Met een vaste rentevoet van 7-8% en inflatie van 16% én een indexering, werd je gewoon slapend rijk

Zever en gezever.Slafes schreef: Mijn broer, zelfde lening, zelfde moment kreeg ze aan 2,13% omdat er twee lonen op de rekening binnen kwamen en hij was dus een veel betere klant. Maw, hoe hoger uw inkomen, hoe voordeliger uw lening. Hoe armer, hoe harder ze u rippen.
Indien je leent op >20j dan betaal je de eerste 5jaar elk jaar meer intrest dan kapitaal ook met slechts 1% intrest.mgo72 schreef:Ja maar de hoogte van je terugbetaling wordt grotendeels bepaald door je geleend bedrag. Dus de intresten zijn normaal gezien niet het grootste van je maandelijks bedrag.
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
Juist niets gezever. We hebben exact dezelfde lening afgesloten op hetzelfde moment. Ik kreeg bij mijn KBC bank betere voorwaarden dan in zijn KBC bank. Met mijn papieren naar zijn bank gegaan en hij kreeg dezelfde voorwaarden.decat schreef:Zever en gezever.
Hij was misschien wel beter in onderhandelen.
Het lijkt me toch een raar verhaal.Slafes schreef:
Als je geld hebt springen ze voor jou, heb je dat niet, naah, gewoon niets zitten ze met u in.