TV met enkel internet

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Neen, want ze vergeleken ook (zeiden ze toch) het facturatieadres :-).
Uiteindelijk zijn zulke praktijken wat hun de das heeft omgedaan. Bhaalu was werkelijk een prachtig iets. Ik heb met een Bhaalu box zelf nog in Tsjechië naar TV gekeken op regenachtige avonden, werkte gewoon prima!

De dag dat Bhaalu terug komt hebben ze mij er meteen bij als klant. Dat was tenminste TV zoals het hoort!
Voor de grap net nog even getest ... helaas :)
bhaalu01.jpg
bhaalu02.jpg

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Denis719
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 jul 2016, 02:52

krisken schreef:Neen, want ze vergeleken ook (zeiden ze toch) het facturatieadres :-).
ah zo, wist ik niet... ik dacht dat het wel had gekund. ;)
ik vond het een prima idee, en mij hebben ze ook meteen terug als klant mocht het terugkomen, maar ik vrees ervoor, en las een tijd terug dat het concept ook helemaal zou veranderen als het terugkomt... zal dan ook wel aan een andere prijs zijn.
€15 telenet + €5 bhaalu was een enorm scherpe deal voor wat je kreeg, in mijn ogen.

ik weet nog dat toen de tv hier enkel werd aangezet om bhaalu te kijken via ipad.
iedereen hier keek gewoon op hun ipad, of via airplay op tv, ... gewoon zoveel voordelen.
ik had zelf lang getwijfeld tussen een box of stick (voor beamer) en was uiteindelijk voor de stick gegaan qua wegwerken...
hij was aangekomen in de selexion in leuven, en een week later toen ik hem wou ophalen, las ik dat ze ermee gingen stoppen....

heel jammer, interface voor tv nooit echt kunnen ervaren. ik vond de afstandsbediening wel mooi. ;)
warpozio schreef:Scarlet Trio aan 39€ is je richtlijn denk ik...
cadsite schreef:Kan je in afwachting al niet wat goedkoper gaan door over te stappen op Whop?
het is gewoon een gedachte, en niet iets waar ik naar op zoek ben, hoor ;)
ik heb thuis whoppa, omdat ik het volume nodig heb + abonnement voor het kantoor.
maar omdat ik het als de toekomst zie dat er later geen telefoonlijn én kabel én én én... binnenkomt, maar enkel internet (via glasvezel).
in vergelijking met wat je nu al krijgt, heb je relatief weinig bandbreedte nodig voor tv en zeker voor telefonie.

ik heb ook verschillende prima ideeën over hoe glasvezel nog makkelijker het perfecte middel kan zijn voor elk huis/bedrijf, maar ik weet niet wie hier meeleest. :) als ik een provider zou zijn, zou ik het wel weten :p

alles wat vroeger op gas werkte, kan nu ook op elektriciteit (koken, verwarming, ...)
ik zeg niet dat het efficiënter is, want warmte opwekken met elektriciteit vraagt verschrikkelijk veel vermogen, maar het is minder moeilijk op te wekken, kan groen zijn, het ligt er al, je het het al voor zó veel toepassingen nodig (zelf om sommige diensten te ontvangen), ......

hier komt er water, gas, elek., kabel, telefonie, ..... binnen... ik zie de toekomst uit water, glasvezel en elek. bestaan.
maar dan heb je de vraag qua concurrentie enz.
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”