Xiaomi aankopen ?

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
karine
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Tegen dat NFC in is is het tijd voor een nieuwe gsm en zolang lukt het me nog wel met de gewone bankkaart.
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Nou, zowel Fortis als KBC bieden toch al Android Pay aan en de terminals in de winkels ondersteunen dit toch ook al vaak. Ik geef het minder dan een jaar totdat de kassiersters geen grote ogen meer trekken. :)
ooh. shiny.
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

cloink schreef:Nou, zowel Fortis als KBC bieden toch al Android Pay aan en de terminals in de winkels ondersteunen dit toch ook al vaak. Ik geef het minder dan een jaar totdat de kassiersters geen grote ogen meer trekken. :)
Plus de nieuwe bankkaarten van Fortis, die kunnen zelf nog niet contactloos betalen.
Ik weet dus niet wat hun toekomstvisie is, met de kaart betalen of met de smartphone later.

Het zal toch de 5s worden, vermits er Lineage OS voor bestaat, zal het niet lang duren of die wordt geflasht.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
fred_be9300
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
Bedankt: 12 keer

honda4life schreef: Plus de nieuwe bankkaarten van Fortis, die kunnen zelf nog niet contactloos betalen.
Terzijde, dit is zeer recent veranderd. Heb zopas een debet kaart ontvangen die het wel doet.

Zie ook https://nl.community.bnpparibasfortis.b ... tkaart-466.

Zegt: Debetkaarten die vanaf 18/9 in omloop worden gebracht, zijn uitgerust met een chip waarmee je contactloos kan betalen.
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 119 keer

honda4life schreef:Ik weet dus niet wat hun toekomstvisie is, met de kaart betalen of met de smartphone later.
Ik hoop het tweede. Ik kom regelmatig in China en daar kan je overal met de smartphone betalen. Van een miljoenenstad tot een fruitkraam in de middle of nowhere, overal gaat het. Het gemak van enkel uw smartphone te hoeven mee nemen op restaurant/shoppen/supermarkt/... en daarmee in 123 te kunnen betalen is ongeëvenaard. Zelfs onderling, moet je iemand nog geld? Geen probleem, gewoon even op café met de smartphone sturen en 't is direct in orde. De app die ze ervoor gebruiken (Wechat of Alipay) is ook niet gebonden aan een bank, het werkt gewoon met alle banken. Het gaat ook direct van je bankkaart af, geen gezever met 1 of 2 dagen te hoeven wachten als je geld overschrijft. Daar kunnen wij echt nog een hele hoop van leren.

Ginder is dat al de normaalste zaak ter wereld, hier wordt het verkocht als revolutionair en innovatief als je eens ergens contactloos kan betalen. :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”