Alternatief voor Mobile vikings

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Gebruikersavatar
JamesEarlGray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1204
Lid geworden op: 24 aug 2017, 13:04
Uitgedeelde bedankjes: 64 keer
Bedankt: 99 keer

Splitter schreef:ik denk gewoon dat de operatoren dan zeggen 'sja, we hebben de sms verzonden, dat die pas 4u later aankomt kunnen wij niets aan doen', en dus geen boete.
Er is een verschil tussen zendtijd en aankomsttijd bij een SMS-bericht.

Ik heb in mijn SMS-app (Silence) ingesteld om het tijdstip van verzenden (eerder dan het tijdstip van ontvangen) te tonen, zodat ik het juiste tijdstip zie wanneer ik bijvoorbeeld des morgens mijn foon uit vliegtuigmodus haal en dan dus pas enkele gisterenavond-laat-verzonden SMS-berichtjes ontvang.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Ik snap niet waarom iedereen hier absoluut een app van hun provider wil gebruiken om hun mobiel dataverbruik te kennen. Je kan toch gewoon gebruik maken van de ingebouwde meter op je smartphone? Dan heb je meteen je verbruik in real time en stel je zelf je limiet in wanneer er een waarschuwing gegeven moet worden.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Iksnap niet dat het zo moeilijk is voor providers om realtime het veruik aan te passen en weer te geven .Ik heb al jaren MV pre paid ( is voldoende voor mij) .Sms naar 1966 en de restwaarde na bv en telefoongesprek word onmiddellijk getoond .

Ps . Nog een leuke extra , ik ga elk jaar naar pukkelpop , altijd en paar gratis consumpties op het vikingdorp buiten de weide , en wat van de barbeque :beerchug: :beerchug: :bdaysmile: :banana: . Dat krijg je op de proximus stand op de weide niet 8) .
Afbeelding
Forza
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 27 jun 2013, 09:31
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

boonpwnz schreef:Heeft iemand ook last van een belabberd bereik in en rond aalter? Orange
Zou me verwonderen...
Orange heeft nochtans een mast staan op het hoogste punt van Aalter: Aveve veevoederfabriek. :wink:
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Elk voordeel heb ze nadeel zou Johan Cruijff zaliger zeggen. Met scarlet heeft mijn vriendin minder goede ontvangst op de trein van Wetteren naar Dendermonde. Ik ervaar zelf een betere ontvangst op de trein van Dendermonde naar Brussel. En in de auto heb ik ook betere dekking dan bij MV.Wel flexibel hun formules. Je kan mobiele data bij kopen per gigabyte. Heb ik gedaan en is twee uur later al geactiveerd. Ik heb wel de optie gratis bellen naar scarlet leden uitgeschakeld. Met mijn 150 minuten per maand kom ik ruimschoots toe. Voor mijzelf vind ik scarlet een verbetering ten opzichte van MV.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Wel ik heb tich altijd last rondim het station.

Want andere stations geen last van maar in Aalter wel.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

samsung?
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Iemand nog een suggestie om 15 € te verbruiken tegen eind januari (thoorn kan niet meer) ? Pfff
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... et#p728331
zoek hier mss.?
of iemand die op de PSN store zit en je zo 15 € schenkt en hij je 10 € betaalt. Of 1 maand Netflix, of gewoon apps in de google play store, of gewoon busritjes maken (betalen via sms!)... :-D
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
Bedankt: 147 keer

silencer schreef:Iemand nog een suggestie om 15 € te verbruiken tegen eind januari (thoorn kan niet meer) ? Pfff
Niet meer opladen en het geld verbruiken (data, telefoneren, sms)?
Didymus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1091
Lid geworden op: 17 jun 2004, 15:23
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 91 keer

Vóór 1 januari omzetten naar een abonnement en wanneer de verkregen Vikingpunten op zijn, terugkeren naar prepaid.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

johan.devos schreef:
silencer schreef:Iemand nog een suggestie om 15 € te verbruiken tegen eind januari (thoorn kan niet meer) ? Pfff
Niet meer opladen en het geld verbruiken (data, telefoneren, sms)?
Het werk betaalt.
johan.devos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1154
Lid geworden op: 14 mei 2008, 15:36
Locatie: Bevergem :-)
Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
Bedankt: 147 keer

you can t have it all :-)
nete
Pro Member
Pro Member
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 mar 2008, 13:09
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 14 keer

dopke schreef:Iksnap niet dat het zo moeilijk is voor providers om realtime het veruik aan te passen en weer te geven .Ik heb al jaren MV pre paid ( is voldoende voor mij) .Sms naar 1966 en de restwaarde na bv en telefoongesprek word onmiddellijk getoond .
Of je installeert de MV app.
De andere providers leven op dat gebied nog in de middeleeuwen. Bewust waarschijnlijk, als je je verbruik met 24 of 48 uur vertraging ziet, hebben ze kans om zéér dure "buiten bundel" te kunnen aanrekenen.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”