Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 976
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 131 keer
Provider

Het is Orange, één van de grootste telecombedrijven in de wereld. Daar zijn geen excuses als groeipijnen voor mogelijk.
Laatst gewijzigd door Fallschirmjaeger 12 jan 2017, 08:12, in totaal 1 gewijzigd.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 951
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 45 keer

Het kan dan een groot bedrijf zijn, maar dat wil niet zeggen dat de Belgische afdeling daarom even groot en goed-voorbereid is op whatever ze probeerden te doen hé.
daydreamke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 453
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 32 keer

Ik kan niet klagen hoor van Orange. Antwoorden altijd op facebook na enkele uren en zijn vriendelijk aan telefoon


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
CCfan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 109
Lid geworden op: 08 nov 2007, 20:28
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

Ondertussen sinds voor nieuwjaar een abbo+gsm besteld, simkaart vorige week ontvangen, volgens de bijhorende brief al geactiveerd (en de gsm zou '2 werkdagen later' komen). Een week later: niks, nada, nog geen bereik of overdracht. Telefoon naar de klantendienst: 'sorry, het systeem ligt plat dus ik kan u niet zeggen wat er aan de hand is, kan u volgende week nog eens terugbellen'.

Ook over onze aanvraag internet+tv ondertussen al 2 weken niets gehoord. Toch iets serieus mis met hun systemen daar precies...
Waterboy
Premium Member
Premium Member
Berichten: 570
Lid geworden op: 30 apr 2007, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

In de app My Orange kan je met je smartphone je verbruik raadplegen van data en beltegoed . de gegevens lopen 2 dagen achter, bij mij ,is dit bij iedereen zo
VoIP:OVH
Provider:Edpnet VDSL (100/30 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7530 ax FRITZ!OS: 8.02
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Ja, die gegevens zijn een lachertje...

Ik kreeg vorige maand 1 GB extra volume. Dat is nooit verschenen in mijn overzicht van de app. Compleet waardeloze app.
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Berichten: 9510
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
Bedankt: 757 keer

Hoe je een opvolgapp zo kan verknoeien is mij een volledig raadsel.
De mobilevikings app is tot bijna op de minuut accuraat, dus dat bewijst dat het kan, als men wil.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”