Die mevrouw had mijn klacht gelezen en wilde een 'schikking' treffen. Ik heb dus Whoppa aangevraagd, en die 50,1 + 20 € online korting gekregen, zij het op een andere manier. Dit kon nl. niet zo.
Ze heeft voorgesteld 2 Maand gratis Whoppa te geven (- het kijk-en luistergeld à 3,7 € die daar inzit, ze zal wel auteursrechten bedoeld hebben) als compensatie. Dus in vervanging van die 6 maand 8,35 € + 20 € online korting.
voor 1 jaar is dat:
64,60 (-8,35 € gedurende 6 maand) = 56,25 € X 6= 337,5 + (6 X 64,60)= 725,1 - 20 € online korting= 705,1€
Hun voorstel:
64,6-3,70 € auteursrechten) = 60,9 X 2 maand = 121,8 €.
(10X64,60) - 121,8= 646 € (1 jaar)
dus een 59 € compensatie.
Update: na een aantal vragen via é-mail belde ze mij terug en had ze via de online module zelf geprobeerd (wat niet lukte).
Ik zal blijkbaar dus 6 maand die 8.35 € toch krijgen, de online korting 20 € wss. niet, maar wel de 2 maand gratis whoppa (-auteursrechten).
56,25 € X 6= 337,5 + 258,4 + 3,7+3,7=603,3 € (= +/- 102 € korting + gratis inst. + activatie), komt op 50,25 €/maand. (quasi hetzelfde van 1 jaar snow + installatiekost)

Mijn 2dehandse digicorder en tv met een kaartje zijn -met wat moeite- geregistreerd. Heb ook een modem only gevraagd (maar ze deed me twijfelen, daar je met die nieuwe ook de wifi kan uitzetten en een andere router op aansluiten....en ben er zelf nog niet zo uit....wil dus nog altijd voip incoming- en outgoing gebruiken)....
Ze gingen bekijken hoe het kwam dat je online niet kon registreren met een eigen decoder, alhoewel de huidige voorwaarden (huur digicorder is niet meer verplicht sinds de shake) dit toelaten. Er zal dus nog wat werk aan de winkel zijn....
zonet https://shop.telenet.be/shop/nl/index/a ... 10_atv_010
Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable
Guru Meditation:
XID: 1684278561
Varnish cache server
Vroeg ook of zij werkte op de dienst van Ageet Van Tuinen

Normaal moeten jullie dit ook gekregen hebben....
Zij had dit blijkbaar niet gekregen (of Ageet heeft het achtergehouden

was toch een adres tn_***@staff.telenet.be
Had toch het gevoel dat ze me over de ganse lijn gelijk gaven en niet moeilijk deden. Ik zei ook dat ze consequent moeten zijn en doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Dit was nu niet het geval met deze actie.