Ook de komende 3 seizoenen kun je dus de wedstrijden van de Jupiler Pro League live op Sporting Telenet volgen. We deden een forse inspanning, maar wees gerust: de prijs van je abonnement blijft ongewijzigd.
Degoutant gewoon ... marktwerking op zijn Belgisch.
Als consument zijn we zo dom om hier gewoon in mee te gaan. We doen het gewoon onszelf aan, dus hebben we in feite geen recht op klagen.
Gering klanten verlies valt te verwachten. (werknemers met korting op belgacom), gewoon zij bij tn een duurder abo hebben voor het voetbal.
Al zal het op die manier wel nog meevallen.
Benieuwd wat de tarieven en formules gaan zijn.
“Insanity is my only means of relaxation " My excuse? Being dunk. Whats yours?
Heronic schreef:Noem mij iets dat bij telenet goedkoper is dan bij belgacom?
Freephone Europe 24... ik dacht dat dit schandalig duurder was bij BGC.
Heet ondertussen optie Anytime waarmee je onbeperkt kan bellen naar vast in België en 2000 min naar alle lijnen (vast en mobiel) in Europa, VS en Canada tijdens zowel piek als daluren.
Prijs is 7,5 euro/maand
Ik vind geen optie bij bgc dat mobiel omvat. Dat maakt het aanbod van telenet inderdaad wel beter.
Al zijn die minuten niet echt een struikelpunt voor de meesten denk ik. 1000 minuten is toch al snel 16 uur! Moet je als particulier(is trouwens niet bedoeld voor professionele doeleinden) toch al redelijk babbelziek voor zijn om daar aan te komen.
Wij bellen zo'n 2/2.5u per maand waarvan het meest tijdens de daluren. Voor ons zijn die packs niet eens echt interessant! Ik denk dat veel mensen dit gewoon "gemakshalve" nemen en mochten ze hun facturen eens narekenen gewoon beter af zijn zonder.
De tarieven kan je precies ook niet echt vergelijken. Per seconde bij telenet en per oproep bij bgc. Elke oproep langer dan 6minuten is voordeliger bij bgc. Elke korter omgekeerd. Welk het voordeligste is hangt dus puur van het belgedrag af.
“Insanity is my only means of relaxation " My excuse? Being dunk. Whats yours?
Offtopic: kunnen we de titel van dit topic ns veranderen naar iets algemeners, want ik denk dat we intussen allang verder zijn en tis wel verwarrend zo.
Iemand een idee of Telenet z'n prijzen voor dat Sporting pakket gaat laten zakken ?
Anders ga ik wel eens overschakelen naar Belgacom denk ik.
12 euro verschil per maand kan wel tellen.