facebook een bende oplichters.

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
rolandvc
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer
Provider

Jezus ! Moet dit topic echt nog verder gaan ?
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer
Provider

mach schreef:word wel zeer stil met wat ik heb gepost omdat het de waarheid is :wink:
Ik denk dat je jezelf wat overschat :wink:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer
Provider

Afbeelding
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer
Provider

Doe mij ook maar een zakje popcorn, extra gezouten gezien de toon, taalgebruik en spelfouten in dit topic :?
mach schreef: trouwens als u toch een gatlekker bent van facebook ,vertel mij dat dan eens vriend...
Nergens heb ik mijn voorliefde voor Facebook geuit, het enige wat ik u probeerde duidelijk te maken is dat uw redevoering en manier waarop uw argumenten tegen facebook verwoord zijn, u niet gaan helpen in een rechtzaak tegen hen, zelfs niet met een advocaat onder de arm.
Maar zoals gesteld: probeer het, steek er lekker wat geld in, en laat ons hier weten of het gelukt is. (of misschien zien we het zelf wel als we plots geen Facebook meer kunnen openen op het "Belgische netwerk"). -> ik zal alvast een VPN voorzien buiten de EU om nog op Facebook te geraken...
Laatst gewijzigd door svenska 04 aug 2016, 09:27, in totaal 1 gewijzigd.
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:
Provider

Afbeelding
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer
Provider
Te Koop forum

Ik stel voor dat we er geen welles nietes spel van maken. Geen argumenten gaan vier keer herhalen en zo...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer
Provider

rolandvc schreef:Jezus ! Moet dit topic echt nog verder gaan ?
Zolang er geen Forumregels overtreden worden :)

- Je bent niet verplicht om dit topic te lezen, topics die mij niet interesseren sla ik over ...
- Je bent niet verplicht om posts te lezen van een bepaalde user: zet de user in jouw "negeerlijst".
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer
Provider

svenska schreef:uw redevoering en manier waarop uw argumenten tegen facebook verwoord zijn, u niet gaan helpen in een rechtzaak tegen hen
Dit dus. Snap niet hoe sommigen van zichzelf niet zien wat voor belabberd figuur ze slaan, uitgerekend in materies waar presence wel degelijk belangrijk is. Zoals ik al zei, hij klinkt eerder 17 dan 47.
rolandvc
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer
Provider

philippe_d schreef:
rolandvc schreef:Jezus ! Moet dit topic echt nog verder gaan ?
Zolang er geen Forumregels overtreden worden :)

- Je bent niet verplicht om dit topic te lezen, topics die mij niet interesseren sla ik over ...
- Je bent niet verplicht om posts te lezen van een bepaalde user: zet de user in jouw "negeerlijst".
Ja, weet ik wel. Maar het gaat boven mijn petje dat de man die hier Facebook zit te beschuldigen zelf zulke onzin blijft uitkramen en een forumtopic vult met gal spuwen.
Bij deze heb ik dus mijn abonnement gestopt op dit onderwerp.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer
Provider

Komaan, is toch plezant om te lezen :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:
Provider

Afbeelding
ooh. shiny.
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Geef Mach tenminste de titel van Forum Troll, met bijbehorend icoontje...
Zo herinneren we er ons aan in volgende topics :bdaysmile:
punk
Pro Member
Pro Member
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer
Provider

mach schreef:
selder schreef:Ja, als 38 jarige kan ik toch zeggen dat dat echt een andere generatie is hoor. Toen ik 10 was, was jij al 20! Ik speelde dan nog met de Lego, jij hopelijk al met het andere geslacht.
moesten ze dat wat we nu van de jeugd afnemen haha de helft beland in het gesticht :-D ze zouden met hun gsm rond hun nek gaan slapen er mee in bad allemaal erg gesteld de dag van nu infeite triestig ...

er was zeker geen facebook ,geen drempels ,geen flitspalen , niet zoveel vreemden als vandaag ,niet zo duur ,ooo wat mis ik nog altijd mijn bfr tjes...
als ik 20 jaar was was het 42bfr voor een pakje rook gerief en 16bfr voor een pint en in leger 8bfr wat een wereld leven wij de dag van nu.
we betalen allemaal heel veel n,maar het loon blijft zelfde haha dat is iets wat een alleenstaande als voorbeeld nooit kan blijven bokken in deze tijden.

infeite zeer triestig alles de dag van nu ,ik zie geen licht in de duisternis hoe verder ik kijk hoe zwarter het word hahaha
Aah de tijd dat de bende van Nijvel zomaar kon floreren. Mooie tijd toch he!
Ik zou zeggen probeer het positieve in de wereld en in "het nu" te zien, je hebt immers nog lang te gaan. Moest je heel die tijd zo zuur en verbitterd in het leven staan, dan heb ik medelijden met de mensen in je omgeving. Maak die omgeving liefst niet Userbase ;-) .
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer
Provider

mach schreef:gisteren heb ik persoonlijk gebeld naar de https://www.privacycommission.be/nl en ook een email met de bewijstukken ,maar was al niet meer nodig omdat ze al genoeg bewijzen hebben van dit soort praktijken ,en het is wel degelijk strafbaar.
Leuk dat je daar je tijd wil insteken. 8)

Over het algemeen zijn er veel zaken op internet in strijd met onze wetgeving, net zoals je dat in het offline leven tegenkomt. Je kan daar dus gewoon omheen lopen en een simpele klacht voor indienen. Je hoeft niet zelf op onderzoek te gaan.
Zoals je zelf zegt, hebben ze de info al, die jij nog maar eens hebt opgezocht. :beerchug:
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:
Provider

Even topic diagonaal gelezen. Hoewel ik nieuwe technologieën ook omarm en er meestal als de kippen bij ben vind ik soms dat vroeger het leven beter was. Socialer in elk geval. Nu zit iedereen thuis voor zn tv of pc 's avonds en weten we met moeite de namen van onze buren. Vroeger waren buurtfeesten iets doodgewoon, nu al een zeldzaamheid. En dit komt omdat we onszelf meer en meer opsluiten in ons eigen huis. Waar we vroeger nog konden buiten spelen op straat of in een bos zie ik nu overal kinderen gewoon hele dagen tv kijken.

Ahja we gaan de nostalgische toer op :)

De vergelijking met de Bende Van Nijvel begrijp ik zo goed niet : is het dan nu - met ontploffende terroristen - zoveel beter? Ik vrees er voor ...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer
Provider
Te Koop forum

Goh socialer... Vroeger had je meer contact met je directe buren ok, maar nu heb ik vrienden in Noorwegen, Duitsland, UK, ... Ok ik zie ze minder vaak maar we hebben heel vaak contact. Is dat ook niet sociaal dan?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:
Provider

Goztow schreef:Goh socialer... Vroeger had je meer contact met je directe buren ok, maar nu heb ik vrienden in Noorwegen, Duitsland, UK, ... Ok ik zie ze minder vaak maar we hebben heel vaak contact. Is dat ook niet sociaal dan?
Sure, maar is dat hetzelfde? Of te vergelijken? Mochten de prijzen van het vliegen toen even goedkoop zijn als nu (75 euro heen/terug naar Denemarken is niet zo uitzonderlijk) dan had je misschien evenveel contact gehad met die mensen? En contact : vroeger schreef je gewoon een brief, wat nu waarschijnlijk gewoon mail of FB is?
Ik zeg niet dat mensen nu asocialer zijn hé, maar het is een andere vorm van sociaal contact. Vroeger nodigde je eens je gebuur uit op de BBQ of dronk je eens iets samen tijdens de wijkfeesten. Jongeren nu zie ik letterlijk sms'en naar hun gebuur of skypen met de persoon die 3m verder zit in het huis.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer
Provider

<gespeelde nostalgie aan>

Jaja Marcel, 't is allemaal begonnen toen de vrouwmensen ook gingen werken, al dat ge-emancipeer en gelijke rechten gedoe... hadden ze gewoon bij de haard voor de kinders en de beesten blijven zorgen, 't was allemaal nog beter geweest.
Kom, pakt nog een druppelke :beerchug:

<gespeelde nostalgie uit>

De moderne tijd heeft z'n voor en z'n nadelen, het was vroeger anders maar niet op alle vlakken beter.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Sommige mensen leven dromerig in het verleden, hoe goed het wel was...
Er is nu eenmaal vooruitgang, en je kan dit negeren, of gewoon meegaan.
Daarmee bedoel ik dus niet dat je per se op Facebook en/of andere social media moet zitten, je kan vandaag perfect zonder. (wat de TS zou kunnen doen ipv zich druk te maken over privacy, want dat is op zulke media toch zo goed als onbestaande).

Dat je de privacy commissie contacteert is heel moedig, maar die mensen zullen hun werk wel doen.
Als het echt de spuigaten uitloopt met Facebook en consoorten, treden zij wel in actie met stappen en procedures.
Een enkeling gaat het echt niet halen in ons Belgenlandje tegen bedrijven zoals Facebook; we zijn hier niet in de US waar absurde lawsuits worden aangespannen (en gewonnen).
Zelfs Belgie is peanuts voor de omvang van Facebook, de EU moet zich met zulke zaken bezig houden en op de vingers tikken om daadkracht te zetten.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer
Provider

Is dit ook geen bewijs van dat mandela effect dinges van uit dat ander topic

We herinneren ons allemaal dat het vroeger veel beter was :angel:
Miljaar nu ik er aan denk, ik ga direct eens kijken op mijn communievideo of ik daar nog een beugel draag of niet ... :beerchug:
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 271 keer
Provider

philippe_d schreef:
mach schreef:Ik zelf werk al met een computer van in den tijd van commodore dus begin 1980 en ik heb wel wat testjes gedaan op facebook.
Met alle respect, maar waarschijnlijk is Facebook niet zo geschikt voor de generatie die al in 1980 met de Commodore aan het spelen was, en eerder voor een jongere generatie die hiermee wel overweg kan?
Sorry Philippe_d maar ik voel me hier toch wel aangesproken :roll:
Ik stam zelf uit de Sinclair generatie, iets eerder (ik denk een jaartje) dan de vic40... maar ik weet verdomd goed hoe ik moet omgaan met "sociale" media.

Voor de rest ben ik ook afgehaakt op de originele post. Veel te zwaar en ongestructureerd aangebracht. Misschien is dat wel een probleem met de jonge generatie die met proza niet zo goed overweg kan :beerchug:
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”