maar als ik een vraag stel, kan ik die meestal niet zelf beantwoorden...

En als niemand anders dat dan doet, resulteert dat volgens mij in een dood forum...

De CEO van Flukso Bart Van Der Meerssche (aka ICARUS75) is daar ook actief hoor, al is hij er de laatste weken niet meer gezien, misschien is hij op vakantie of heeft hij het heel druk met het ontwerpen van nieuwe sensoren.heist_175 schreef:"GEBHARDM" is ook bijzonder actief.
....
Waarom is er niemand van Flukso zelf die wat vragen beantwoord? Je kan een forum creëren om wat interactie te krijgen, maar je zal als bedrijf toch ook wat input moeten leveren...
Geen kwakzalverij komen verkondigen... er is geen enkele wetenschappelijke studie die aangeeft dat niet ioniserende straling schadelijk is !ub4b schreef:Op 1m afstand is de flukso niet meer veilig (BioInitiave norm 0.6 Volt / m).
Onder welk rotsblok heb jij de laatste decennia geleefd???r2504 schreef:Geen kwakzalverij komen verkondigen... er is geen enkele wetenschappelijke studie die aangeeft dat niet ioniserende straling schadelijk is !ub4b schreef:Op 1m afstand is de flukso niet meer veilig (BioInitiave norm 0.6 Volt / m).
Ik spreek over gebruik volgens de normen (teveel is inderdaad nooit goed)... het grote probleem hierbij is dat men totaal geen criteria heeft om een norm vast te stellen voor WIFI/GSM/... deze is afkomstig van het vermogen nodig om je lichaam 1 graad op te warmen (wat nooit bewezen is dat dit ook schadelijk is), maar als je diezelfde norm toepast op de zon dan mag je in de zomer niet meer buiten komeneternum schreef:Voor ieder soort straling geldt: "Trop is te veel en te veel is trop"!!
De cumulatieve norm is 31 V/m... de norm van 4.5 V/m is wederom de zoveelste veiligheidsfactor die op geen enkele wetenschappelijk basis rust !lacer schreef:Norm per antenne voor gsm-antennes en antennes voor draadloos internet:
--> WiFi 2,4 GHz en 5 GHz = 4,5 V/m
Je bent helemaal niet grof... de opmerking van u4b4 hoorde hier ook helemaal niet thuis !heist_175 schreef:Ik wil niet grof zijn, maar kunnen we de discussie in dit topic houden bij de Flukso en gerelateerde zaken?
Dit klopt niet wat je hier schreef, de "reporting mode" zoals jij ze noemt blljft aangehouden, zelfs als je local lan gebruikt om naar configuratie te gaan.heist_175 schreef: Als je een kabel in de FLukso steekt, schakelt ie over van "reporting modus" naar "installatie modus".
Reporting = data verzenden naar Flukso.net
Installatie = settings aanpassen van de Flukso
Hoe krijg je de flukso nu zover dat ie, zelfs al zit de kabel erin, hij toch reporting mode aanhoudt.
Geen enkele wetenschappelijke studie bij jou bekend. Er is genoeg te vinden, maar ik laat het je zelf ontdekken.r2504 schreef:Geen kwakzalverij komen verkondigen... er is geen enkele wetenschappelijke studie die aangeeft dat niet ioniserende straling schadelijk is !ub4b schreef:Op 1m afstand is de flukso niet meer veilig (BioInitiave norm 0.6 Volt / m).
Dat zijn allemaal waardes die op basis van "schijnonderzoek" zijn gedaan, die enkel kijken naar de thermische effecten.lacer schreef:Hier een linkje naar de normen van zendantennes:
http://www.lne.be/themas/milieu-en-gezo ... nes/normen
Norm per antenne voor gsm-antennes en antennes voor draadloos internet:
--> WiFi 2,4 GHz en 5 GHz = 4,5 V/m