Technische analyse Bhaalu

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Het klopt dat ze u soms maanden gerust laten, zoals bij men oudste zuster. Maar op een dag vroeg het programma om terug een geldig abonnement door te sturen. Vanaf dit gedaan was konden ze terug verder kijken. Zolang dit niet gebeurde, werkte het ook niet. Als je deze niet elke maand doorstuur riskeer je dat het op een dag niet werkt. Ben toen vergeten een screenshot te pakken, maar iets zegt mij dat het nog snel ga terugkomen.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Ja, dat weet ik ook wel, maar bij mij ging het er om dat het volgens mij een autobot was die reageerde en meteen registreerde.

Heb het even opgezocht:

Factuur verstuurd om 12u28 en 17 seconden
Reply gekregen: We hebben de factuur van je TV operator goed ontvangen. Dankjewel! om 12u28 en 38 seconden.

Heb me meteen ingelogd en was volledig geregistreerd.

Dit is niets anders dan een auto bot en volgens mij had ik eender wat kunnen doorsturen.

Nog straffer, nu ik het bekijk van wat ik juist doorgestuurd heb: enkel mijn adres, en wat ik betaal voor digitale tv. Een naam is niet nodig, want dit is gekoppeld aan uw mail adres, maar ik kon dus eender wie zijn factuur doorgestuurd hebben. Niet eens een factuurdatum staat er op, enkel de aanrekeningsperiode. Ik betwijfel of er ooit maar een menselijk oog naar mijn factuur gekeken heeft. Volgende keer stuur ik als test gewoon identiek hetzelfde exemplaar op.
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Bhaalu werkt met een systeem dat de gebruikers een "feitelijke vereniging" vormen. Dat wil zeggen dat er geen rechtspersoonlijkheid is om achter te schuilen. Denk aan die carnavalsgroep van Halle. Feitelijke vereniging, brand, en nu kunnen ze persoonlijk betalen.

Dat is een ongemakkelijke situatie als gebruiker van Bhaalu.

En ja, ik het dit gezien;
http://benl.bhaalu.com/help/faq#question_vereniging
sky
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 100 keer

<offtopic>
Dat is ook de reden dat ik nog geen bhaalu in huis heb, anders had ik me waarschijnlijk al vanaf week 1 lid gemaakt.
</offtopic>
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”