Telemeter laatste update
-
- Premium Member
- Berichten: 594
- Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 58 keer
Zalig zo zonder meter
Je komt het spuugzat, altijd je downloads moeten plannen...
Volgens mij zullen ze die meter zeker niet afschaffen, hadden ze hem onlangs bij het middenabonnement niet terug ingevoerd op 100 gb.
Porter had te veel schrik dat mensen zich zouden abonneren op online videodiensten, en wil dit zo inperken.
Je komt het spuugzat, altijd je downloads moeten plannen...
Volgens mij zullen ze die meter zeker niet afschaffen, hadden ze hem onlangs bij het middenabonnement niet terug ingevoerd op 100 gb.
Porter had te veel schrik dat mensen zich zouden abonneren op online videodiensten, en wil dit zo inperken.
- mailracer
- Elite Poster
- Berichten: 3870
- Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Helpdesk word zelden op de hoogte gebracht van testen, of ze snappen het niet. Interne communicatie is erTelenet viel uit de lucht toen ik ze melde dat mijn telemeter een te laag verbruik aangaf. Wil dit zeggen dat ze dan toch niet aan het experimenteren zijn ?
![Nono :nono:](./images/smilies/icon_nono.gif)
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Da's wel echt heel naief om te denken dat TN z'n metertje gaat afschaffenmailracer schreef:Misschien zijn ze testen aan het uitvoeren om de telemeter aan te passen of weg te laten vallen.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik vrees dat het 'Telenet-rond-je-tafel' gesprek louter was ivm. trouwe klanten die ook iets wensten... niet voor volume, open poorten, MAC passthrough, beperkte router controle, ... mogelijkheden, al kan het natuurlijk nooit kwaad hen eens te wijzen op deze dingen die bij de concurrentie wel allemaal kunnen.Sylvester schreef:'k Ben uitgenodigd voor het 'Telenet-rond-je-tafel' gesprek. Afspraak ligt vast.
Ik zal de Telemeter zeker aan bod laten komen...
- Sylvester
- Elite Poster
- Berichten: 1739
- Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 182 keer
Een gesprek met klanten die ook iets wensten? Om te zeggen of je wél of niet een iPad wil, heb je aan die mensen verteld in één minuut. Ze trekken er blijkbaar een uur voor uit, of laat het nog een half uur zijn.
Een gesprek met klanten die iets wensen? Awel, ik wens toch iets, is het niet? Dat is hetzelfde.
Een gesprek met klanten die iets wensen? Awel, ik wens toch iets, is het niet? Dat is hetzelfde.
-
- Member
- Berichten: 97
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 16:22
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 15 keer
Open poorten, aankaarten, zekers doen....(vele kleinen maken Hopelijk....)r2504 schreef:Ik vrees dat het 'Telenet-rond-je-tafel' gesprek louter was ivm. trouwe klanten die ook iets wensten... niet voor volume, open poorten, MAC passthrough, beperkte router controle, ... mogelijkheden, al kan het natuurlijk nooit kwaad hen eens te wijzen op deze dingen die bij de concurrentie wel allemaal kunnen.Sylvester schreef:'k Ben uitgenodigd voor het 'Telenet-rond-je-tafel' gesprek. Afspraak ligt vast.
Ik zal de Telemeter zeker aan bod laten komen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 937
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
- Locatie: Hoboken
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 49 keer
Vooral ook de upload snelheid aankaarten dat die niet in verhouding ligt met de download ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Dat van die upload moet zeker vermeld worden. In NL zijn ze trouwens bezig met upload op te trekken voor alle abo's en ja die liggen al hoger dan wij hier gewoon zijn...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Leg maar een blad A4 klaar met alle punten. ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
[
Post made via mobile device ]
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/j2tb3T1K/Proximus-Logo-witnaam.jpg)
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/ncnRtKVX/BD-free-2017-banner.jpg)
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/j2tb3T1K/Proximus-Logo-witnaam.jpg)
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/ncnRtKVX/BD-free-2017-banner.jpg)
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Back on-topic: hier telemeter nog altijd niet geüpdatet op Mijn Telenet. En het is duidelijk ook bij hen dat hij niet meer werkt, want met wat ik de laatste dagen verzet heb, zou ik normaal zeker op smallband moeten gezet geweest zijn. Zal er nog maar wat van profiteren om mijn Crashplan backlog bij te werken
.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Plus Member
- Berichten: 162
- Lid geworden op: 08 aug 2011, 17:09
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 7 keer
bij mij wordt den tijd wel verzet (chrome) maar ik heb gisteren minstens voor 300MB gedownload (ik weet het, niet veel) maar sinds 8/11 is er in het detail overzicht niets bijgekomen
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 1899
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Bij de Business-abo's identiek hetzelfde probleem.
Niets meer bijgewerkt vanaf 11/11...
Niets meer bijgewerkt vanaf 11/11...
-
- Elite Poster
- Berichten: 937
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
- Locatie: Hoboken
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 49 keer
Mijne is sinds gisteren altijd mooi bijgewerkt in tijd maar de gigjes niet ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dus laatste update was een minuutje geleden maar weer niets bijgekomen dus.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dus laatste update was een minuutje geleden maar weer niets bijgekomen dus.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
- Sylvester
- Elite Poster
- Berichten: 1739
- Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
- Locatie: Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
- Bedankt: 182 keer
Hier telt hij geen verbruik bij, en hij laat de datum van de update staan op 11 november. Maar het aantal dagen nog te gaan, tellen wel op.
Laatst gewijzigd door Sylvester 15 nov 2013, 08:17, in totaal 1 gewijzigd.
- jaker
- Elite Poster
- Berichten: 948
- Lid geworden op: 20 sep 2010, 21:51
- Locatie: Meerhout
- Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
- Bedankt: 81 keer
Neen, hoor. Er wordt wel melding gemaakt de dat teller geupdate is: datum en tijd van update en versteken dagen van de lopende aanrekenperiode worden aangepast. Maar ... de teller blijft steeds op dezelfde waarde staan sinds 8/11.Dettie schreef:En ja hoor Het werkt terug
Ik heb nog nooit zoveel gedownload sinds ik bij TN ben.
![Beerchug :beerchug:](./images/smilies/icon_beerchug.gif)
Internet/TV: All-Internet + Telenet TV
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
-
- Forumtroll
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 14 nov 2013, 14:10
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 5 keer
Dag 3 van je aanrekeningsperiode.
Huidig verbruik 0,00 GB (Laatste update gebeurde op 15/11/2013 om 11:55).
Huidig verbruik 0,00 GB (Laatste update gebeurde op 15/11/2013 om 16:02).
Op DU meter staat de teller op 93GB
Telkens je opnieuw inlogt op mijn telemeter doet deze een nieuwe upgrade zonder volume aanrekenen.
Volgens mij wordt het niet aangerekend volume VOOR de laatste upgrade,bij de volgende upgrade niet meer bijgerekend.
Huidig verbruik 0,00 GB (Laatste update gebeurde op 15/11/2013 om 11:55).
Huidig verbruik 0,00 GB (Laatste update gebeurde op 15/11/2013 om 16:02).
Op DU meter staat de teller op 93GB
Telkens je opnieuw inlogt op mijn telemeter doet deze een nieuwe upgrade zonder volume aanrekenen.
Volgens mij wordt het niet aangerekend volume VOOR de laatste upgrade,bij de volgende upgrade niet meer bijgerekend.
http://www.speedtest.net/result/3111127218.png
Fibernetxl - Modemwireless CBN docsis3.
Fibernetxl - Modemwireless CBN docsis3.
-
- Plus Member
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 03 feb 2013, 10:40
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 9 keer
Ik denk van niet, ze kunnen toch moeilijk een deel klanten op smallband zetten, terwijl ze niet eens wisten wat ze gebruikten. Als er staat, laatst geupdate op 15/11 dan neem ik aan dat ik tot dat punt zoveel heb verbruikt, als ineens al mijn verbruik van de dagen voorheen erop komt ga ik toch wel eens een kwaad telefoontje doen naar Telenet hoor..bartman schreef:Vraag is, of zij toch ergens in hun database het verbruik hebben bijgehouden en dit als de bug eruit is gaan aanrekenen of niet
Sent from my iPad using Tapatalk
- mailracer
- Elite Poster
- Berichten: 3870
- Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
telemeter loopt hier niet verder. De datum en tijd wel. verbruik niet. Positief is ook dat smalband blijkbaar niet actief is, aangezien ik nu volle snelheid heb als grootverbruiker.
-
- Forumtroll
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 14 nov 2013, 14:10
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 5 keer
Mischien wel het onverwacht stille einde van de telemeter.Wie weet!
Dag 4 van je aanrekeningsperiode.
Huidig verbruik 0,00 GB (Laatste update gebeurde op 16/11/2013 om 06:43).
Dag 4 van je aanrekeningsperiode.
Huidig verbruik 0,00 GB (Laatste update gebeurde op 16/11/2013 om 06:43).
http://www.speedtest.net/result/3111127218.png
Fibernetxl - Modemwireless CBN docsis3.
Fibernetxl - Modemwireless CBN docsis3.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Is er al iemand die hierover contact heeft gehad met Telenet?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik kreeg net via mijn telenet een formulier om naar de tevredenheid te peilen, ik heb daarin uiteraard dit probleem in uitgelegd!
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Forumtroll
- Berichten: 78
- Lid geworden op: 14 nov 2013, 14:10
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 5 keer
Dat noem ik geen probleem,dat de telemeter al ruim 1 week niets meer aanrekend.
Ik zou er Telenet zeker niet naar vragen.
Ik zou er Telenet zeker niet naar vragen.
http://www.speedtest.net/result/3111127218.png
Fibernetxl - Modemwireless CBN docsis3.
Fibernetxl - Modemwireless CBN docsis3.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Mij maak je niet wijs dat ze er geen rekening mee houden. Zo'n cadeau's zie ik ze niet geven aan hun "trouwe" klanten ![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Probleem? Welk probleem? Ik denk dat velen dit juist zien als geen probleemVaganzza schreef:Ik kreeg net via mijn telenet een formulier om naar de tevredenheid te peilen, ik heb daarin uiteraard dit probleem in uitgelegd!
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- TiTanium
- Moderator
- Berichten: 5757
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
- Locatie: Antwerpen 2
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Snap ik persoonlijk nu ook niet, als hij niet werkt, gaan melden dat hij niet werkt, terwijl je deze weg wil. Subiet gaan ze denken dat wij telenetters niet zonder die domme meter kunnen ![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
True, en als hun klantenbestand verdubbeld dan zitten ze weer met overbelasting van de lijnen ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Loeri
- Premium Member
- Berichten: 490
- Lid geworden op: 04 sep 2011, 14:32
- Uitgedeelde bedankjes: 73 keer
- Bedankt: 26 keer
Zover dit ik hun jaarverslag van 2012 lees zal dit geen probleem worden in de toekomstkrisken schreef:True, en als hun klantenbestand verdubbeld dan zitten ze weer met overbelasting van de lijnen
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
- Premium Member
- Berichten: 594
- Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 58 keer
Nee, want in tegenstelling tot Belgacom, waar di Rupo als een klein kind dat bij sinterklaas komt de winsten elk jaar in zijn zak stopt,krisken schreef:True, en als hun klantenbestand verdubbeld dan zitten ze weer met overbelasting van de lijnen
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
de klantengroei meer
geld binnenrijven waarvan een gedeelte om in het netwerk te investeren.
- mailracer
- Elite Poster
- Berichten: 3870
- Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Probleem is vooral of je er mee rekening houdt of niet. Als grootverbruiker maakt het me niet uit, maar als ik binnen enkele dagen weer als normaal wordt gecatalogeerd zou ik toch willen weten of hij telt of niet. Om de data meer te spreiden over de groene zone'skrisken schreef:Probleem? Welk probleem? Ik denk dat velen dit juist zien als geen probleemVaganzza schreef:Ik kreeg net via mijn telenet een formulier om naar de tevredenheid te peilen, ik heb daarin uiteraard dit probleem in uitgelegd!
-
- Elite Poster
- Berichten: 3131
- Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Ik heb eigenlijk nog nooit geweten dat ze verbruik doorrekenen als er iets fout is met de meter. Niet tijdens onderhoud, niet tijdens defecten.
Ik vind het wel grappig, niemand wil die meter, maar als hij niet werkt gaan er toch steevast enkelen het probleem aankaarten.
Gewoon geen rekening mee houden.
Genieten van de paar dagen zonder limiet. Mijn verbruik neemt er alvast niet excessief door toe.
Ik vind het wel grappig, niemand wil die meter, maar als hij niet werkt gaan er toch steevast enkelen het probleem aankaarten.
Gewoon geen rekening mee houden.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)