Re: Piepjes en onderbrekingen
Geplaatst: 11 jan 2019, 12:27
Hallo,
Probleem nog niet opgelost !!
Brief naar telenet per post ( dus op de oude manier ...bevindingen met dat. en uur vermeld en dit gedurende 1 maand ...nodige postzegels er op en op de post gedaan ) Na een maand GEEN reactie van Telenet , dus ik stuurde na een maand de brief (die in wordt was opgemaakt) naar de technische dienst van Telenet en de Technische dienst , dit in naam van mij en van de dochter.EN ja .....na 3 dagen werd ik opgebeld door de Technische dienst ,met éérst hun excuus dat de klantendienst niet had gereageerd en hun ( technische dienst ) ook niet op de hoogte had gebracht .En ja , ne vriendelijke kerel....maar hij weet het ook niet !! dus probleem 1 van de piepjes met soms onderbrekingen kan hij niet plaatsen en weet geen oplossing en het 2é probleem , de telefoonlijn wordt onderbroken bij binnenkomen messenger bericht op de smart telefoon ( android ) van de dochter snap hij ook niet . dus we staan nog steeds even ver weg !! en het is echt ook eergisteren nog gebeurd , mijn vrouw belt met de dochter op de huis telefoon , de dochter krijgt een bericht binnen van een klant die een afspraak wil maken (dochter heeft een schooonheids instituut ) en het zal de moderne tijd wel zijn zeker , veel klanten gebruiken face book en sturen via messenger een bericht i.p.v. te bellen !! en dus ja , bericht komt binnen en oeps telefoonlijn onderbroken .
Telenet technische dienst weet het niet , en zeggen.....je kan misschien bij de Politie een klacht indienen tegen onbekenden en misschien een advocaat onder de arm nemen.
grt
Probleem nog niet opgelost !!
Brief naar telenet per post ( dus op de oude manier ...bevindingen met dat. en uur vermeld en dit gedurende 1 maand ...nodige postzegels er op en op de post gedaan ) Na een maand GEEN reactie van Telenet , dus ik stuurde na een maand de brief (die in wordt was opgemaakt) naar de technische dienst van Telenet en de Technische dienst , dit in naam van mij en van de dochter.EN ja .....na 3 dagen werd ik opgebeld door de Technische dienst ,met éérst hun excuus dat de klantendienst niet had gereageerd en hun ( technische dienst ) ook niet op de hoogte had gebracht .En ja , ne vriendelijke kerel....maar hij weet het ook niet !! dus probleem 1 van de piepjes met soms onderbrekingen kan hij niet plaatsen en weet geen oplossing en het 2é probleem , de telefoonlijn wordt onderbroken bij binnenkomen messenger bericht op de smart telefoon ( android ) van de dochter snap hij ook niet . dus we staan nog steeds even ver weg !! en het is echt ook eergisteren nog gebeurd , mijn vrouw belt met de dochter op de huis telefoon , de dochter krijgt een bericht binnen van een klant die een afspraak wil maken (dochter heeft een schooonheids instituut ) en het zal de moderne tijd wel zijn zeker , veel klanten gebruiken face book en sturen via messenger een bericht i.p.v. te bellen !! en dus ja , bericht komt binnen en oeps telefoonlijn onderbroken .
Telenet technische dienst weet het niet , en zeggen.....je kan misschien bij de Politie een klacht indienen tegen onbekenden en misschien een advocaat onder de arm nemen.
grt