Maandag 14/06 A2F terug down??

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Gebruikersavatar
ikkejonge
Pro Member
Pro Member
Berichten: 296
Lid geworden op: 22 mar 2004, 20:11
Locatie: Zulte
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer

misschien een dwaas gedacht, ma moesten we nu via UB eens gezamenlijk een klacht sturen naar Test Aankoop en zo eens een deftige studie over de verschillende providers + vergelijking met het buitenland aanvragen.
[Nob]

ikkejonge, aan dingen in de trend die jij zei, daar wordt aan gewerkt. ;)

greetz,

Nob
eapresley2
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 mar 2004, 23:28

inderdaad vandaag weer weinig kunnen genieten van het internet,
Word stillaan erg,betalen voor adsl en daarbij nog eens de kosten van een inbelmodempje.
qua snelheid alvast bijna hetzelfde
Zzino

Sasuke schreef:Spaekiekskeeuh,

GE begrijpt me verkeerd hé. Van mij moogt ge klagen zoveel ge wilt. Maar als ge hieral ziet dat er tientallen mensen problemen hebben met a2f. Dat 't al maaaanden duurt. Als ge dan ook nog eens zo zot zijt om minutenlang naar een bandje te luisteren aan 1,10€/minuut om een zelfde vraag te stellen als waar hier al duizend keer een antwoord is gegeven (of juist niet), waar zijt ge dan mee bezig ? Alleen maar uw a2f hunne portemonnee spekken zene. Daar gaat het mij om.
En sommigen hebben dat dus niet door, worden nog ambetanter en komen dan hier kwaad verkondigen dat ze al zooo lang naar dat bandje hebben staan luisteren en dat ze straks nog eens gaan proberen ?

Nu snapte toch wel zelf wat ik wil bedoelen hoop ik ?

Grtz,

Sasuke


Akkoord sasuke, akkoord,...

Maar wat moeten deze mensen dan doen, naar hunne pc blijven kijken, zoals een koe op nen trijn???

Beter da ze klagen ipv niks te zeggen, ik weet dat er bij A2F voor het moment ni veel wordt gelost (behalve dan als ze bonen gegeten hebben) ma tis volgens mij toch beter dat de gebruikers de problemen blijven melden, anders gaan ze daar bij A2F denken dat het allemaal opgelost is! ;-)

Tot hier mijn standpunt...respect 2 sasu
ChAmPi0N
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 06 mar 2003, 22:09
Locatie: Brussel
Contacteer:

Hier ook ganse dag offline geweest. Sinds 21.00 weer online tegen schandalig trage snelheid. Waar gaan we naartoe....
unicomplex
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 24 mar 2004, 12:22
Locatie: oostende

welke is de andere nummer waar men tercht kan buiten onze alom bekende 090xxx lijn?

mvg
canabeez
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 18 dec 2003, 14:23

unicomplex schreef:welke is de andere nummer waar men tercht kan buiten onze alom bekende 090xxx lijn?

mvg


zie ook factuur: 03/206 72 72
fax: 03/234 93 82

greetz
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”