surfvolume internetvolume internet start

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Matthias schreef:Bij mij zij de persoon aan de telefoon dat dat niet meer kon en heeft voorgesteld mijn Volume Pack Unlimited af te zeggen. Zogezegd zo gedaan.
Nu komen ze af dat het nu wel weer lukt? Wat voor kermis is Proximus weer aan het uitsteken?
Volgens mij de typische spraakverwarring tussen oude en nieuwe formules:
  • Je hebt de "oude" Internet Start (klanten die Internet Start hadden voor 17/10/2016).
    Hierbij blijven in theorie alle opties die bestonden, bestaan. Dus ook de mogelijkheid voor extra volumes.
    Klanten die een Volume Pack Unlimited hadden, zouden dit normaal verder moeten kunnen gebruiken (gratis packs).
  • Je hebt de "nieuwe" Internet Start (klanten die naar Internet Start veranderd zijn NA 17/10/2016, of die iets aan hun abonnement hebben gewijzigd).
    Voor deze klanten gelden de nieuwe regels: http://www.proximus.be/dam/cdn/sites/ip ... art_NL.pdf
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
osolomio
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

mijn klachtnr is nog lopende en ik moet geduld uitoefenen vd helpdesk.

vandaag post van tuttimus in de bus....
sinds gisteren heb ik een nieuw abbonement , aldus proximus
namelijk :
internet start 100gig
+
volumepack 50gig

ik bel de helpdesk , om te vragen waarom ze een bevesteging sturen ve wijzeging ?
ik heb niks laten wijzigen !
ik stelde vast dat tuttimus (proximus) , 4maand geleden ,mijn internet start benadeelde van 150 naar 100 gig , en dit in alle stilte...
ik laat klacht opnemen , wacht telkens op aanraden vd helpdesk
vandaag op papier bevesteging ve wijzeging..

in theorie heb ik nu terug naar mijn oude voordelen , maar de telefoon-helpdesk heeft 50minuten me op wacht gezet om uit te zoeken : "Waarom ik de brief kreeg , en of de brief een respons is op mijn klacht..."

een update : na 50minuten op de wacht heb ik met een 2e telefoon de helpdesk gebeld.
de situatie was hilarisch ... ik zei gewoon dat ik de persoon was waarover gans de helpdesk over bezig was , en dat ik met een andere gsm op het ogenblik in de wacht sta....
de medewerker zei correct mijn naam....
dus ze waren allemaal bezig met mijn klacht...

ik kreeg excuses , en de medewerker begreep niet waarom de andere medewerker geen sluitend antwoord kon geven.
en die man bevestigde dat de brief een officieel rapport was dat ik mijn oude pack-voordelen terug kreeg.

hopelijk moet ik niet betalen voor de activering zoals ze in de brief melden

Laatst gewijzigd door osolomio 01 feb 2017, 22:15, in totaal 1 gewijzigd.
ubremoved_15739
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
Bedankt: 542 keer

In november 2016 had ik met Proximus contact opgenomen voor informatie.
Nog geen uur later vind ik een e-mail in mijn inbox dat ALLES opgezegd is ....
Het enige dat nog wel in dienst was, was mijn VDSL lijntje. Bizar. Toch?

Ik heb dan onmiddellijk teruggebeld maar men had geen verklaring waarom deze stopzetting gebeurd was.
Wél zou ik "een nieuwe" formule kunnen kiezen. Iets waarmee ik uiteraard niet akkoord ben gegaan.
Na heel wat argumenteren ging men toch proberen alles terug naar het oude te brengen.
Wat uiteindelijk ook in orde gekomen is.

De volgende aanrekening bevatte aanmaningskosten.
Opnieuw bellen. De aanmaningskosten werden zonder probleem gecrediteerd.

De hierop volgende aanrekening bevatte "eenmalige kosten": een modem b-box ter waarde van € 99,00.
Opnieuw bellen. Ook deze "eenmalige kosten" werden zonder probleem gecrediteerd.

Dus, ja, je bent niet de enige met een "oude abonnementsformule" waar plots bizarre dingen gebeuren ....
osolomio
Member
Member

kleine update ,
history van belgacom klant
ik heb sinds de update van de tv decoders die je niet meer kon huren , de belgacomtv geschrapt ( mei 2016)
sinds de marketing update naar tuttimus , en verlies van downloadvolume tov mijn 'oude' pack , internet geschrapt ( jan2017)
gsm geschrapt bij tuttimus omdat dit mobilus S is , en verlies van voordeel vd pack , gsm overgete naar mobile viking.

besluit : na 20jaar belgakom klant te zijn , heeft belgcom toch 3triggers gegeven om me te doen vertrekken...
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 277 keer

En toch hebben ze nog altijd een aanwinst aan klanten als je hun kwartaalcijfers moogt geloven!
osolomio
Member
Member

natuurlijk , ik ben maar een druppel op de hete plaat als het aankomt op de winstmarge v proximus.
en er is constant verloop van mensen naar het een van het ander ...
proz
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

Wanneer gaan ze bij Proximus eens investeren in hun helpdesk? De laatste jaren word ik al altijd 2 of 3 keer doorgestuurd bij een simpele vraag.
osolomio
Member
Member

gratis volumepack van 50gb voor de 'oude' klanten met het oud tarief ....

ik heb de papieren en bevesteging van belgacom en telefonisch dat ik bij mijn internet start 100gb , (50gb oud pack-voordeel) terugkrijg.

ik heb ook op factuur op papier dit gekregen : 2euro 18cent
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”