Pagina 2 van 2
Re: Wie helpt me aan een Netflix promo code?
Geplaatst: 30 okt 2014, 11:44
door Nees
Ik had het ook over de 2GB in je maxipack dat geshared wordt op alle nummers.
Re: Wie helpt me aan een Netflix promo code?
Geplaatst: 30 okt 2014, 11:47
door Nees
philippe_d schreef:tommekentom schreef:niemand verplicht u
na 6 mnd op maxi te blijven e
niemand verplicht u om 6 mnd op maxi te blijven
Maar die 6 maanden... komen toch duurder uit dan gewoon netflix rechtstreeks te betalen?
(Ik denk dat ik dat straks echt ga doen tegen de muur)
Ik denk dat ik begin te snappen waarom zoveel mensen vinden dat ze soms teveel betalen.
Re: Wie helpt me aan een Netflix promo code?
Geplaatst: 30 okt 2014, 11:56
door Nees
Btw, als je toch voordeel wil doen, upgrade je vandaag naar Maxi, vraag de code aan en downgrade de maand erna terug naar Comfort.
Er staat nergens in de voorwaarden dat je Maxi moet houden voor X-maanden.
Re: Wie helpt me aan een Netflix promo code?
Geplaatst: 30 okt 2014, 12:00
door wied
amen
Re: Wie helpt me aan een Netflix promo code?
Geplaatst: 30 okt 2014, 12:01
door johcla
Of zo'n upgrade beter is, moet ieder voor zich uitmaken.
Ik ben nu door die promotie overgestapt van Comfort naar Maxi en voor mij is het voordeliger.
Ik heb een tablet met 3G en de 500 MB van Comfort is iets te weinig, daarom had ik daar nu een Internet on Mobile kaart van Mobistar (ongeveer 7 euro per maand na cashback).
Vermits ik bij Proximus 10% korting heb via mijn werkgever, heb ik nu voor 10,8 euro extra:
- Netflix : 9 euro / maand (ik was al Netflix klant)
- 2 GB mobiel : 7 euro / maand vermits Mobistar niet meer hoeft.
- 4 PPPoE sessies ipv 2 PPPoE sessies
- 5 Mbps ipv 4 Mbps upload. Dat was gisteren al leuk meegenomen omdat ik een remote backup van 30 GB had.
- extra zenders, maar dit heeft geen meerwaarde voor mij.
Dus ik heb een beter product en betaal 5,2 euro / maand minder. Wat we over 6 maanden doen, zien we dan wel.
Re: Wie helpt me aan een Netflix promo code?
Geplaatst: 30 okt 2014, 12:10
door Lord Utopia
Nees schreef:Btw, als je toch voordeel wil doen, upgrade je vandaag naar Maxi, vraag de code aan en downgrade de maand erna terug naar Comfort.
Er staat nergens in de voorwaarden dat je Maxi moet houden voor X-maanden.
En dan maar klagen dat mensen te weinig voordelen krijgen en er te veel kleine lettertjes zijn.
Re: Wie helpt me aan een Netflix promo code?
Geplaatst: 31 okt 2014, 11:46
door laroyj
bij Proximus heb je zowiezo altijd 4 ppoe sessies , zelfs bij een internet start....
Re: Wie helpt me aan een Netflix promo code?
Geplaatst: 31 okt 2014, 12:17
door jackho
volgens de mensen van Proximus maar 2, en hadden het eerst aan een specialist ter zake gevraagd!
Ik had dit gevraagd voor een comfort pack omdat ik al twee pppoe's opgebouwd had en een derde niet meer lukte.
Re: Wie helpt me aan een Netflix promo code?
Geplaatst: 02 nov 2014, 00:05
door laroyj
bizar, ik heb er met mijn start sedert april al die tijd 3 in gebruik en al enkele keren een 4de nodig gehad zonder problemen...
Toen ik een tijd terug plots geen IPV6 meer had en mijn ip adressen niet allemaal meer om de 96u werden vernieuwd de technische dienst gebeld en hun de vraag gesteld ivm het max aantal ppoe's... dit was 4 en zou onveranderd blijven..
Bij Scarlet, EDPNET, Base etc krijg je overal maar 1 ip adres, bij sommigen kan je tegen meerprijs extra ppoe logins bijkopen, zo bij EDPNET per 16...
Re: Wie helpt me aan een Netflix promo code?
Geplaatst: 02 nov 2014, 01:26
door redman
Bij Edpnet heb je ook meerdere PPPoE sessies, ikzelf gebruik hier meerdere IP's bij Edpnet en ik moet daar zeker niet voor bij betalen!
Re: Wie helpt me aan een Netflix promo code?
Geplaatst: 02 nov 2014, 14:33
door laroyj
edpnet support had het me nochtans anders gemeld en dat is ook de reden waarom ik geen edpnet genomen heb, het kon mits er extra voor bij te betalen , standaard kreeg je maar een login voor 1 ppoe , dus 1 externe ip...natuurlijk kan je er dan weer 256 interne ip's van maken ...
Re: Wie helpt me aan een Netflix promo code?
Geplaatst: 02 nov 2014, 14:39
door redman
Neen hoor, dat klopt niet, je hebt net zoals bij Belgacom meerdere ppoe sessies. Ik gebruik zelf de sagem voor een ppoe sessie + een linksys.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Re: Wie helpt me aan een Netflix promo code?
Geplaatst: 02 nov 2014, 15:02
door MClaeys
Deze week naar Scarlet gebeld omdat onze Sagem de laatste tijd veel crasht en uitvalt. "Onder ons voeten gekregen" omdat we met 2 sessies werkten. "Ja meneer, ik kan u inplannen voor een nieuwe modem maar dan moet u eerst beloven dat u die tweede router uit zet"
Want daar zat het probleem natuurlijk...
Swat, gezegd dat ik dat ging doen zodat ze me op de planning wilden zetten. Leugentje om bestwil
Re: Wie helpt me aan een Netflix promo code?
Geplaatst: 02 nov 2014, 18:40
door Marsmillo
En terug naar Netflix...
Klein vraagje, als ik zo'n code aanvraag, gaan ze dan mijn huidige Maxi pack gaan aanpassen in prijs enzo? Ik heb immers nog een formule waar ik 10 euro ipv 15 euro voor smart 15 betaal, ik zie dat dit nu 13 euro geworden is. Of kijken ze gewoon na of je klant bent en een Maxi pack hebt (ongeacht welke prijs formule je zit) en sturen ze code op? Geen zin om voor altijd 9 euro per maand meer te betalen (3 GSM nummers in pack zitten) omdat ik ergens eens 6 maand gratis netflix heb gehad, zou stom zijn
Re: Wie helpt me aan een Netflix promo code?
Geplaatst: 02 nov 2014, 18:47
door MClaeys
Je gaat geen nieuw abonnement aan met nieuwe voorwaarden. Dat blijft dus.
Re: Wie helpt me aan een Netflix promo code?
Geplaatst: 04 nov 2014, 23:12
door johcla
laroyj schreef:bizar, ik heb er met mijn start sedert april al die tijd 3 in gebruik en al enkele keren een 4de nodig gehad zonder problemen...
Toen ik een tijd terug plots geen IPV6 meer had en mijn ip adressen niet allemaal meer om de 96u werden vernieuwd de technische dienst gebeld en hun de vraag gesteld ivm het max aantal ppoe's... dit was 4 en zou onveranderd blijven..
Bij Scarlet, EDPNET, Base etc krijg je overal maar 1 ip adres, bij sommigen kan je tegen meerprijs extra ppoe logins bijkopen, zo bij EDPNET per 16...
Ik heb sinds een week een Maxi abonnement, en vandaag geprobeerd een 3e sessie op te zetten, maar dat lukte niet. Mijn abonnement is blijkbaar beperkt tot 2?
Re: Wie helpt me aan een Netflix promo code?
Geplaatst: 05 nov 2014, 08:38
door jackho
Dat is wat ze ook beweren bij Proximus, max. 2 sessies,
heb het nu al aan 3 verschillende operatoren gevraagd en expliciet gevraagd of ze willen informeren bij de specialisten ter zake.
Re: Wie helpt me aan een Netflix promo code?
Geplaatst: 12 nov 2014, 10:45
door PTiTDaV
Welk nummer moet je bellen als bestaande maxi klant ?
mij hebben ze doodleuk doorverwezen naar Netflix zelf 080074036.
Ik denk niet dat ze mij daar gaan helpen
Re: Wie helpt me aan een Netflix promo code?
Geplaatst: 12 nov 2014, 11:25
door diederik
Het gratis 0800 nummer van belgacom heb ik gebeld en direct code gekregen via e-mail.
Wel na de 2de maal want eerste maal hadden ze een verkeerd e-mail adres genoteerd. (Wat toch bizar is want ik veronderstel dat je e-mail daar toch in hun database zit)
Re: Wie helpt me aan een Netflix promo code?
Geplaatst: 12 nov 2014, 15:51
door MClaeys
johcla schreef:laroyj schreef:bizar, ik heb er met mijn start sedert april al die tijd 3 in gebruik en al enkele keren een 4de nodig gehad zonder problemen...
Toen ik een tijd terug plots geen IPV6 meer had en mijn ip adressen niet allemaal meer om de 96u werden vernieuwd de technische dienst gebeld en hun de vraag gesteld ivm het max aantal ppoe's... dit was 4 en zou onveranderd blijven..
Bij Scarlet, EDPNET, Base etc krijg je overal maar 1 ip adres, bij sommigen kan je tegen meerprijs extra ppoe logins bijkopen, zo bij EDPNET per 16...
Ik heb sinds een week een Maxi abonnement, en vandaag geprobeerd een 3e sessie op te zetten, maar dat lukte niet. Mijn abonnement is blijkbaar beperkt tot 2?
Bij Scarlet is het blijkbaar recent aangepast naar 1. Al zeer lang 2 sessies gebruikt, 2 weken geleden wat problemen mee begonnen en sinds vorige zondag onmogelijk nog een tweede sessie te maken.