Dat is jouw eigen interpretatie van de vraag van de topicstarter ... de topicstarter heeft al lang weloverwogen dat hij een Macbook wilt om reden X, Y en Z, en vraagt eigelijk maar gewoon of er iemand weet wanneer het nieuwste model op de markt zal komen.1207 schreef:het gaat er gewoon om dat de TE vooral moet kijken wat hij effectief nodig heeft en zal hebben.selder schreef: Tegenwoordig is dat allemaal via een portal van de school. USB sticks komen er echt niet meer aan te pas.
[...]
Hoge-DPI schermen (of de Apple marketingnaam retina) moet je eens gebruikt hebben om er het voordeel van in te zien. Ik zou niet meer op zo'n onscherp gewoon scherm kunnen werken, temeer omdat al m'n apparaten zo'n hoge DPI hebben dat je de pixels niet meer ziet. En als je eens in een héél groot spreadsheet moet werken dan zet ik de resolutie op 3840x2400 en dan heb ik een overzicht waar je op je goedkopere wintel laptops maar van kan dromen. En 500 gram .. een halve kilo valt niet te onderschatten als je veel onderweg bent met een tas die over je schouders hangt.