Re: Klantonvriendelijke opzegprocedure
Geplaatst: 16 nov 2017, 09:42
Het grootste probleem is bij oudere mensen.
Ze vertrouwen dit niet zomaar.
Ik heb dat gezien, al ik hun toestel opzegden, ze wilden absoluut in een winkel (ja dat lukte)
Ze hebben daar een bewijs dat ze decoder modem enz hebben afgeleverd.
Hun reactie was : jamaar op den brief staat wat we hebben afgeleverd en zijn geen discussies achteraf, in een doos kunnen ze zeggen je hebt iets vergeten en je hebt geen bewijs en u kosten aanrekenen.
En in princiepe is dat wel ergens waar.
Ze vertrouwen dit niet zomaar.
Ik heb dat gezien, al ik hun toestel opzegden, ze wilden absoluut in een winkel (ja dat lukte)
Ze hebben daar een bewijs dat ze decoder modem enz hebben afgeleverd.
Hun reactie was : jamaar op den brief staat wat we hebben afgeleverd en zijn geen discussies achteraf, in een doos kunnen ze zeggen je hebt iets vergeten en je hebt geen bewijs en u kosten aanrekenen.
En in princiepe is dat wel ergens waar.