Nieuwe GSM... Welke gaat het deze keer worden?
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Dag Johcla : gezien de prijs denk ik niet dat deze zal voldoen aan mijn voorwaarden
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
als je geen android updates wenst, koop dan zeker Huawei
heb dit ook tot scha en schande moeten ondervinden....nu 2dehandse samsung van paar weken oud, en die updates komen er snel aan....
heb dit ook tot scha en schande moeten ondervinden....nu 2dehandse samsung van paar weken oud, en die updates komen er snel aan....
-
- Elite Poster
- Bedankt: 451 keer
@satsurfer: Een gsm gaat geen 3 jaar mee bij actief gebruik. Ikzelf durf niet meer op de update knop drukken, men sony zo stuk gekregen, samen met kitkat kan ik er een eitje op bakken en slurpt die 3 batterij ladingen per dag. Dus als het goed werkt... Waarom updaten?
-
- Moderator
- Contacteer:
Bovenstaande kan ik alleen maar bevestigen : ik stond er naast toen dit gebeurde...
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Het notificatie-ledje is wel heel cool hoorkrisken schreef:Dag Johcla : gezien de prijs denk ik niet dat deze zal voldoen aan mijn voorwaarden
Grootste minpunt is het scherm, toch zeker als je Moto G of een high-end Samsung gewend bent.
Maar zoonlief is er content mee: goede luidsprekers en frontcamera, ieder zijn behoeften hé
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Een gsm zal wel drie jaar meegaan, mits een beetje zorg. Maar de batterij niet. Ik wil na 2.5 jaar niet meer de gsm/smartphone gebruiken waarin de batterij elke nacht aan de lader gehangen heeft, soms enorm heet is geweest (even in de zon liggen is vaak al genoeg), elk jaar een goede week kou doorstaan heeft (-15 tot 0). Die batterij is dan zo afgeleefd als iets.Tim.Bracquez schreef:@satsurfer: Een gsm gaat geen 3 jaar mee bij actief gebruik. Ikzelf durf niet meer op de update knop drukken, men sony zo stuk gekregen, samen met kitkat kan ik er een eitje op bakken en slurpt die 3 batterij ladingen per dag. Dus als het goed werkt... Waarom updaten?
Na een jaar merk ik al dat mijn gsm al een stuk minder lang meegaat (vlak na een factory reset).
Dus een makkelijk vervangbare/verwijderbare batterij is altijd handig.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
ben van 3 X sony naar samung overgestapt. Amai, dat amoled scherm is fantastisch en ondanks dat het scherm 0.7 inch groter is gaat hij ongelooflijk lang mee en laden gaat minstens 3X zo snel (wss. is A hoger bij samsung lader).
bovendien is de batterij verwisselbaar, en kan je op amazon.de er kwaliteit 'namaak' voor 12 € vinden. Bij vorige gsm's had ik behoefte daarvoor, bij deze niet.
bovendien is de batterij verwisselbaar, en kan je op amazon.de er kwaliteit 'namaak' voor 12 € vinden. Bij vorige gsm's had ik behoefte daarvoor, bij deze niet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 187 keer
Huh?Tim.Bracquez schreef: Een gsm gaat geen 3 jaar mee bij actief gebruik.
Mijn GSM is van 2009, mankeert nog niks aan en moet nog enkele jaren meegaan (trouwens mijn vorige was van 1997 ) ...
Ik gebruik hem voor alles en nog wat (telefoneren en sms uiteraard, agenda, mail, foto's, GPS, zaklamp, mp3 player, ...)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Vorige week, een Nexus 5 gekocht...
Was nog aan het twijfelen na het lezen van een aantal reviews maar @cloink heeft mij overtuigd en ik moet zeggen: prima toestel, mooi scherm en supersnel. En de native android is voor mij sowieso een plus (had al een Nexus 2).
Was nog aan het twijfelen na het lezen van een aantal reviews maar @cloink heeft mij overtuigd en ik moet zeggen: prima toestel, mooi scherm en supersnel. En de native android is voor mij sowieso een plus (had al een Nexus 2).
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
A fine choice indeed!
Nog steeds zeer tevreden hier. Enige minpunt is - zoals vaker - de batterij, die het bij intensief gebruik geen volledige dag uit houdt. Maar ach, ik hang hem op werkdagen gewoon even aan de laptop en dan is er geen issue meer...
Nog steeds zeer tevreden hier. Enige minpunt is - zoals vaker - de batterij, die het bij intensief gebruik geen volledige dag uit houdt. Maar ach, ik hang hem op werkdagen gewoon even aan de laptop en dan is er geen issue meer...
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
- Contacteer:
Same here, batterij is het enige minpunt, voor de rest een super toestel!
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
-
- Elite Poster
- Bedankt: 104 keer
Nexus 5 = super toestel met super scherm.
Hier komt er nooit nog een samsung brol in huis, overgesatureerd.
De batterij mag dan een minpunt zijn maar dat is makkelijk op te lossen.
Ofwel heb ik het kabeltje bij, ofwel een externe batterij.
Hij gaat thuis bijna altijd aan de lader tot die vol is, zelfs al staat hij maar op 70% ofzo.
Hier komt er nooit nog een samsung brol in huis, overgesatureerd.
De batterij mag dan een minpunt zijn maar dat is makkelijk op te lossen.
Ofwel heb ik het kabeltje bij, ofwel een externe batterij.
Hij gaat thuis bijna altijd aan de lader tot die vol is, zelfs al staat hij maar op 70% ofzo.
-
- Elite Poster
Goeie keuze! Nexus 2 = Nexus S ? Dat zal dan wel een grote stap geweest zijn.Astralon schreef:Vorige week, een Nexus 5 gekocht...
Alleen jammer van de batterij. Die is net voldoende voor een normale dag, is het een wat drukkere dag of ben ik 's avonds ook weg dan moet ik toch wel zien dat die nog wat opgeladen is, want dat haalt die niet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
De Galaxy S5 en Note 3 hebben USB3.0 die meer stroom kan doorvoeren, resultaat, laad sneller op.satsurfer schreef:ben van 3 X sony naar samung overgestapt. Amai, dat amoled scherm is fantastisch en ondanks dat het scherm 0.7 inch groter is gaat hij ongelooflijk lang mee en laden gaat minstens 3X zo snel (wss. is A hoger bij samsung lader).
Bij mijn weten hebben de concurrenten nog geen USB3.0.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
-
- Elite Poster
Note sure if serious...Abusimbal schreef:De Galaxy S5 en Note 3 hebben USB3.0 die meer stroom kan doorvoeren, resultaat, laad sneller op.satsurfer schreef:ben van 3 X sony naar samung overgestapt. Amai, dat amoled scherm is fantastisch en ondanks dat het scherm 0.7 inch groter is gaat hij ongelooflijk lang mee en laden gaat minstens 3X zo snel (wss. is A hoger bij samsung lader).
Bij mijn weten hebben de concurrenten nog geen USB3.0.
USB laders werken volgens verschillende laadstandaarden. Vele Android telefoons (de laders ervan) sluiten de twee datapinnen kort waardoor de telefoon weet dat hij meer als de 500mA kan trekken die er in de USB2 spec staat.
Apple producten (iPhones/iPads) hebben bepaalde voltages op die datapinnen die het device laten weten hoeveel er max kan getrokken worden, 1A voor hun telefoon laders en 2.1A voor de iPad laders.
USB spec is max 900mA en USB2 500mA, maar een S4 komt met USB2 en een 2.1A lader.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
bij mij een nokia 1520
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Woops, typo moet Nexus 3 zijn (Samsung versie).AndRo555 schreef:Goeie keuze! Nexus 2 = Nexus S ? Dat zal dan wel een grote stap geweest zijn.Astralon schreef:Vorige week, een Nexus 5 gekocht...
Om één of andere reden verschilt de definitie van een drukke dag nogal van mens tot mens (no offense).AndRo555 schreef: Alleen jammer van de batterij. Die is net voldoende voor een normale dag, is het een wat drukkere dag of ben ik 's avonds ook weg dan moet ik toch wel zien dat die nog wat opgeladen is, want dat haalt die niet.
Wifi, blue-tooth, data, email, agenda: het staat bij mij allemaal aan en doe meer dan 2 volle dagen zonder op te laden.
-
- Moderator
- Contacteer:
Inmiddels is de beslissing genomen : een Huawei P7
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Bedankt: 451 keer
En goede keuze?
-
- Moderator
- Contacteer:
Tis finetunen en een pak apps opnieuw installeren + correct zetten maar op die 3 dagen er nog geen spijt van gehad
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Misschien is het nog eens tijd voor een "app topic".
Als Windows Phone gebruiker besef ik wel dat het aanbod nog steeds groter is bij Android... al vraag ik me dan soms af wat ik mis.
Als Windows Phone gebruiker besef ik wel dat het aanbod nog steeds groter is bij Android... al vraag ik me dan soms af wat ik mis.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 140 keer
@r2504, dat hangt er volledig vanaf hoe je hem gebruikt. Als je je telefoon alleen "Zakelijk" gebruikt en je werkomgeving MS-centric is(op mijn werk zijn ze bv. bezig om MS buiten te gooien ten voordele van GoogleApps).
Dan is WP8 prijs/kwaliteit de beste keuze.
Ik gebruik mijn telefoon, naast mailtjes van mijn werk, echter ook als entertainment device.
Heel wat zaken verschijnen niet/later op WP8(QuizUp, Wordfeud, SnapChat, DeStandaard,GoogleApps, Dropbox,apps voor Banken,...), terwijl die allemaal vlot verkrijgbaar zijn voor iOS, Android.(al zijn er sommigen voor sommige van die apps 3-party alternatieven).
Of je voor Android/iOS/WP8 moet kiezen, hangt dus volledig af van waarvoor je hem wil gebruiken, maar voor mij is WP weliswaar een fijn OS, dat te laat op de markt is verschenen waardoor de achterstand in marketshare ervoor zorgt dat er te weinig developers zijn, waardoor er weer minder mensen het willen kopen.
Dan is WP8 prijs/kwaliteit de beste keuze.
Ik gebruik mijn telefoon, naast mailtjes van mijn werk, echter ook als entertainment device.
Heel wat zaken verschijnen niet/later op WP8(QuizUp, Wordfeud, SnapChat, DeStandaard,GoogleApps, Dropbox,apps voor Banken,...), terwijl die allemaal vlot verkrijgbaar zijn voor iOS, Android.(al zijn er sommigen voor sommige van die apps 3-party alternatieven).
Of je voor Android/iOS/WP8 moet kiezen, hangt dus volledig af van waarvoor je hem wil gebruiken, maar voor mij is WP weliswaar een fijn OS, dat te laat op de markt is verschenen waardoor de achterstand in marketshare ervoor zorgt dat er te weinig developers zijn, waardoor er weer minder mensen het willen kopen.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
heb ook de 930 besteld in nederland
iphone 8+ : prox MUP
- malinwa001
- Pro Member
- Twitter: malinawa001
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 12 keer
als er iemand nog een ONEPLUS invite nodig heeft, net één gekregen via mail. First come, first served!
- fieldoxide
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Ik zou de uitnodiging graag hebben.
- malinwa001
- Pro Member
- Twitter: malinawa001
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 12 keer
linkje verzonden.
- fieldoxide
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Dank je wel.
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Mijn S3 is dus met de oost-europese zon verdwenen, en vroeg me af of de S5 mini een stap achteruit is in vergelijking met de oudere S3.
Denk niet dat ik kan wachten tot oktober als de 1+1 voor iedereen beschikbaar wordt en een massa bestellingen mag verwachten en hierdoor misschien nog eens een paar maanden moet wachten.
Denk niet dat ik kan wachten tot oktober als de 1+1 voor iedereen beschikbaar wordt en een massa bestellingen mag verwachten en hierdoor misschien nog eens een paar maanden moet wachten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Ziet er inderdaad wel goed uitwied schreef:deze lijkt mij ook veelbelovend:
http://www.mobistar.be/nl/aanbod/shop/s ... c-4g-black
Iemand ervaring met deze GSM?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
http://www.pdashop.be/product/467290/mo ... zwart.htmljohand schreef:nog winkels bekend die de Moto G in stock hebben? Liefst echte winkels zodat ik hem gewoon kan gaan afhalen.
VDBorre is 3 weken wachten.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Bedankt: 104 keer
De nieuwe gaat binnenkort verkrijgbaar zijn.johand schreef:nog winkels bekend die de Moto G in stock hebben? Liefst echte winkels zodat ik hem gewoon kan gaan afhalen.
VDBorre is 3 weken wachten.