordt dat zomaar geaccepteerd? En wat doe je met het paswoord?Bababa schreef: Je kan dit (tegenwoordig?) gewoon zelf instellen in je Flybox, geen tussenkomst van de klantendienst nodig.
Bij mij is dat gewoon een optie in het profiel. Zie dus geen verschil daarmee.Jack Daniels schreef:Nieuw profiel gemaakt met de web.pro.be. moet je die IPv4 zelf ergens instellen? Vind het niet zo meteen.
Onder welk menu moet ik zoeken? Heb ze allemaal overlopen, maar IPv4 is onvindbaar. Net zoals WAN menu, heb ik ook niet.Ordon schreef:Die heeft die instelling ook.Jack Daniels schreef:Ik heb de B525s-23a.
Volgens gebruikers hier kan je op die manier de simkaart in een ander toestel stoppen en ben je niet langer gebonden aan de Flybox van Orange. Een Fritzbox 6890lte zou dan eventueel dienst kunnen doen als 4g modem.WalterB1 schreef:Zijn er nu mensen hier die dat zelf aangepast hebben en daardoor een andere ervaring hebben? Zover ik zie maakt het 0,0 verschil. Zoja, dan maakt dat toch niets uit, buiten dat je iets doet dat waarschijnlijk niet de bedoeling is.
Kan je dit dan ook in 3G USB sticks of 3G miniPCIe modems (als in laptops) gebruiken dan, al getest?Tim.Bracquez schreef:...gewoon in MikroTik stuff gebruiken...
Ik probeerde het. Vlak voor de test speedtest gedaan. Op dat moment prima waarden. Ping goed, hoge up&down. Afgezet, simkaart er uit, eens over gevreven, terug er in.ReLoad schreef: Misschien ook eens proberen?
Wel, de computer waarop het echt moet werken is een desktop verbonden via ethernet. De meeste van mijn speedtests zijn via de ethernet-desktop. Doe soms ook speedtests via mijn Chromebook maar dan hang ik die ook aan ethernet om de wifi als factor uit te sluiten. Al zijn de resultaten van een test daarna via wifi van de zelfde orde.ReLoad schreef:Gebruik je toevallig een laptop via Wifi voor de snelheidstesten?