Inderdaad te laat uw faktuur is shitty MAAR aan de andere kant uw faktuur is online beschikbaar (via statuspagina), en de post is nu ook nie de beste verzendingsmethode.
Dit is heel gemakkelijk na te kijken: vergelijk de datum op de poststempel (maand staat in romeinse cijfers) met de datum dat je de brief ontvangen hebt. Is dit meer dan 2 dagen verschil dan ligt de fout bij de post, indien niet dan bij A2F. Als dit meermaals gebeurt kan je de postmeester van je locale postverdeelcentrum op de hoogte stellen (vanwaar de facteurs vertrekken, niet noodzakelijk het dichtste postkantoor) en dan zal die er voor zorgen dat die persoon die de brieven laattijdig verdeelt of zelfs doet verdwijnen ontslagen wordt of toch op zen minst op zijn plichten gewezen. (Bij ons is er net nog iemand ontslagen omdat hij facturen van de electriciteit/gas te laat bracht). Normaal moet het altijd MAX 2 dagen zijn, anders is er echt iets mis.
en ja, ik werk bij de post, als jobstudent
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
Kijk dit eens na want ik kan me niet inbeelden dat een postmeester niet zou merken dat verschillende brieven te laat worden uitgereikt (vanaf er een klacht komt wordt da redelijk serieus onderzocht).