[GRATIS] Ubisoft Uplay Games
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 57 keer
Far Cry 3 geldig tot 7 september op de Chinese Uplay store.
Je moet je browser in mobiele weergave zetten (Chrome: CTRL+SHIFT+I, Firefox: Ctrl+Shift+M) volgens Reddit, en dan kan je claimen.
Je moet je browser in mobiele weergave zetten (Chrome: CTRL+SHIFT+I, Firefox: Ctrl+Shift+M) volgens Reddit, en dan kan je claimen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Zie ook hier : https://nl.pepper.com/aanbiedingen/pc-g ... lay-158927 voor nog meer uitleg/feedback. Zo moet je eerst inloggen via de reguliere website, en dan in een nieuwe tab die Chinese link openen.Luboli schreef:Far Cry 3 geldig tot 7 september op de Chinese Uplay store.
Bij mij lukte het niet met die mobiele weergave truuk. Het lukte me ook niet met Chrome op de iPad. Uiteindelijk wel gelukt met Chrome op mijn Android telefoon.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Ook gecheckt in UPlay ?meon schreef:Bij mij werkt het gewoon in m'n actieve browser waar ik blijkbaar nog ingelogd was van de The Division-giveaway.
Want ik kreeg een popup met de melding dat Far Cry 3 toegevoegd was, maar in UPlay was nog niets te zien. Er waren ook 2 chinese buttons en die openen blijkbaar ook UPlay en daar kreeg ik dan de vraag om een key in te geven.
Kortom: de melding dat het spel toegevoegd is, is niet voldoende. Je moet het effectief zien staan in je Library.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 39 keer
Ubisoft+ komt beschikbaar op Stadia :
https://news.ubisoft.com/en-us/article/ ... 03P7N/null
Tot voor enkele dagen had ik nog mijn Stadia account op een US-account en was deze beta al beschikbaar, voor $14,99 dacht ik.
De service wordt later uitgebreid naar de andere landen waar Stadia beschikbaar is.
Zelf ga ik niet nog eens inschrijven voor een dergelijke deal. Ik heb bvb Farcry5 voor $2 kunnen kopen op Stadia.
Hopelijk blijven dergelijke deals nog beschikbaar op Stadia, en wordt nu niet volledig ingezet op Ubisoft+.
Via Stadia Family share is deze game nu ook beschikbaar voor de 4 leden binnen ons gezin.
https://news.ubisoft.com/en-us/article/ ... 03P7N/null
Tot voor enkele dagen had ik nog mijn Stadia account op een US-account en was deze beta al beschikbaar, voor $14,99 dacht ik.
De service wordt later uitgebreid naar de andere landen waar Stadia beschikbaar is.
Zelf ga ik niet nog eens inschrijven voor een dergelijke deal. Ik heb bvb Farcry5 voor $2 kunnen kopen op Stadia.
Hopelijk blijven dergelijke deals nog beschikbaar op Stadia, en wordt nu niet volledig ingezet op Ubisoft+.
Via Stadia Family share is deze game nu ook beschikbaar voor de 4 leden binnen ons gezin.
- Fallschirmjaeger
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 90 keer
Nog tot morgen te claimen op Ubisoft.
Get a free PC copy of Anno 1701 History Edition, Starlink: Battle for Atlas™ Digital Edition and Trials® Rising Standard Edition
on Ubisoft Connect PC and the following in-game items:
- The Seafarer Settlement Pack and the Bayek outfit for Eivor in Assassin's Creed® Valhalla
- The Power Suit outfit and the Ubisoft Mask in Watch Dogs®: Legion
- The Nahari’s Pow Surfer Gift in Hyper Scape™
In-game items will be delivered on all platforms
Get a free PC copy of Anno 1701 History Edition, Starlink: Battle for Atlas™ Digital Edition and Trials® Rising Standard Edition
on Ubisoft Connect PC and the following in-game items:
- The Seafarer Settlement Pack and the Bayek outfit for Eivor in Assassin's Creed® Valhalla
- The Power Suit outfit and the Ubisoft Mask in Watch Dogs®: Legion
- The Nahari’s Pow Surfer Gift in Hyper Scape™
In-game items will be delivered on all platforms