Porter licht de prijsverhoging van begin volgend jaar toe
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 3 keer
Als abonnee van Play Sports voor zowel het Belgisch als buitenlands (vooral de Engelse competitie) voetbal is er helaas geen alternatief of je moet de "grijze" toer opgaan. Je kan uiteraard bij Proximus wel het Belgisch voetbal en de Champions League volgen maar niet de Engelse competitie. Ik neem aan dat bij Mobistar in het best mogelijke scenario de zenders van Eleven Sports Network beschikbaar zullen zijn omdat die als onafhankelijke zender bij zoveel mogelijk aanbieders beschikbaar willen zijn. Dus het wordt afwachten wat het internetaanbod van Mobistar uiteindelijk gaat zijn en of dat in combinatie met digitale TV bij Telenet met Play Sports goedkoper uitkomt dan nu Whoppa met Play Sports. De vaste telefoonlijn is alvast iets dat gemist kan worden.
De kostprijs van een Whoppa abonnement met Play Sports is op dit moment €92.39/maand. Enkel digitale tv met Play Sports komt op €52.15/maand.
De kostprijs van een Whoppa abonnement met Play Sports is op dit moment €92.39/maand. Enkel digitale tv met Play Sports komt op €52.15/maand.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
- Bedankt: 102 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Om nog een voorbeeld te geven, mijn ouders zijn ook overgegaan van telenet naar Proximus met TV en telefonie en gaan er een dikke 20 € minder moeten betalen per maand dan bij telenet voor hetzelfde!warpozio schreef:52€ per maand extra? Hoe verzinnen ze dat?TiTanium schreef:Hier gaat het niet meer over 1 euro, maar 52 in de maand.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png

Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 227 keer
- Bedankt: 624 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Hetzelfde ? Ik dacht het niet... maar soit, we lullen elk jaar pagina's vol over die prijsstijgingen en gaan dit nog jaren blijven doen
En als morgen om god weet welke reden Tn ineens goedkoper is dan de concurrentie zullen we wel klagen dat het goedkoper is in FR of Nl

En als morgen om god weet welke reden Tn ineens goedkoper is dan de concurrentie zullen we wel klagen dat het goedkoper is in FR of Nl
- Patje
- Elite Poster
Wuk gedacht het niet ? Digitale TV met optie belgisch voetbal + telefonie betaalden ze bij telenet 73 € en nu digitale tv met belgisch voetbal + telefonie 50 € ... das zelfs 23 € goedkoper, eerste 6 maanden, dan gaan ze 55€ betalen !!! Moest ik daar nu echt een tekening bijmaken ? denk je dat ik daarvoor ga liegen !
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 300 keer
Op dit moment zitten deze zenders nog niet in het Beta-aanbod bij Mobistar. Er is ook nog niks bekend van de mogelijke prijssetting en de internet snelheden bij Mobistar.OUSooner schreef: Ik neem aan dat bij Mobistar in het best mogelijke scenario de zenders van Eleven Sports Network beschikbaar zullen zijn omdat die als onafhankelijke zender bij zoveel mogelijk aanbieders beschikbaar willen zijn. .
-
- Member
Dat weet ik, dit zijn dan ook premium zenders die men niet zomaar gratis gaat aanbieden in een beta-test. Ik schets dan ook een best case scenario met de info die voorhanden is over de strategie van Eleven Sports Network
Natuurlijk is er nog niks bekend, maar we mogen toch speculeren dat ze het anders moeten aanpakken dan Telenet door bijvoorbeeld in te spelen op wat meer vrije keuze in de abonnementen: minder snelheid meer data etc.

Natuurlijk is er nog niks bekend, maar we mogen toch speculeren dat ze het anders moeten aanpakken dan Telenet door bijvoorbeeld in te spelen op wat meer vrije keuze in de abonnementen: minder snelheid meer data etc.

- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
- Bedankt: 472 keer
Hoe meer je in een pack giet, des te groter wordt de korting.warpozio schreef:52€ per maand extra? Hoe verzinnen ze dat?TiTanium schreef:Hier gaat het niet meer over 1 euro, maar 52 in de maand.
Whoppa (200/12) + Play(gebruiken enkel terugkijktv) + Playsports = €102.39/maand Exc. Gsm abonnement van mij en men vrouw (2x24.20)= 150.79
Bizz Intense (100/10) + TV (replay is gratis) met Proximus 11 + 2 Gsm abonnementen (extra korting in pack) = 98.22€ voor het 1stje jaar. Daarna kan ik zien wat ik doe

150.79 (Tn+Px) - 98.22 (alles Px)= 52,57€ per maand minder voor het 1ste jaar. Vaste lijn wordt VOIP via Weepee (eenmalig 18€, bellen er zelf nooit mee). Vandaar ik op die 52 kom

Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 59 keer
Tijd voor een elektrabelleke helemaal akkoord. Maar zie dat toch somber in hoor.
Hoelang heeft het bij de energiemarkt gekost voordat de vlaming zijn mentaliteit begon aan te passen? Toen was de markt al 8a10 jaren geliberaliseerd.
Bij introductie van mobistar zal men dit zien als een B-merk. Samen met content die telenet exclusief heeft en de mentaliteit van de vlaming zal de overgrote meerderheid blijven waar hij is.
De vraag is hoeveel marge mobistar kan nemen op de groothandelstarieven en hoeveel klanten ze moeten hebben om de zaak te runnen.
We mogen nog zo hard roepen voor concurrentie .. met snow in het achterhoofd moeten we beseffen dat mobistar het heel moeilijk zal hebben in de belgische context.
Hoelang heeft het bij de energiemarkt gekost voordat de vlaming zijn mentaliteit begon aan te passen? Toen was de markt al 8a10 jaren geliberaliseerd.
Bij introductie van mobistar zal men dit zien als een B-merk. Samen met content die telenet exclusief heeft en de mentaliteit van de vlaming zal de overgrote meerderheid blijven waar hij is.
De vraag is hoeveel marge mobistar kan nemen op de groothandelstarieven en hoeveel klanten ze moeten hebben om de zaak te runnen.
We mogen nog zo hard roepen voor concurrentie .. met snow in het achterhoofd moeten we beseffen dat mobistar het heel moeilijk zal hebben in de belgische context.
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
- Bedankt: 757 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Op de energiemarkt zit je verder ook met 1 net, en geen enkele aanpassing bij het veranderen van leverancier.
In vgl met internet/tv, waar je modem, digicorder, bekabeling, zenderkeuzes, etc, allemaal wijzigen.
[
Post made via mobile device ]
In vgl met internet/tv, waar je modem, digicorder, bekabeling, zenderkeuzes, etc, allemaal wijzigen.
[

-
- Elite Poster
Indien de prijs "ok" is dan ga ik naar Mobistar. Ofwel enkel voor mijn internet + Netflix ofwel voor Internet + TV. Het enige wat voor mij telt is mijn portemonnee en al die opties van YeloTV, Hotspots, WiFree, Sport, Films ... allemaal bla bla bla om hun klanten extra op te lichten (lees geld af te troggelen). Ieder zijn eigen keuze natuurlijk. Maar met een loonstop sinds 2013 en een gigantische verhoging van de kosten in 2016 wordt het letten op de centjes. Zo eenvoudig is dat ....Flup schreef:
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 151 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Ik duizel als ik lees wat mensen bereid zijn om elke maand te betalen voor TV/inet/telefonie. 

"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
-
- Member
Dat is toch relatief: als je elk weekend 2 voetbalwedstrijden gaat kijken betaal je makkelijk €50 voor de tickets
Of ga maar eens een avondje naar de bioscoop... Dan denk ik hetzelfde maar toch doen 1000den mensen dat elk weekend!

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 222 keer
Eerder (moreel) verplicht zijn bedoel je? Ik hoef bvb geen telefonie, en toch word ik verplicht om deze bij te betalen omdat een pack goedkoper is dan een los product. Ik hoef ook geen 60Mbit, maar ik wil wel graag wat meer volume dus... Toch overstappen. etc...
Ik vraag me af hoeveel mensen echt genieten van de "exclusieve content" van Telenet waardoor ze niet overstappen?
Wifree? -> Mobistar heeft het beste 4G netwerk dus...
Yelo? -> enkel te gebruiken op het Telenet netwerk en met Stievie Free en op de websites van de zenders valt ook al veel te bekijken...
Play? Oude films, oude series en wat flutzenders? Het enige interessante is de terugkijk tv, en eigenlijk ook overbodig met dezelfde redenering als voor Yelo... Het aanbod van Netflix is veel beter en op elk netwerk te gebruiken.
Play More? Goh ja, duur. Voor de interessante content alsnog extra bij te betalen.
Exclusieve series in de toekomst? Who cares? Als niemand daar voor wil betalen zullen ze snel op de reguliere tv verschijnen...
Er is volgens mij wel zeker een markt voor een tweede speler op de kabel.
Ik vraag me af hoeveel mensen echt genieten van de "exclusieve content" van Telenet waardoor ze niet overstappen?
Wifree? -> Mobistar heeft het beste 4G netwerk dus...
Yelo? -> enkel te gebruiken op het Telenet netwerk en met Stievie Free en op de websites van de zenders valt ook al veel te bekijken...
Play? Oude films, oude series en wat flutzenders? Het enige interessante is de terugkijk tv, en eigenlijk ook overbodig met dezelfde redenering als voor Yelo... Het aanbod van Netflix is veel beter en op elk netwerk te gebruiken.
Play More? Goh ja, duur. Voor de interessante content alsnog extra bij te betalen.
Exclusieve series in de toekomst? Who cares? Als niemand daar voor wil betalen zullen ze snel op de reguliere tv verschijnen...
Er is volgens mij wel zeker een markt voor een tweede speler op de kabel.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 282 keer
omdat een pack goedkoper is dan een los product
zowel bij TN als bij PX kost internet ca 27,50 €/maand, daar heb je nergens een pack voor...
zowel bij TN als bij PX kost internet ca 27,50 €/maand, daar heb je nergens een pack voor...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 174 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Maar de limieten zijn wel waardeloos, als je intetnet wil met deftige limieten, dan is het goedkoper in ee pak. Als je whoppa met een kaartje neemt ipv. een Telenet decoder, dan is een paar euro goedkoper dan Internet200 (€ 67,24 ipv. € 70,79)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 9 keer
Ik ben van telenet naar proximus gegaan wat voor mij een grote uitdaging was en voor de moment blijf ik bij proximus; 20 tal euro ong per maand dat ik minder betaal dan bij proximus, dat is toch niet niks vind ik.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 157 keer
- Bedankt: 78 keer
Aangezien de prijs van int+tv+tel lager is dan int+tv betaal je helemaal niet bij voor telefonie. Je krijgt de lijn gratis in een pack (+ een kleine extra korting), je hoeft ze zelfs niet te gebruiken of aan te sluiten als je daar geen zin in hebt.Slafes schreef:Eerder (moreel) verplicht zijn bedoel je? Ik hoef bvb geen telefonie, en toch word ik verplicht om deze bij te betalen omdat een pack goedkoper is dan een los product. Ik hoef ook geen 60Mbit, maar ik wil wel graag wat meer volume dus... Toch overstappen. etc...
Toen ik 10 jaar geleden bij de sales werkte bij Telenet wilden mensen ook al massaal packs zonder telefonie, die bestonden toen nog. Telefoon erbij kostte toen een paar euro extra en dat hadden heel veel mensen er niet voor over. Ze argumenteerden dan dat ze nooit belden met die vaste lijn. Wij moesten dan beginnen over hoe duur het wel niet was om met een gsm te bellen, maar dat is vandaag ook niet meer van toepassing.
Dit is voor TN de enige manier om het aantal telefoonlijnen niet kwartaal na kwartaal te laten dalen. Dat is belangrijk voor de aandeelhouders en het jaarverslag.
Trouwens, al eens een hamburger met frisdrank zonder frieten of een hamburger met frieten zonder frisdrank besteld bij de Quick of de Mc Donalds? Zelfde situatie, het 'pack' met 2 componenten kost evenveel of zelfs meer dan het 'pack' met de 3 producten erin.

EDPnet FIBER XL (500/100)
NL Ziet / VTM Go+ / GoPlay
Digi Mobile
OVH VOIP + EDPnet VOIP
NL Ziet / VTM Go+ / GoPlay
Digi Mobile
OVH VOIP + EDPnet VOIP
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 222 keer
Je zegt het zelf, vroeger was het WEL mogelijk om een pack te bestellen zonder extra bij te betalen. Whop was/is gewoon de prijs van een triple p(l)ay pack. Al de mensen die slechts een duo pack hadden en dus de prijs van 2 losse producten betaalden niets extra, die kregen wel een minieme korting en werden dan botweg afgestraft met minder volume en minder snelheid.
-
- Elite Poster
Dat is belangrijk voor de aandeelhouders en het jaarverslag.
aandeelhouders leven toch niet op een andere planeet!? Zij hebben juist behoefte aan een CEO welke de trends herkent en de juiste strategische beslissingen neemt om hieraan tegemoet te komen...
aandeelhouders leven toch niet op een andere planeet!? Zij hebben juist behoefte aan een CEO welke de trends herkent en de juiste strategische beslissingen neemt om hieraan tegemoet te komen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 33 keer
Nee, maar die aandeelhouders zien graag de crossellinggraad van elke klant omhoog gaan. Als die klant dan ook nog eens actief het e-mailadres van de provider gebruikt of een andere dienst die niet op 123 over te zetten is, dan heeft de klant ook nog eens een vendor lock-in aan zijn been.
-
- Elite Poster
cross-selling, vendor lock-in!? Het zal ze worst wezen, in dit land krijgen zij hun opbrengst middels een brutale vorm van duopolie misbruik. Zij hebben verder geen behoefte aan "newspeak" of subtiel vakjargon...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Ondertussen moet een provider al 18 maanden dacht ik het oude mail adres blijven ondersteunen... tijd genoeg dus om iedereen te informeren.dragonflo schreef:Als die klant dan ook nog eens actief het e-mailadres van de provider gebruikt of een andere dienst die niet op 123 over te zetten is, dan heeft de klant ook nog eens een vendor lock-in aan zijn been.
- MaT
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 168 keer
- Bedankt: 317 keer
Ja en neen.wied schreef:aandeelhouders leven toch niet op een andere planeet!? Zij hebben juist behoefte aan een CEO welke de trends herkent en de juiste strategische beslissingen neemt om hieraan tegemoet te komen...
Aandeelhouders hebben behoefte aan een CEO die het bedrijf, de omzet en de winst doet groeien. Op welke manier maakt ze niet zo veel uit.
In een sector met veel concurrentie kan dat een CEO zijn die trends ziet en daar handig op inspeelt. In een mono/duopolie kan de CEO trends gewoon negeren of zelf beïnvloedden. Op die wijze word de vraag naar triple play op kunstmatige manier zeer hoog gehouden en is dat 'de trend'. De nieuwste 'trend' is trouwens quadruple play: internet, tv, vaste en mobiele telefonie van dezelfde aanbieder.
Dat noem ik klantenbinding, geen vendor lock-in.dragonflo schreef:Als die klant dan ook nog eens actief het e-mailadres van de provider gebruikt of een andere dienst die niet op 123 over te zetten is, dan heeft de klant ook nog eens een vendor lock-in aan zijn been.
Er zijn al heel lang gratis alternatieven voor email die meestal beter zijn dan de mail van de provider. Een klant die daar dus aan vasthoud en om die reden 'niet kan overstappen' is wat mij betreft een domme klant.
Het BIPT aanziet modems en routers als een onderdeel van de eindapparatuur van de eindgebruiker waardoor deze vrij te kiezen zijn voor breedband en internettelefonie.
Bron
Bron
-
- Elite Poster
de nieuwste trend is non-lineair TV kijken, quadruple play daarentegen is een bedenksel van providers...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
En daar heeft TN schrik van... en ik betwijfel of hun content strategie de juiste is.wied schreef:de nieuwste trend is non-lineair TV kijken
Het is gewoon de zoveel vorm van koppelverkoop... bestaat al eeuwen.wied schreef:quadruple play daarentegen is een bedenksel van providers...
-
- Elite Poster
En daar heeft TN schrik van... en ik betwijfel of hun content strategie de juiste is (schrijft r2504)
straffeloos misbruik kunnen maken van een duopolie werkt verslavend, ook voor opeenvolgende CEO's! De eerste ronde (met vier en vijf) lijken zij inderdaad te verliezen, want de verloren zoon keert nu terug naar de VRT. Maar niet meer als hofleverancier schijnbaar...
straffeloos misbruik kunnen maken van een duopolie werkt verslavend, ook voor opeenvolgende CEO's! De eerste ronde (met vier en vijf) lijken zij inderdaad te verliezen, want de verloren zoon keert nu terug naar de VRT. Maar niet meer als hofleverancier schijnbaar...
-
- Elite Poster
Die aandeelhouders kijken gewoon welke extra opbrengst hun aandeel heeft. Zolang dit naar wens is mag de CEO op zijn/haar stoel blijven zitten. Anders wordt die vakkundig gewipt. Trends bestaan op dit moment niet in dit land die gedomineerd worden door een duopolie, met beschermende handen van onze graaiende en slinkse politici boven het hoofd.wied schreef: aandeelhouders leven toch niet op een andere planeet!? Zij hebben juist behoefte aan een CEO welke de trends herkent en de juiste strategische beslissingen neemt om hieraan tegemoet te komen...
De trend die er misschien aan zit te komen, is deze van een massaal afstoten van producten wegens geld tekort door de niets aflatende stroom van belastingen. (eveneens uitgedokterd door onze graaiende en slinkse politici). Het is onmogelijk om ongestraft jarenlang de prijzen manipulatief de hoogte in te jagen. Ooit komt daar een einde aan.
De trend van Netflix en consorten is voorlopig een fait divers in de marge. Net zoals de E-Commerce jarenlang een fait divers is geweest voor onze beleidsmensen. "Loo little - Too late" nu de magazijnen reeds in volle aanbouw zijn net over onze grenzen. Het zal de komende jaren afwachten worden wat Bpost zal doen? Gaan ze de concurrentie overleven met PostNL, DHL en consoorten?
Het zal nog afwachten geblazen worden wat Telenet met Base zal doen.
Dus Porter zal mooi blijven zitten en twee keer per jaar ons een mooi verhaaltje komen vertellen voor het inslapen. De klant zal ieder jaar een stuk meer (dit jaar wat minder ivm vorig jaar - wegens geschrokken van hun plots wakker wordende klantenbestand) mogen betalen voor iets die in onze buurlanden stukken goedkoper is.
-
- Elite Poster
een volk krijgt de regering die het verdient...
2 a 3 verschillende normen voor geluidshinder, 4 ministers voor milieu. Wij zijn te lui, te dom, en/of te onverschillig om te doen wat moet! Democrazy in Absurdistan 2016
2 a 3 verschillende normen voor geluidshinder, 4 ministers voor milieu. Wij zijn te lui, te dom, en/of te onverschillig om te doen wat moet! Democrazy in Absurdistan 2016

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
- Bedankt: 273 keer
Mobile. Dus de klassieke tripple-play + (al dan niet meerdere) gsm abo's van de provider.warpozio schreef:Wat is quadruple play?wied schreef:quadruple play daarentegen is een bedenksel van providers...
TV+internet+telefoon & ...?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 130 keer
Ik weet niet of de nieuwe prijzen al gekend waren, maar bij deze: https://www2.telenet.be/nl/nieuweprijzen/
http://snap.telenet.be/in-feiten/artike ... Telenet-TW
Sent from my A0001 using Tapatalk
http://snap.telenet.be/in-feiten/artike ... Telenet-TW
Sent from my A0001 using Tapatalk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 86 keer
Lap, basic internet wordt weeral een halve euro duurder.
Bronselaer zegt dat dit nodig is omdat we het net meer gebruiken.
Daar wringt de schoen hem, basic internet heeft al drie prijsstijgingen achter de kiezen, maar er is in al die jaren nog geen bit aan volume bijgekomen.
Ik zou willen vragen aan Bronselaer hoe ik dan in godsnaam het net meer kan gebruiken als ik niet meer volume krijg
Ik denk dat ik em bel op 13 januari 
Bronselaer zegt dat dit nodig is omdat we het net meer gebruiken.
Daar wringt de schoen hem, basic internet heeft al drie prijsstijgingen achter de kiezen, maar er is in al die jaren nog geen bit aan volume bijgekomen.
Ik zou willen vragen aan Bronselaer hoe ik dan in godsnaam het net meer kan gebruiken als ik niet meer volume krijg

Laatst gewijzigd door lucdec 05 jan 2016, 18:19, in totaal 1 gewijzigd.
- Patje
- Elite Poster
Het lijkt er dus op dat de packs 2 € duurder worden !! vanaf 14 feb

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 147 keer
- Bedankt: 68 keer
Zoals al eerder aangehaald,op andere topics,het gaat hem om de prijsstijgingen,globaal gezien,dus niet alleen Telenet,maar alle prijsstijgingen tesamen,en dat maakt een redelijk groot bedrag hoor.warpozio schreef:De maandprijzen ieder jaar 1à2 euro opslaan. Afhankelijk van het abonnement brengt dat ergens tussen de 10 à 30 euro extra op per klant per jaar.TiTanium schreef:Ik volg zijn strategie niet meer
Hoeveel klanten heeft Telenet? 2.000.000?
Dus zonder veel moeite 20 à 60 miljoen euro extra inkomsten.
Er mogen er dan al wel enkele afhaken... Maar wie gaat er nu weg voor 1€ extra:)