opnieuw getrouwheidscadeau proximus 2015
-
- Elite Poster
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
- Locatie: Zwevegem
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Gisteren ook de brief gehad voor 12x €7 korting.
Gelijk ingevuld en ook voor mijn ouders gedaan (die de brief/mail nog niet ontvangen hebben). Benieuwd of de korting er dan voor hun ook door komt.
Gelijk ingevuld en ook voor mijn ouders gedaan (die de brief/mail nog niet ontvangen hebben). Benieuwd of de korting er dan voor hun ook door komt.
- tomw
- Premium Member
- Berichten: 573
- Lid geworden op: 04 sep 2008, 13:32
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 10 keer
Het lijkt erop dat het geen persoonlijke link is, want alle gegevens moeten nog ingevuld worden.
Iemand die het zou zien zitten om de link te delen, om eens te testen als het voor anderen ook werkt?
Eventueel via PM.
Iemand die het zou zien zitten om de link te delen, om eens te testen als het voor anderen ook werkt?
Eventueel via PM.
-
- Premium Member
- Berichten: 727
- Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
404 error voor die URL hier (uiteraard ingevuld met /mijninternetkorting)
-
- Premium Member
- Berichten: 675
- Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
- Locatie: BE
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 52 keer
Waarom vragen jullie het niet gewoon aan Eva_van_Belgacom via PM?
Ik heb dat gedaan en vandaag kreeg ik iemand van de klantendienst aan de lijn die een korting heeft ingepland voor de volgende factuur (12 maanden lang).
Dat is pas service !
Dank u, Proximus.
Ik heb dat gedaan en vandaag kreeg ik iemand van de klantendienst aan de lijn die een korting heeft ingepland voor de volgende factuur (12 maanden lang).
Dat is pas service !
Dank u, Proximus.
-
- Premium Member
- Berichten: 727
- Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
Iemand die ook een 404 error krijgt op die URL?
Zowel al geprobeerd als ik ingelogd ben op e services, met een browser geprobeerd die niet ingelogd was op e-services, etc.
Zowel al geprobeerd als ik ingelogd ben op e services, met een browser geprobeerd die niet ingelogd was op e-services, etc.
-
- Premium Member
- Berichten: 734
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 22 keer
Ik wil enkel eens zien of ze me korting zullen geven. Ik heb geen pack(enkel internet). Ik ben nog niet lang genoeg klant. Daarbovenop ben ik een slechte betaler. Ik vraag elke keer, via de website, betaaluitstel omdat ik altijd een paar dagen voor de vervaldag me realiseer dat ik betaling nog niet heb ingegeven. Liever uitstel aanvragen dan die administratieve kosten betalen.proz schreef:Waarom vragen jullie het niet gewoon aan Eva_van_Belgacom via PM?
Ik heb dat gedaan en vandaag kreeg ik iemand van de klantendienst aan de lijn die een korting heeft ingepland voor de volgende factuur (12 maanden lang).
Dat is pas service !
Dank u, Proximus.
-
- Premium Member
- Berichten: 727
- Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
Omdat je toch waarschijnlijk bot gaat vangen en geen zin heb om hier weer tijd in te gaan steken en misschien nog opgebeld te worden/nog zelf te moeten gaan bellen e.d. Dan maar liever een formuliertje ingevuld.proz schreef:Waarom vragen jullie het niet gewoon aan Eva_van_Belgacom via PM?
Ik heb dat gedaan en vandaag kreeg ik iemand van de klantendienst aan de lijn die een korting heeft ingepland voor de volgende factuur (12 maanden lang).
Dat is pas service !
Dank u, Proximus.
Offtopic: heb trouwens zonet eens naar Telenet gebeld en gevraagd naar de mogelijkheden om op te zeggen (doe dat elk jaar en dan krijg ik meestal 1 maand gratis). Ze vroegen de reden van opzeg en ik zei de prijsverhoging. Ze heeft dan OK gezegd en gezegd dat ze het ging doorgeven dat ik niet tevreden was over de prijsverhoging. Ben eens benieuwd of ik de volgende dagen/uren opgebeld ga worden omtrent een gepersonaliseerd voorstel of iets dergelijks, lol.
-
- Member
- Berichten: 84
- Lid geworden op: 29 jul 2013, 10:12
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 7 keer
Er zijn exact evenveel puntjes dan dat er woordjes of cijfeR zijn. Dus je vergeet nog iets toe te voegen.cyberbozzo schreef:404 error voor die URL hier (uiteraard ingevuld met /mijninternetkorting)
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
De vraag aan Eva, laat mij lachen,
daar antwoorden ze simpel weg met " als je er recht op hebt zal je gecontacteerd worden"
Zelfde antwoord krijg je als je vraagt, aan welke voorwaarden je moet voldoen !
daar antwoorden ze simpel weg met " als je er recht op hebt zal je gecontacteerd worden"
Zelfde antwoord krijg je als je vraagt, aan welke voorwaarden je moet voldoen !
-
- Premium Member
- Berichten: 727
- Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
proximus.be/mijninternetkorting2014
proximus.be/mijninternetkorting2015
geven hier allebij 404.
Ach ja, het is hier precies nen puzzel...
proximus.be/mijninternetkorting2015
geven hier allebij 404.
Ach ja, het is hier precies nen puzzel...
-
- Pro Member
- Berichten: 241
- Lid geworden op: 03 maa 2010, 20:06
- Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
- Bedankt: 43 keer
Heh, yep, heb het ook allemaal al geprobeerd maar ik kom er niet (btw er stonden 11 puntjes na de k, dus je komt een karakter te kort).
Als iemand het wil pm'en, dan wordt dat ten zeerste op prijs gesteld
Op 18 januari zal het de 10e verjaardag zijn dat mijn ADSL-lijn een upgrade kreeg naar 4mbit.. And that's it.. Geen VDSL2 in al die tijd bijgekomen.. Het zou eens een mooie compensatie zijn aangezien we toch voor VDSL2-snelheden betalen maar het niet krijgen
Greetz!
Als iemand het wil pm'en, dan wordt dat ten zeerste op prijs gesteld
Op 18 januari zal het de 10e verjaardag zijn dat mijn ADSL-lijn een upgrade kreeg naar 4mbit.. And that's it.. Geen VDSL2 in al die tijd bijgekomen.. Het zou eens een mooie compensatie zijn aangezien we toch voor VDSL2-snelheden betalen maar het niet krijgen
Greetz!
-
- Plus Member
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 29 dec 2006, 14:14
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 3 keer
Ook maar eens aangevraagd. Het zal wel een 'njet' zijn, maar moet eerlijk zijn dat ik met de huidige prijs verdorie toch tevreden ben met Belgacom.
Na mijn langdurig avontuur met Dommel, wat na een jaar nog steeds niet 100% is terugbetaald is, zit ik nu stabiel op 65/5 (gemeten) terwijl ik vorig jaar bij Dommel nog amper 20/2 had.
Het zal ook wel zijn dat ik dankzij de paar vriendelijke kerels van BGC hier ben overgestapt. Dat mag ook eens gezegd worden!
Een paar capabele mensen voor de techniek en afterservice is dikwijls veel belangrijker dan de sale zelf. Mondelinge reclame is dikwijls nog 1 van de beste. Dat is dan mijn bijdrage voor Proximus.
Denk dat zo een actie veel sympathieker is dan wat telenet soms doet. Daar moet je precies altijd extra op de hoede zijn voor de kleine lettertjes of zaken die er achter steken.
Na mijn langdurig avontuur met Dommel, wat na een jaar nog steeds niet 100% is terugbetaald is, zit ik nu stabiel op 65/5 (gemeten) terwijl ik vorig jaar bij Dommel nog amper 20/2 had.
Het zal ook wel zijn dat ik dankzij de paar vriendelijke kerels van BGC hier ben overgestapt. Dat mag ook eens gezegd worden!
Een paar capabele mensen voor de techniek en afterservice is dikwijls veel belangrijker dan de sale zelf. Mondelinge reclame is dikwijls nog 1 van de beste. Dat is dan mijn bijdrage voor Proximus.
Denk dat zo een actie veel sympathieker is dan wat telenet soms doet. Daar moet je precies altijd extra op de hoede zijn voor de kleine lettertjes of zaken die er achter steken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Er worden 2 verschillende kortingen toegekend
- mijninternetkorting7euro
- mijninternetkorting5euro
nu weet ik niet wat de voorwaarden zijn, of wanneer er 5 € of 7 € toegekend wordt.
- mijninternetkorting7euro
- mijninternetkorting5euro
nu weet ik niet wat de voorwaarden zijn, of wanneer er 5 € of 7 € toegekend wordt.
-
- Premium Member
- Berichten: 727
- Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
Korting van 5 EUR aangevraagd (wou niet overdrijven met 7 EUR, ik heb maar een start packet). Nog nooit korting gehad, ook geen brief ontvangen dat ik ze zou krijgen.
Mail bevestiging gehad dat ik korting zal krijgen. Ben nu eens benieuwd op mijn volgende factuur.
Mail bevestiging gehad dat ik korting zal krijgen. Ben nu eens benieuwd op mijn volgende factuur.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
http://www.proximus.be/mijninternetkorting7euro
Lijnnummer dat ik heb gebruikt, is niet met 32 ervoor : gewoon 050.....
Bedankt voor het invullen van ons formulier.
Hieronder vindt u de geregistreerde gegevens.
Beste klant,
Bedankt voor uw aanvraag.
Het Proximus-team
Gedurende 12 maanden krijgt u elke maand € 7 korting op uw factuur. Gewoon om u te bedanken omdat u voor ons kiest.
Lijnnummer dat ik heb gebruikt, is niet met 32 ervoor : gewoon 050.....
Bedankt voor het invullen van ons formulier.
Hieronder vindt u de geregistreerde gegevens.
Beste klant,
Bedankt voor uw aanvraag.
Het Proximus-team
Gedurende 12 maanden krijgt u elke maand € 7 korting op uw factuur. Gewoon om u te bedanken omdat u voor ons kiest.
- broke23
- Premium Member
- Berichten: 528
- Lid geworden op: 01 aug 2014, 10:28
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 21 keer
het is een aanvraag hé mensen, ga er dus niet vanuit dat dit automatisch zal goedgekeurd worden door proximus
edit: heb zaterdag die brief gekregen en probeerde gegevens door te geven, nergens kreeg ik melding dat het verstuurd was of whatever, dus heb wel 20x liggen proberen, met alle gevolgen vandien (20 mails ter bevestiging)
edit: heb zaterdag die brief gekregen en probeerde gegevens door te geven, nergens kreeg ik melding dat het verstuurd was of whatever, dus heb wel 20x liggen proberen, met alle gevolgen vandien (20 mails ter bevestiging)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
Bij staat er niet bij dat dit slechts een aanvraag betreft,
er staat duidelijk in de bevestigingsmail:
Gedurende 12 maanden krijgt u elke maand € 7 korting op uw factuur. Gewoon om u te bedanken omdat u voor ons kiest.
Sowieso naar ombudsman telecommunicatie als ik deze korting niet krijg op basis van deze mail !
er staat duidelijk in de bevestigingsmail:
Gedurende 12 maanden krijgt u elke maand € 7 korting op uw factuur. Gewoon om u te bedanken omdat u voor ons kiest.
Sowieso naar ombudsman telecommunicatie als ik deze korting niet krijg op basis van deze mail !
- heist_175
- Elite Poster
- Berichten: 13045
- Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
- Locatie: Kempen
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Er staat inderdaad: krijgt
Ach, over de prijs van Proximus hoor je mij niet klagen anders.
Al zou het wel fijn zijn mocht ik op mijn €25,50 factuur toch nog €7 korting scoren.
Code: Selecteer alles
Gedurende 12 maanden krijgt u elke maand € 7 korting op uw factuur. Gewoon om u te bedanken omdat u voor ons kiest.
Al zou het wel fijn zijn mocht ik op mijn €25,50 factuur toch nog €7 korting scoren.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Als die aanvraag niet naar jou is verstuurd, zal je bot vangen...fvhbrugge schreef:Bij staat er niet bij dat dit slechts een aanvraag betreft,
er staat duidelijk in de bevestigingsmail:
Gedurende 12 maanden krijgt u elke maand € 7 korting op uw factuur. Gewoon om u te bedanken omdat u voor ons kiest.
Sowieso naar ombudsman telecommunicatie als ik deze korting niet krijg op basis van deze mail !
- broke23
- Premium Member
- Berichten: 528
- Lid geworden op: 01 aug 2014, 10:28
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 21 keer
Er staat ook in da het een aanvraag betreft. Dus diegenen die lukraak proberen via boven geposte link kunnen bot vangen zoals Utopia hier al zei...fvhbrugge schreef:Bij staat er niet bij dat dit slechts een aanvraag betreft,
er staat duidelijk in de bevestigingsmail:
Gedurende 12 maanden krijgt u elke maand € 7 korting op uw factuur. Gewoon om u te bedanken omdat u voor ons kiest.
Sowieso naar ombudsman telecommunicatie als ik deze korting niet krijg op basis van deze mail !
Dat was niet op iemand specifiek gericht hé mensen
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
In het begin vd maand mailuitnodiging gekregen voor korting 3 euro, uiteraard aangenomen. Bevestigingsmail ontvangen.
Nu de factuur ontvangen: korting staat er niet op. Facturatiedienst gebeld: ze weten van niets en lijn werd verbroken, dat laatste kan een technisch ongelukkig toeval zijn.
Nu de factuur ontvangen: korting staat er niet op. Facturatiedienst gebeld: ze weten van niets en lijn werd verbroken, dat laatste kan een technisch ongelukkig toeval zijn.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro