Orange 'optimaliseert systemen' tijdens drukste periode van het jaar.
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster
- Berichten: 976
- Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 131 keer
Het is Orange, één van de grootste telecombedrijven in de wereld. Daar zijn geen excuses als groeipijnen voor mogelijk.
Laatst gewijzigd door Fallschirmjaeger 12 jan 2017, 08:12, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Premium Member
- Berichten: 453
- Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 32 keer
Ik kan niet klagen hoor van Orange. Antwoorden altijd op facebook na enkele uren en zijn vriendelijk aan telefoon
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Int.: BASE: 200/20 Mbps -> €36
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
TV: BASE TV app -> €9
Tel.: Hey Telecom: 25GB en onbeperkt bellen -> €9 €4
Totaal = €36 + €9 + €4 = €49
-
- Plus Member
- Berichten: 109
- Lid geworden op: 08 nov 2007, 20:28
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 7 keer
Ondertussen sinds voor nieuwjaar een abbo+gsm besteld, simkaart vorige week ontvangen, volgens de bijhorende brief al geactiveerd (en de gsm zou '2 werkdagen later' komen). Een week later: niks, nada, nog geen bereik of overdracht. Telefoon naar de klantendienst: 'sorry, het systeem ligt plat dus ik kan u niet zeggen wat er aan de hand is, kan u volgende week nog eens terugbellen'.
Ook over onze aanvraag internet+tv ondertussen al 2 weken niets gehoord. Toch iets serieus mis met hun systemen daar precies...
Ook over onze aanvraag internet+tv ondertussen al 2 weken niets gehoord. Toch iets serieus mis met hun systemen daar precies...
-
- Premium Member
- Berichten: 570
- Lid geworden op: 30 apr 2007, 17:23
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 18 keer
In de app My Orange kan je met je smartphone je verbruik raadplegen van data en beltegoed . de gegevens lopen 2 dagen achter, bij mij ,is dit bij iedereen zo
VoIP:OVH
Provider:Edpnet VDSL (100/30 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7530 ax FRITZ!OS: 8.02
Provider:Edpnet VDSL (100/30 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7530 ax FRITZ!OS: 8.02
-
- Elite Poster
- Berichten: 3131
- Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 222 keer
Ja, die gegevens zijn een lachertje...
Ik kreeg vorige maand 1 GB extra volume. Dat is nooit verschenen in mijn overzicht van de app. Compleet waardeloze app.
Ik kreeg vorige maand 1 GB extra volume. Dat is nooit verschenen in mijn overzicht van de app. Compleet waardeloze app.
-
- userbase crew
- Berichten: 9510
- Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
- Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
- Bedankt: 757 keer
Hoe je een opvolgapp zo kan verknoeien is mij een volledig raadsel.
De mobilevikings app is tot bijna op de minuut accuraat, dus dat bewijst dat het kan, als men wil.
De mobilevikings app is tot bijna op de minuut accuraat, dus dat bewijst dat het kan, als men wil.