Zoek prepaid sim met data die niet elke maand vervalt.

Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Die data bundel is evenwel niet geldig buiten België (zoals bij alle providers, op enkele specialekes na :) )
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Ik ging er (foutief) vanuit dat wanneer ik een NL SIM zou aanvragen de tarieven ongeveer gelijk gingen lopen, maar dat valt dik tegen.
Als we deze zomer op verlof gaan naar NL denk ik dat het een NL MobileVikings SIM zal worden.

Ik heb net een mailtje naar Dommel gestuurd met de vraag hoe lang de belwaarde beschikbaar blijft en of de SIM kan geactiveerd worden via een iPad (SMS'en kan hier niet mee).
Als dat allebei positief is wordt het Dommel.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

jorgo schreef:Mobile vikings: 2GB die 6 maanden geldig blijft.
Neem niet de data only maar de normale simkaart, en bel via thoorn het beltegoed op. Dan heb je voor +- 7.5 euro 6 maanden 2GB aan data, zover mij bekend het goedkoopste aanbod van België.
Nee, de belwaarde blijft 6 maanden geldig, .. data blijft 1 maand geldig.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

Hun antwoord was:
Er is geen krediet, dit abonnement is postpaid.
De activatie is via een website dus dat maakt niet uit dat dit voor de ipad is.
Ondertussen is de nanoSim aangevraagd, het contract ondertekend en teruggestuurd en de €5 betaald.

Bedankt voor de hulp!
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

ik ben ook op zoek naar een kaartje dat enkel zal gebruikt worden voor data.
Het dienst om de verkeersinformatie binnen te halen in de tomtom van mijn wagen. Het zou gaan om enkele 10-tallen mb's per maand.
Weet iemand hier een goedkope oplossing voor.
Momenteel ben ik bij telenet maar whoppa, maar een extra kaart lijkt me wel te duur (15euro)
Overschakelen naar de nieuwe formule lijkt me wel interessant maar zal wss niet mogen omdat ik tot einde van het jaar nog vast zit aan whoppa omwille van de aankoop van een iphone 6
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

dr.trimble schreef:Momenteel ben ik bij telenet maar whoppa, maar een extra kaart lijkt me wel te duur (15euro)
Overschakelen naar de nieuwe formule lijkt me wel interessant maar zal wss niet mogen omdat ik tot einde van het jaar nog vast zit aan whoppa omwille van de aankoop van een iphone 6
Ik meen al gelezen te hebben op de social media dat dit geen probleem zou zijn om op WIGO over te stappen. Vraag het anders voor de zekerheid daar nog eens na ;)
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
dr.trimble
Pro Member
Pro Member
Berichten: 372
Lid geworden op: 22 jan 2007, 19:52
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

ok, thx, ik zal het ff checken, dat zou dan wel een oplossing zijn voor mij
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”