Proximus: Datalimieten niet meer van deze tijd

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

Dat is niet bepaald een ideale oplossing he. Twee batterijen tegelijk leegzuigen.
InnerDrive
Member
Member

Al en wat ouder topic nu maar nog steeds van toepassing, Heeft iemand hier verandering in opgemerkt?

Wanneer gaan ze eindelijk eens iets doen aan die data limieten op mobiel?

Diensten als Spotify enz kan ik niet eens gebruiken omdat ik dan zo aan mijn limiet zit. En er is nochtans een publiek voor, Om Spotify als voorbeeld te nemen. Spotify raad zelf unlimited data aan voor het te gebruiken maar dat hebben we niet eens in Belgie...

Gaan we dan zo ver achter blijven lopen ?
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
Bedankt: 98 keer
Contacteer:

Onze markt heeft te weinig echt concurrentiële spelers om echt aan "unlimited" data geraken vrees ik. Maar ik zie je punt, om een redelijke hoeveelheid data te mogen verbruiken betaal je je blauw, zeker in vergelijking met sommige andere landen.
Zelf heb ik Proximus Smart+ 15 (1 GB), wat wordt aangevuld door de 2 GB volume in het Maxi Pack thuis. Met die 3 GB kom ik nu normaal wel toe en de prijs is nogal schappelijk (10 EUR per maand voor het gsm-abo, het Maxi pack zou er anders ook geweest zijn).
InnerDrive
Member
Member

Ja reden dat ik er terug over begin is omdat Spotify aankondigde om samen met Nike een app te maken die de muziek aanpast terwijl je loopt. Maakt gebruik van de sensors in je telefoon om de juiste beat the vinden. Dat moet dus mobile data zijn want in de bos heb je niet direct wifi in de buurt.

En telkens ik lees over zo een leuke uitvinding die ik zou willen gebruiken en die veel mobile data verbruikt moet ik mezelf er aan herinneren dat ik in belgie leef....

Als muziek fan kan je toch moeilijk minder gaan sporten of je blauw betalen omdat je aan je data limiet zit??
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Verhuizen? Maar toon ons eerst eens die unlimited abonnementen in het buitenland.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Mobistar biedt toch een unlimited abo aan voor 30€ als je dan ook nog een ander abonnement bij hebt, kan je die data gemakkelijk delen. Vanaf 5GB wel snelheid beperkt (= 256Kbps), maar geen idee of dat genoeg is voor streaming van muziek.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
conexio
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 15 keer

Mobistar biedt ook Internet on Mobile aan, een herlaadkaart waar je per herlading 4 GB krijgt, het viervoud van Proximus.
Als je niet belt en je krediet via een betaallijn laat terugbetalen, kost het zelfs maar €7,50.
InnerDrive
Member
Member

Mobistar met dat "unlimited" dat niet echt unlimited is is met 5 GB het meeste dat er momenteel op de markt is zover ik weet. 5 GB is niet voldoende wanneer je bv. 4-5 uur per dag met openbaar vervoer onderweg bent + nog paar uur per dag fitness/lopen en naar spotify wil luisteren.
Astralon schreef:Verhuizen? Maar toon ons eerst eens die unlimited abonnementen in het buitenland.
bv. http://www.t-mobile.com/cell-phone-plan ... idual.html <-- Unlimited 4G Data
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”