problemen datanetwerk proximus?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

donneo schreef:Klantendienst zegt dat ongeveer 90% van de klanten problemen ervaart met zijn data connectie. Het probleem leek gisteren avond om 11 uur opgelost maar is nu terug. "We werken zo snel mogelijk aan een oplossing en onze verontschuldigen"
Heb het ook gemerkt, om 10u43 had ik weer internet :)
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Wat was nu de reden? En komen er compensaties?
Jordy1990
Premium Member
Premium Member
Berichten: 508
Lid geworden op: 25 dec 2010, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 44 keer

Proximus heeft, volgens mij, nog niks laten weten. En ik verwacht ook niet meer dat zij dat nog gaan doen.

Compensaties hoeven voor mij ook niet, ik kan begrijpen dat er soms eens problemen kunnen zijn. Trouwens Mobile Vikings had een paar jaar terug praktisch wekelijks netwerkproblemen en dat een half jaar lang(toen ben ik overgestapt op Proximus). Zij hebben ook nooit (een degelijke) uitleg of een compensatie gegeven, terwijl dat wel had gemogen. Maar voor 1 keer : nee.
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Goh, als Mobistar destijds een halve dag problemen had (nee, niet de smsen, langer geleden) was er een hele sorry campagne in de media en compensatie.
Toen Proximus al z'n klanten in het buitenland voor een dag onbereikbaar had gezet was er ook een compensatie (niet in verhouding met de last en fout maar bon).

En als ik het zo hoor waren het voor sommigen 2 dagen problemen waarvan 2de dag tot bijna de middag.

Mobile vikings destijds, ken er alles van :wink: maar bij zo'n (virtuele) operator valt dat te verwachten en betaal je ook wel minder.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Hier mobiel internet op lijn brussel-oostende retetraag, of helemaal gn internet of gsm netwerk. (Was zo in gent st Pieters tot 5' na uitrijden station)...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”