Pagina 2 van 2
Re: Doccle
Geplaatst: 02 apr 2014, 13:28
door meon
r2504 schreef:Waarom zo'n overkill... gewoon een map op je NAS... kan je netjes een structuur instoppen die je wil.
Metadata, verschillende manieren van groeperen, doorzoekbaarheid... Een kolom met factuurbedrag is bijvoorbeeld wel leuk, uiterste betaaldatum, ...
Een dedicated systeem zou automatisch facturen kunnen interpreteren (zoals Basware of Agresso dat kunnen bijvoorbeeld).
Ik denk dan natuurlijk voor de situatie dat je zelf ook facturen kunt opladen en beheren...
Re: Doccle
Geplaatst: 02 apr 2014, 13:58
door ubremoved_22196
Misschien dat de Doccle medewerker hier wel info verstrekt en soms ook wel goede, maar eigenlijk komt dit toch over als eerder een verkoopspraatje... Het aanprijzen van de waren terwijl veel mensen zoiets hebben van: wat is het nu, en is het wel nuttig om nog een extra (externe) dienst te hebben en een extra login. Ik vind het jammer dat men wordt gedwongen zoals bij de CM om over te stappen. Hun uitleg van kosten baten is onzin, want een automatische mail versturen kost ook geen geld natuurlijk. Ik denk dat het trouwens meer geld gaat kosten nu mensen massaal op hun brief gaan aanvinken dat ze terug een papieren factuur willen.
Nog een foutje van KBC dan, of is het toch een Doccle fout? Mijn grootouders hebben dus recent KBC online moeten nemen omdat KBC u bijna letterlijk dwingt om alles zelf maar online te regelen. Ze nemen dus KBC online en mijn moeder heeft hierop de volmacht. Fijn zou je zeggen, tot wanneer KBC contact opnam waarom er al 2 maand lang geen enkele factuur meer werd betaald. Blijkbaar staat Doccle voor nieuwe KBC online klanten automatisch aan en werden alle facturen mooi naar daar gezonden, maar vermits men geen e-mail adres heeft doorgegeven werd er ook geen mail uitgestuurd. Dat is toch wel een enorm nadeel tegenover de papieren facturen die je toch wel daadwerkelijk fysiek bij jou thuis in de bus krijgt. Na enig speurwerk toch Doccle kunnen uitschakelen op KBC online.
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Re: Doccle
Geplaatst: 02 apr 2014, 14:29
door Joe de Mannen
Ik denk er eerlijk gezegd over na om, door het verplichten tot Doccle, over te stappen naar een andere ziekenkas...
J.
Re: Doccle
Geplaatst: 02 apr 2014, 14:51
door Maglor
En als we dan toch aan het ranten zijn.
Ik had me een tijd terug geregistreerd. Ik wilde me net aanmelden, maar ik was mijn gebruikersnaam + wachtwoord vergeten. Geen probleem, normaal kan je je wachtwoord laten resetten. Maar daarvoor heb je wel je gebruikersnaam nodig. Gelukkig was het bij de derde poging wel raak, maar wat als je echt geen flauw idee meer hebt? Meestal kan je adhv je email adres alles nog laten resetten, maar hier niet.
En waarom moet het wachtwoord minstens een hoofdletter bevatten? Grrr, al mijn wachtwoorden zijn met kleine letters en via een handig systeem kan ik die zo allemaal per site gemakkelijk onthouden. Maar nee, hier moet er natuurlijk een hoofdletter inzitten. Nogal een onzinnige regel naar mijn mening.
Voor de rest lijkt het wel goed te werken. Ik zie dat binnenkort de waterrekening ook hierop terecht gaat komen. Hopelijk komt er een integratie met je homebanking à la zoomit.
Re: Doccle
Geplaatst: 02 apr 2014, 14:55
door meon
Maglor schreef:En waarom moet het wachtwoord minstens een hoofdletter bevatten? Grrr, al mijn wachtwoorden zijn met kleine letters en via een handig systeem kan ik die zo allemaal per site gemakkelijk onthouden. Maar nee, hier moet er natuurlijk een hoofdletter inzitten. Nogal een onzinnige regel naar mijn mening.
Minstens 1 hoofdletter eisen voegt 26 tekens extra entropie toe aan de mogelijke wachtwoorden, wat exponentiëel veel meer wachtwoorden mogelijk maakt en brute force bijgevolg flink moeilijker.
Re: Doccle
Geplaatst: 02 apr 2014, 15:24
door Maglor
Ja, ok. Dat begrijp ik wel. Ik vind het alleen vreemd dat andere sites dit niet (allemaal) verplichten dan. Maar ok, dat maakt ieder voor zichzelf uit dan veronderstel ik. Nu goed, voor mijn persoonlijk wachtwoordsysteem maakt het niet zoveel verschil uit denk ik. Als ik een typisch wachtwoord voor mij ingeef in verschillende 'test je paswoord' sites, dan scoor ik altijd 100%. En of een brute force attack nu bij wijze van spreken 4 miljard jaar nodig heeft of 12 miljard jaar als ik een hoofdletter toevoeg, dat zal mij niet veel uitmaken.
Anyways, als het veiliger is, so be it.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Doccle
Geplaatst: 02 apr 2014, 16:17
door ubremoved_539
meon schreef:Metadata, verschillende manieren van groeperen, doorzoekbaarheid... Een kolom met factuurbedrag is bijvoorbeeld wel leuk, uiterste betaaldatum, ...
Leuke features maar gebruik je deze ook... persoonlijk weet ik wel in welk mapje ik moet gaan zoeken als het over Telenet, rekening X, water, ... gaat.
meon schreef:Minstens 1 hoofdletter eisen voegt 26 tekens extra entropie toe aan de mogelijke wachtwoorden, wat exponentiëel veel meer wachtwoorden mogelijk maakt en brute force bijgevolg flink moeilijker.
Op zich is men dan beter een minimum lengte op te geven... 2 karakters met hoofdletter zijn 2704 combinaties, 3 karakters zonder hoofdletter zijn 17576 combinaties !
Een combinatie van beide is natuurlijk ideaal, dan kom je aan 1.4 miljoen combinaties.
Re: Doccle
Geplaatst: 02 apr 2014, 20:03
door ubremoved_22196
Joe de Mannen schreef:Ik denk er eerlijk gezegd over na om, door het verplichten tot Doccle, over te stappen naar een andere ziekenkas...
J.
Dat was ook mijn oorspronkelijke mail naar CM... Ik heb er geen idee van, en misschien is het ook een nieuw topic waard, maar zijn er grote verschillen tussen ziekenfondsen?
Re: Doccle
Geplaatst: 02 apr 2014, 20:15
door Kenw00t
Bij het Neutraal Ziekenfonds kan je inloggen op hun website met gebruikersnaam en wachtwoord of met je eID. Op die website hebben ze een Infobox. Ik citeer even uit hun FAQ:
Via Infobox ontvangt u in plaats van een papieren brief automatisch een elektronische versie van uw brief in uw eigen beveiligde ‘postbus’, dewelke u kan consulteren onder het online loket. (U dient natuurlijk eerst in te loggen met uw gebruikersnaam en paswoord van het online loket om uw briefwisseling te consulteren.)
Wanneer wij iets elektronisch naar u versturen, krijgt u een e-mail met de vermelding dat u nieuwe post heeft in uw infobox. Hebt u het bericht na een bepaald aantal dagen niet gelezen, dan zenden we u toch een papieren versie per post. Alle documenten die wij naar u versturen blijven ook behouden in uw infobox. Zo heeft u steeds een overzicht van alle verzonden documenten.
Natuurlijk zullen wij niet alle briefwisseling via deze procedure naar u zenden. Wij maken duidelijk het onderscheid tussen de officiële briefwisseling, die u nog steeds via de post zal krijgen (zoals medische goedkeuringen voor geneesmiddelen) en de niet officiële stukken, die u vanaf nu via infobox zal krijgen (overzichten terugbetalingen, vorderingen).
In het online kantoor kan u bij "wijzig persoonlijke gegevens" de optie "INFOBOX" aan- of uitschakelen.
Infobox, niet alleen beter voor het milieu, ook zoveel efficiënter!
Re: Doccle
Geplaatst: 02 apr 2014, 21:07
door Goztow
Slafes schreef:Joe de Mannen schreef:Ik denk er eerlijk gezegd over na om, door het verplichten tot Doccle, over te stappen naar een andere ziekenkas...
J.
Dat was ook mijn oorspronkelijke mail naar CM... Ik heb er geen idee van, en misschien is het ook een nieuw topic waard, maar zijn er grote verschillen tussen ziekenfondsen?
De basis dienstverlening zou dezelfde moeten zijn, namelijk het terugbetalen van verstrekkingen in het kader van de verplichte verzekering. Dit kan je trouwens ook gratis door rechtstreeks an te sluiten bij het HZIV
http://www.hziv.be/Model4-10-N.htm .
De meeste mutualiteiten hebben in de bijdrage die je hen betaalt echter ook een stukje bijkomende verzekering. Die betaalt dan een kleine bijdrage voor je brilglazen, of bij geboorte van een kind, of betaalt het remgeld van kinderen terug, of enzovoort. Die verschilt van de ene mutualiteit bij de andere. Dit is niet te verwarren met de bijkomende hospitalisatieverzekeringen die sommigen mutualiteiten ook verkopen en die eigenlijk pure commerciële producten zijn (maar o wee als je hen commercieel durft te noemen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
).
Ook is er soms verschil in beschikbaarheid. Sommige mutualiteiten hebben in elk gehucht wel een lokaaltje waar 2 keer per week iemand zit die je kan helpen met allerlei formaliteiten. Anderen niet. Al die infrastructur en dat personeel moet natuurlijk ook betaald worden.
Re: Doccle
Geplaatst: 03 apr 2014, 10:10
door Doccle
Dag allen,
Hieronder vinden jullie een reactie op de meest recente vragen en opmerkingen.
Vriendelijke groet,
Jonas
Joe de Mannen schreef:dat een email niet geëncrypteerd op het net voorbijgaat is waar, maar waar ik op doel is:
- 1 email , met 1 document met daarop meestal 1 terugbetaling heeft 1 kans op ??? om onderschept te worden. De kans dat ze naar mijn mail gaan zoeken is klein te noemen.
stel dat tegenover:
- 1 centrale online (weliswaar beveiligde) plaats waar AL mijn documenten bij mekaar staan, van AL mijn 'leveranciers' en dat samen met ALLE documenten van duizenden (in het beste geval) andere mensen. Het is een doelwit op zich.
De kans dat jullie servers een hackerspoging te verwerken krijgen is vele malen groter dan dat mijn email onderschept wordt.
En stel dat mijn gegevens op 'straat' belanden, wat gaan jullie dan doen ?
J.
Ik begrijp je opmerking, en net daarom werken we samen met de grootste en meest betrouwbare partij op dit vlak. Atos Worldline bewaart bijvoorbeeld ook de betalingsgegevens van de banken. Daarnaast kunnen we rekenen op onze partners (Telenet, KBC, CBC, CM, Acerta) die op zichzelf ook instaan voor de bescherming van de gegevens van hun leden en klanten.
Slafes schreef:Misschien dat de Doccle medewerker hier wel info verstrekt en soms ook wel goede, maar eigenlijk komt dit toch over als eerder een verkoopspraatje... Het aanprijzen van de waren terwijl veel mensen zoiets hebben van: wat is het nu, en is het wel nuttig om nog een extra (externe) dienst te hebben en een extra login. Ik vind het jammer dat men wordt gedwongen zoals bij de CM om over te stappen. Hun uitleg van kosten baten is onzin, want een automatische mail versturen kost ook geen geld natuurlijk. Ik denk dat het trouwens meer geld gaat kosten nu mensen massaal op hun brief gaan aanvinken dat ze terug een papieren factuur willen.
Nog een foutje van KBC dan, of is het toch een Doccle fout? Mijn grootouders hebben dus recent KBC online moeten nemen omdat KBC u bijna letterlijk dwingt om alles zelf maar online te regelen. Ze nemen dus KBC online en mijn moeder heeft hierop de volmacht. Fijn zou je zeggen, tot wanneer KBC contact opnam waarom er al 2 maand lang geen enkele factuur meer werd betaald. Blijkbaar staat Doccle voor nieuwe KBC online klanten automatisch aan en werden alle facturen mooi naar daar gezonden, maar vermits men geen e-mail adres heeft doorgegeven werd er ook geen mail uitgestuurd. Dat is toch wel een enorm nadeel tegenover de papieren facturen die je toch wel daadwerkelijk fysiek bij jou thuis in de bus krijgt. Na enig speurwerk toch Doccle kunnen uitschakelen op KBC online.
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
- Wanneer we merken dat er onduidelijkheid is over Doccle proberen we hier inderdaad zo transparant mogelijk op te antwoorden. Zoals in eerdere antwoorden ook aangehaald is Doccle nooit een verplichting. Je kan perfect beslissen niet met Doccle te werken. In juli stopt CM met het via mail (in pdf) versturen van de terugbetalingsoverzichten, maar je kan ook bij je ziekenfonds regelen dat je die gewoon terug op papier ontvangt. Wat de voordelen voor CM betreft: zij gebruiken Doccle niet alleen als platform waarlangs ze hun leden documenten kunnen bezorgen, maar ook als intern archief. Documenten worden intern door CM op Doccle geplaatst en als je met CM op Doccle verbindt ontvang je die documenten door voor jou bestemd zijn.
- Dit klopt niet. KBC biedt klanten drie keuzes: papieren communicatie, KBC Online en Doccle. Wanneer je op Doccle met KBC verbindt vallen de andere twee (KBC Online en papieren communicatie) weg. Klanten moeten echter zélf met KBC verbinden, KBC zal dit nooit automatisch voor iemand "aanzetten". Bij het aanmaken van een account op Doccle is het doorgeven van een geldig e-mail adres één van de vereisten. Zoals je zelf duidelijk maakt is het wel mogelijk de verbinding met KBC te verbreken, dit verloopt echter momenteel via een intern proces. Het is dus niet mogelijk dit zelf te doen. Bovendien plaatst KBC geen facturen op Doccle. Het gaat voorlopig enkel om informatieve documenten (tarievenoverzicht, visa-uitreksels,...). Ik denk dat hier sprake is van een misverstand. Is het mogelijk dat je doelt op Zoom-it?
Joe de Mannen schreef:Ik denk er eerlijk gezegd over na om, door het verplichten tot Doccle, over te stappen naar een andere ziekenkas...
J.
Doccle is nooit verplicht. Je kan altijd beslissen niet met Doccle te werken. In juli stopt CM met het via mail (in pdf) versturen van de terugbetalingsoverzichten, maar je kan ook bij je ziekenfonds regelen dat je die gewoon terug op papier ontvangt.
Maglor schreef:En als we dan toch aan het ranten zijn.
Ik had me een tijd terug geregistreerd. Ik wilde me net aanmelden, maar ik was mijn gebruikersnaam + wachtwoord vergeten. Geen probleem, normaal kan je je wachtwoord laten resetten. Maar daarvoor heb je wel je gebruikersnaam nodig. Gelukkig was het bij de derde poging wel raak, maar wat als je echt geen flauw idee meer hebt? Meestal kan je adhv je email adres alles nog laten resetten, maar hier niet.
En waarom moet het wachtwoord minstens een hoofdletter bevatten? Grrr, al mijn wachtwoorden zijn met kleine letters en via een handig systeem kan ik die zo allemaal per site gemakkelijk onthouden. Maar nee, hier moet er natuurlijk een hoofdletter inzitten. Nogal een onzinnige regel naar mijn mening.
Voor de rest lijkt het wel goed te werken. Ik zie dat binnenkort de waterrekening ook hierop terecht gaat komen. Hopelijk komt er een integratie met je homebanking à la zoomit.
- Je vindt je gebruikersnaam in de welkomstmail die je van Doccle ontving, vlak na je registratie. De reden waarom je momenteel geen pasword reset kan aanvragen aan de hand van je e-mail adres is dat het mogelijk is meerdere accounts aan te maken met hetzelfde e-mail adres. We werken hiervoor echter aan een oplossing. Dit zal dus in de toekomst wel mogelijk worden.
- Voor de pasword-policy zijn verschillende veiligheidsoverwegingen in acht genomen. Tips zijn uiteraard altijd welkom.
Re: Doccle
Geplaatst: 03 apr 2014, 14:23
door lirec
Doccle schreef:Doccle is nooit verplicht. Je kan altijd beslissen niet met Doccle te werken. In juli stopt CM met het via mail (in pdf) versturen van de terugbetalingsoverzichten, maar je kan ook bij je ziekenfonds regelen dat je die gewoon terug op papier ontvangt.
Hoewel ik tegen verspilzucht (zowel inzake milieu als onnodige kosten) ben word terugbetalingsoverzicht per post opnieuw de optie voor mij. Als genoeg mensen dezelfde beweging maken herziet de CM hopelijk zijn beleid uit kostenoverweging. Die brieven versturen kost hun namelijk geld. Ik ben volledig voor vooruitgang maar de keuze stellen: doccle of per post is een brug te ver. Ze zouden beter per post afschaffen (of betalend maken) en de keuze daarbuiten stellen: mijn cm, email, doccle of combinatie.
Re: Doccle
Geplaatst: 03 apr 2014, 14:53
door ubremoved_22196
Volgens mijn ouders was het via Doccle... Ze hebben er ook naar KBV voor moeten bellen om het uit te schakelen. Vond het ook raar, maar Zoom-it wordt toch ook niet automatisch gestart? Eender hoe, het toont maar even aan hoe slecht men communiceert over bepaalde diensten bij banken. De dienstverlening is niets meer en nu stappen anderen ook nog eens op de digitale boot terwijl ze nog enorm veel onduidelijkheden zijn. Zelfs wij 'nerds' zitten nog met ettelijke vragen.
Re: Doccle
Geplaatst: 03 apr 2014, 16:29
door johan.devos
Ik denk dat de discussie rond de CM niet nodig zou zijn indien Doccle zou toelaten om binnenkomende documenten door te sturen naar een mail adres met het document in bijlage met eventueel een optie om documenten te wissen of te verplaatsen naar bepaalde subfolderes.
Leuk zou natuurlijk zijn indien men deze logica via filters,... zou kunnen instellen zoals bv:
- documenten van CM doorsturen naar
[email protected] en wissen op Doccle
- melding van nieuwe documenten van KBC doorsturen naar
[email protected] zonder bijlage
- geen melding van documenten van XXX en direct wissen op Doccle
Re: Doccle
Geplaatst: 03 apr 2014, 16:56
door bollewolle
Dat is zo een slecht idee nog niet! Heb je 1 punt waarin je dit kan regelen en voor die zaken die je wil krijg je het document ook nog altijd via mail. Misschien een feature die de mensen van Doccle eens moeten onderzoeken.
Re: Doccle
Geplaatst: 17 dec 2014, 21:02
door satsurfer
mijn vraag: 'Wat ik ook mis is om mappen te maken, zodat ik CM facturen per jaar en per persoon apart kan stoppen (overzichtelijker)'
antwoord Doccle
Wat betreft een mappenstructuur, heb ik goed nieuws! We zijn momenteel dit aan het bekijken samen met een technisch analyst, of we met hoofd-en submappen gaan werken. Dus 2015 wordt absoluut een topjaar, met nieuwe functionaliteiten in Doccle.
Ik begrijp inderdaad dat je ook andere documenten wenst te delen met andere familieleden, vandaar dat deze ook op onze planning staat.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Doccle
Geplaatst: 17 dec 2014, 22:58
door ubremoved_22196
Ah, even een update vergeten te vermelden... Op mijn klacht naar CM over het verplichten van Doccle kreeg ik vorige week een brief in de bus met "goed nieuws". Men gaat dit niet verplichten, en de mensen die het niet wensen krijgen gewoon nog steeds verder alles via mail. Wel leuk, na eerst een reactie van, "pech meneer" nu een officieel schrijven.
Re: Doccle
Geplaatst: 18 dec 2014, 17:37
door satsurfer
Ik weet echt nt wat daar zo slecht aan is facturen via doccle te bekijken.
Re: Doccle
Geplaatst: 18 dec 2014, 17:54
door Sylvester
Ik snap de hele heisa ook niet goed.
Als ze willen, kraken ze de servers van CM zelf, en liggen uw documenten ook te grabbel. Volgens mij is dat even moeilijk/gemakkelijk dan Doccle zelf kraken.
Als ze willen, vinden ze alle info over jou, zonder illegale 'krakelingen' !
Ik download gewoon alle documenten en zet ze in m'n eigen 'doccle' @ home.....
Komt het nog op papier binnen door de hopeloos verouderde sleuf, dan passeert het nog even door de scanner.
Re: Doccle
Geplaatst: 19 dec 2014, 02:34
door ubremoved_22196
Wat is er moeilijker aan mail dat heel de dag op staat dan dat ik me nog eens moet registreren op een website? Ik kom toe met mail dus... Zie ook nergens heisa, voor mij hoeft het gewoon niet.
![Nono :nono:](./images/smilies/icon_nono.gif)
Re: Doccle
Geplaatst: 19 dec 2014, 04:52
door Joe de Mannen
Zoals eerder gezegd wordt de winst bij een hack van een server vele malen groter bij doccle dan bij "de server van de cm".
J.
[
Post made via mobile device ]
Re: Doccle
Geplaatst: 19 dec 2014, 06:17
door heist_175
Als ik nu een email van de CM krijg, zit er een doccle-URL in.
Als ik daar op klik, krijg ik meteen mijn document te zien dat ik dan kan opslaan of afdrukken.
Echt moeilijk is dat toch niet, wel?
Het is niet dat je telkens moet inloggen en pas na 7 keer klikken bij het document dat je wenst uitkomt.
Re: Doccle
Geplaatst: 19 dec 2014, 20:03
door ubremoved_22196
Ben je me nu aan het proberen te overtuigen dat ik me eerst moet registeren voor iets wat ik niet nodig heb? Nu zit het document gewoon in bijlage bij de mail. 1 klik en het staat op mijn scherm. IMHO nog steeds de MAKKELIJKSTE manier. Wil ik het wissen, gaat het dan ook nog met 1 klik? Bij mij immers wel.
Re: Doccle
Geplaatst: 20 dec 2014, 08:07
door heist_175
Ik ben niemand aan het overtuigen.
Als de CM liever met Doccle werkt en ik op een link moet klikken ipv een bijlage te openen, heb ik daar weinig last van eigenlijk.
Dat was het enige dat ik wilde vermelden.
Er is een verschil met Mobistar bv.
Vroeger kreeg ik een PDF factuur in mijn mailbox.
Dan kreeg ik een email dat ik de factuur op hun site moest gaan halen. Helaas werkte hun login methode niet goed, waardoor mijn password manager dat niet herkende. Dus ik moest telkens manueel mijn login + passw kopiëren en dan nog 7 keer klikken voor ik uiteindelijk mijn detailfactuur had. Dat vond ik afgrijselijk als proces.
Ondertussen is hun website al wat beter: de loginmethode werkt nu wél zoals het hoort en je moet nog maar 4 keer klikken voor je de detailfactuur hebt.
Dan toch liever Doccle van de CM met een URL waar je op kan klikken en die u meteen het gevraagde document geeft.
Overigens, de URL heeft meer dan 200 random-uitziende karakters. Qua security zie ik dus niet meteen een probleem
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
Re: Doccle
Geplaatst: 05 feb 2015, 11:58
door KerberosX
Telenet wil nu blijkbaar ook mensen gaan stimuleren om Doccle te gaan gebruiken via wedstrijden.
Wat ik dan niet begrijp. Als ze het dan toch zo'n fantastisch concept vinden, waarom beslissen ze dan niet gewoon eenzijdig om dit voor iedereen (die digitale facturen wenst) in te voeren?
Beste xxx,
Elke maand krijg jij je Telenet-aanrekening via e-mail. Maar wist je dat je die op één centrale plaats digitaal kan ontvangen en bewaren? Met Doccle kan je al je belangrijke documenten online beheren. Niet alleen goed voor het milieu maar ook voor je mailbox. Bovendien kan je er nu een Telenet- waardebon t.w.v. € 250 of een jaar gratis Play More t.w.v. € 24,95/maand mee winnen!
Maak kans op een Telenet-waardebon of een jaar gratis Play More!
Als je nu gratis Doccle-gebruiker wordt, je Telenet-account eraan koppelt en je aanrekeningen nog uitsluitend via Doccle ontvangt, maak je kans om een toffe prijs te winnen.
Op 31 maart trekt een onschuldige hand dan de namen van 50 Telenet-klanten die uitsluitend via Doccle hun Telenet-documenten ontvangen en beheren. Zij winnen elk een Telenet-waardebon van € 250 (geldig in onze Telenet-winkelpunten) of een jaar gratis Play More. Dat kiezen ze zelf! De winnaars krijgen een berichtje via Doccle.
Re: Doccle
Geplaatst: 05 feb 2015, 12:04
door Stroper
Omdat ze voor een keer hun verstand gebruiken en weten dat niet iedereen dit leuk vind.
Ik wil gewoon mijn facturen in mijn email ontvangen en nergens anders.
Een mail krijgen met er is een nieuwe factuur, ga elders gaan kijken om te betalen vind ik dubbel werk
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Re: Doccle
Geplaatst: 05 feb 2015, 13:12
door 8balljunkie
hier moet ik @Stroper in gelijk geven: facturen in mail is facturen in mail, en niet een mail met "er staat een nieuwe factuur voor u klaar".
Ik maak speciaal een alias aan om alles netjes te sorteren en te categoriseren.
Re: Doccle
Geplaatst: 05 feb 2015, 15:05
door Joe de Mannen
Inderdaad, ik koop een dienst en zij moeten mij de factuur bezorgen voor ik betaal. En niet ergens op één of andere server waar alle info van iedereen te grabbel ligt (lees: hoe meer gebruikers en hoe meer bedrijven, hoe interessanter om te hacken)
J.
Re: Doccle
Geplaatst: 05 feb 2015, 15:13
door laroyj
..en een mail beland al eens in de spam, of je wist er eentje teveel per ongeluk, facturen ook op papier nodig voor de boekhouding, map inkomende en uitgaande facturen..., en zullen wij wel printers en inkt verbruiken en zijzelf nog extra besparen en winst maken
Re: Doccle
Geplaatst: 05 feb 2015, 15:23
door lucdec
Ik heb basic internet en ik heb hen gemaild dat ik wil betalen zonder papieren factuur, enkel en alleen
als ik meer volume krijg. Voor wat, hoort wat. Heb nu al enkele prijsverhogingen moeten slikken, en al jaren geen bit erbij....