Telenet lanceert nieuwe zenderpakketten op 17/09

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

Modbreak:
illegale praktijken aanmoedigen is niet toegelaten
Misschien ongepast, maar bon: abonnement nemen op een newsserver en een goeie newsreader (à la Usenet Explorer) gebruiken en je hebt alles wat je wil binnen handbereik voor een paar tientallen Euro's per jaar...
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

boulder schreef:Als een aanbieder als Telenet of Belgacom de rechten betaalt kan dat geen probleem zijn.
En dat gaan ze echt niet doen hoor
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 874
Lid geworden op: 09 maa 2011, 16:04
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 70 keer

VOiD schreef:Rex & Rio ? Sickbeard & Couchpotato da was pas origineel geweest :beerchug:
Even deze parodie doortrekken tot zijn logische conclusie:

En we presenteren Sickbeard & Couchpotato

Wat is Sickbeard & Couchpotato?

Lang geleden lanceerden we Sickbeard & Couchpotato, geautomatiseerde software om nieuwsgroepen af te speuren. Met Sickbeard & Couchpotato kijk je vanaf nu altijd met volle goesting naar wat jij wilt zien!

Ruime keuze uit films & series op aanvraag
Voor een vast bedrag per maand of blokken volume aan te kopen naar gelang je wensen.
Op elk toestel dat video kan afspelen (*transcoding mogelijk vereist)

Wat zijn de voordelen van Sickbeard & Couchpotato?

Altijd met volle goesting tv-kijken, wanneer jij het wilt. Films, series, kinderprogramma's, comedy, documentaire, entertainment en nog veel meer! Ontdek jouw goesting in het ruime aanbod op aanvraag.
Iedereen in huis kijkt mee. Je vindt niet alleen jouw goesting, voor iedereen in huis zit er iets in. De hele familie geniet mee!
Voor een vast bedrag per maand of blokken volume aan te kopen naar gelang je wensen.
Zonder reclameonderbrekingen!
Een uiterst flexibele abonnementsformule: stap elke maand in of uit, zonder extra kosten. (*afhankelijk van newsgroup provider)
Binnen en buitenhuis! Zolang je toegang hebt tot internet, neem je Rex & Rio overal mee naartoe. (*eigen (cloud)sharing service setup vereist)
Internationale series, een half uur na de Amerikaanse première & een selectie Vlaamse series (als er een nieuwe piraat van de lage landen gevonden wordt ;))
Niet te missen films, zodra ze op BD uit zijn.


Welke films, series en zenders kan ik bekijken met Sickbeard & Couchpotato?


Alles feitelijk


Disclaimer: ik ondersteun geen piraterij, maar de de toekomst ligt niet bij dit pakket van Telenet, zo veel is wel duidelijk.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Och, het is toch allemaal duidelijk... Netflix is de laatste tijd regelmatig in het nieuws... dus daar moet een antwoord op komen.

Blijkt plots dat TN niet echt een concurrentieel (althans niet wat prijs betreft) aanbod heeft en dus maar de klassieke truuk toepast... veel lawaai rond weinig en een kinderachtige nieuwe naam (blijkbaar denk men omdat die éénmalig is gelukt met King/Kong - wat trouwens wel een interessant aanbod is - dat dit steeds de magische formule is).
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

svermassen schreef:
boulder schreef:Als een aanbieder als Telenet of Belgacom de rechten betaalt kan dat geen probleem zijn.
En dat gaan ze echt niet doen hoor
Tot hiertoe zaten BBC3 en BBC4 dus wel in het pakket, daar betaalde Telenet deus wel rechten voor, het is dus niet dat ik utopische toestanden beschrijf.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

boulder schreef:
svermassen schreef:
boulder schreef:Als een aanbieder als Telenet of Belgacom de rechten betaalt kan dat geen probleem zijn.
En dat gaan ze echt niet doen hoor
Tot hiertoe zaten BBC3 en BBC4 dus wel in het pakket, daar betaalde Telenet deus wel rechten voor, het is dus niet dat ik utopische toestanden beschrijf.
Neen, tuurlijk niet. :-D
Maar met alle respect, dit zal waarschijnlijk de ARD+ZDF-toestand van BGC achterna gaan.
Ook al zal er in verhouding minder betaald moeten worden.
En vergeet niet, TN zijn ARD+ZDF-beurt komt ook nog.
Vergeet ook niet, dat alles, sinds het digitale gedoe traceerbaar is.
Of denk je nu echt dat de digicorder niets zou terug sturen van zenders die gekeken worden?
Al is het maar onder de mum "voor de statistieken" om hun zenderlijsten aan te passen. :P
Gebruikersavatar
MacE501
Pro Member
Pro Member
Berichten: 374
Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 10 keer

r2504 schreef:[...]King/Kong - wat trouwens wel een interessant aanbod is[...].
Telenet gebruikt het Mobistar netwerk, dan is het voor mij de facto een oninteressant aanbod... 8)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

MacE501 schreef:Telenet gebruikt het Mobistar netwerk, dan is het voor mij de facto een oninteressant aanbod... 8)
Naar TN normen was het dat nochtans wel... vooral op gebied van wat je kreeg voor welke prijs.

Diezelfde stap was er niet met Whoppa (met uitzondering van een verhoging van 60 naar 120 Mbits was er aan de ganse lijst met features niets nieuws - nochtans maakte men er veel kabaal rond), noch voor Rex/Rio (het aanbod heb je vandaag de dag ook in grote lijnen, en voor wat je niet hebt betaal je plots prijzen die niet te vergelijken zijn met Netflix - niet dat ik Rio verwacht voor 8 euro... maar ook niet voor 3x die prijs - voor zover ik weet heb je een vergelijkbaar HBO aanbod voor 15 euro).
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Vandaag al een collega die prime heeft ingelicht over de verbeteringen, moet zeggen hij was dolenthousiast over het on demand gedeelte tot hij de prijs hoorde.
25€ of sorry 24,95€ is blijkbaar toch ook een psychologische grens.
Ik mag nog altijd de appletv gaan installeren als netflix er komt.
De andere primer heb ik nog niet gehoord maar ik maak mij ook daar geen zorgen in.

Vraag mij ondertussen af of er eigenlijk wel iets is waar telenet de scherpste prijs heeft? Welke "extra'tjes" je als klant krijgt? Om geen reclame voor de concurrentie te willen maken.. ik vind de extra'tjes best wel leuk. Het geeft mij tenminste niet de indruk voor elke scheet te veel te moeten betalen.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Wat ik hieruit begrijp is dat ze hun televisiepacks gaan vereenvoudigen. Wat op zich goed is toch ? Wel heb ik de indruk dat ze zich teveel focussen op films en blockbusters (vooral amerikaanse). De overname van aandelen door liberty global zal hier wel voor iets tussen zitten. :???:

Zelf ben ik een prime abonnee en verwacht hetzelfde pakket voor minder geld. Dus ik ben wel benieuwd met wat ze naar buiten komen in hun persoonlijke communicatie.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Wel je gaat niet hetzelfde krijgen voor minder geld.
Wel veel meer voor meer geld :)
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
riji
Pro Member
Pro Member
Berichten: 379
Lid geworden op: 05 maa 2007, 18:11
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 3 keer

bericht door Heronic op wo sep 18, 2013 18:55
Wel je gaat niet hetzelfde krijgen voor minder geld.
Wel veel meer voor meer geld :)
Ik vind dit een klantonvriendelijke prijsstrategie.
Blijkbaar wil men er alles uitpersen, om de winst te maximaliseren.
Het zou nog eens lelijk kunnen tegenvallen.
Ik denk dat er toch niet zoveel klanten zijn die niet op een euro (moeten) letten.
Voor al de klanten, die zoals ik bij mijn overweging om naar TN over te gaan,
slechts in één soort pakket (img documentaire =6 euro/maand) geïnteresseerd zijn,
zal 15 euro/maand wellicht te duur zijn.
Laatst gewijzigd door riji 18 sep 2013, 22:25, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

"Uit onderzoek bij onze klanten blijkt dat ze niet bereid zijn een pc of een ander toestel aan hun televisie te koppelen", zegt Vincent Bruyneel, verantwoordelijk voor strategie bij het Mechelse bedrijf.
Iemand hiervoor opgebeld geweest, iets ingevuld?

Vincent Bruyneel vergeet (vast gemakshalve) blijkbaar dat "gameconsoles" ook onder andere toestellen vallen en men via die ook op netflix kan. En al helemaal vergeet hij de smart tv's die dagelijks over de toonbank gaan. Naief? Of zijn klanten oogkleppen willen opzetten? En vooral niet wijsmaken dat zo'n bakje klein en handig kan zijn, dat je er ook nog eens veel meer mee kan dan enkel neflix.. veel meer nog zelfs dan wat je met een telenet decoder kan (of toch mag kunnen tenminste)!
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Lol... hun klanten hangen nochtans allemaal een TN decoder aan hun TV :lol:

Maar ik begrijp wel dat een geintegreerd aanbod een veel lagere drempel heeft en bruikbaar is voor Jan met de Pet.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

Ik heb wel begrepen uit hun communicatie dat er nu geen belemmering meer is om in of uit te stappen.
Je kunt dus een maand Rio nemen, je harddisk tjokvol met opnames van Prime zetten, en dan weer opzeggen.
En eens je alles bekeken hebt, sluit je weer eens eventjes voor een maandje aan.
Op die manier kan die Rio misschien toch voordeliger zijn dan je denkt.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Goed idee boulder...

Maar wees gerust dat je zonder lopend abonnement je opnames ook niet zal kunnen bekijken :wink:
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
jeffke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 24 jun 2012, 14:27
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 15 keer

Heronic schreef:Goed idee boulder...

Maar wees gerust dat je zonder lopend abonnement je opnames ook niet zal kunnen bekijken :wink:
tuurlijk wel,je opnames kan je altijd blijven zijn,ook zonder abonnement.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

Heronic schreef:Goed idee boulder...

Maar wees gerust dat je zonder lopend abonnement je opnames ook niet zal kunnen bekijken :wink:
Ach, ik ken mensen die na 3 jaar nog films staan hebben van die eerste paar weken dat ze aangesloten waren, en dus Prime hadden, en die films spelen nog altijd af.
Zo 'gerust' zou ik dus niet zijn :lol:
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Gaan we wedden?
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

Waarover dan ?
Of ze daar een versheidsdatum gaan instellen voor toekomstige opnames of over die opnames van vroeger ?
Of gaat het niet over een datum maar over een check of je nog een actief abonnement hebt op dat pakket op het moment van bekijken ?
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Toekomstige opnames.
Bij belgacom is dat trouwens al langer zo.
Neem een programma op van een zender uit een pack terwijl het pack actief is.
Nadat je het pack niet meer hebt staat de opname nog steeds op harde schijf maar krijg je bij het afspelen de boodschap dat je geen abonnement hebt voor het programma.


Ben er nog niet uit op 1 of 2 jaar maar alles in acht genomen durf ik hier zeker geld op te zetten!
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4539
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

Zou kunnen, technich is het zeker mogelijk.
Ik vraag mij trouwens nog altijd af hoe dat in zijn werk gaat bij Belgacom.
Neem nu dat een zender in een pack zit, en na een tijdje verdwijnt die zender uit dat pack of het pack bestaat eenvoudigweg niet meer, kun je dan die opnames niet meer bekijken ?
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Hmm...

Mijn schoonbroer is een jaartje of misschien 2 geleden overgeschakeld naar Telenet. In die tijd had hij dan 1 maand "gratis toegang tot de extra zenders". Ik herinner me heel goed dat hij me wist te vertellen dat programma's die hij had opgenomen van Prime *niet* meer afspeelbaar waren na afloop van het proefabo.

Zelf vind ik die nieuwe regeling ook maar niks. Een bijkomend Abo om BBC3 en 4, Scifi en 13th, dat zag ik nog wel zitten. Maar een pak bijbetalen voor een hele rits zenders waar ik noch de rest van de familie iets aan heeft ? Ik denk dat ik bij 12x25 binnen de kortste keren de kosten voor een sat-dish Inclu receiver eruit heb ... (schotel heb ik nog hangen, nog met analoge koppen erop maar da's dus maar een kwestie van koppen eraf, nieuwe erop, nieuwe tuner en klaar).
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Ik kan dat laatste tegenspreken, bij mij alleszins.
Mijn Prime opnames van in mijn proeftijd kan ik nog altijd afspelen 2 jaar na datum.


Ik krijg toch zo'n driedubbel gevoel hierbij.

Eerst King en Kong, dat volgens sommige mensen een aantrekkelijk aanbod was aan een goeie prijs.

Dan Whop en Whoppa, een kleine verbetering voor de meesten, aan pakweg dezelfde prijs (behalve mss voor fibernet XL klanten, maar die kunnen in dat pakket blijven).

Nu Rex en Rio, een verslechtering van het aanbod voor velen, en dat aan een veel duurdere prijs. En zij die nog een oud pakket hebben (bv plus pakket) worden er wss uitgeshot binnenkort. En bepaalde zender verdwijnen mogelijk volledig, of worden achter de duurste paywall gesloten.

Ik hoor zo precies vanuit de Telenet gebouwen "I am altering the deal. Pray that I don't alter it any further." :-)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Lijst was niet juist ...

Met Rex krijg je ook toegang tot 20 themazenders

Animal Planet HD
Baby TV
Boomerang
Investigation Discovery
Science Discovery
Discovery World
Disney Junior
Disney XD
E! Entertainement
History Channel
Lacht
Lite TV
Mezzo
MTV Rocks
Fashion One
Nick Hits
Out TV
Travel Channel
NickToons
VH1
+ Music Choice (muziekkanalen)

Met Rio krijg je ook toegang tot 40 digitale themazenders met haarscherp beeld en geluid, waaronder de PRIME-zenders.

Animal Planet HD
Baby TV
Boomerang
Investigation Discovery
Science Discovery
Discovery World
Disney Junior
Disney XD
E! Entertainement
History Channel
Lacht
Lite TV
Mezzo
MTV Rocks
Fashion One
Nick Hits
Out TV
Travel Channel
NickToons
VH1
13 th Street Universal
Blue Hustler
Discovery HD
FoxLife HD
MGM
Motors TV
MTV Live HD
Playboy TV
Penthouse HD
TCM
PRIME Star HD
PRIME Action
PRIME Fezztival
PRIME Family
PRIME Star +1
PRIME Series
Syfy
TNT HD
Shorts TV
Trace Sports HD
+ Music Choice (muziekkanalen)
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

En met betrekking tot BBC3+4


Waarom vind ik bepaalde zenders niet terug, zoals bijvoorbeeld BBC3 en BBC4?
We hebben ervoor gekozen om met Rex & Rio een sterke combinatie films, series en themazenders aan te bieden.
Daardoor maken sommige zenders geen deel meer uit van de extra pakketten.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Ja, maar zijn die zenders dan in het basispakket gestoken, of gewoon verwijderd?
Telenet blinkt uit in onduidelijkheid elke keer ze hun mond opendoen.
Ze vragen er natuurlijk ook om, een product voorstellen maar de details pas een week later publiceren...
Het is alsof je ze echt hoort zuchten "als die klanten nu eindelijk eens zouden leren te zwijgen en slikken..."

Persoonlijk blijft voor mij natuurlijk dat ik de Telenet TV keuze gemaakt heb (onder andere) omwille van hun BBC aanbod, dus dat dat aanbod dan ook een belangrijke factor zal vormen van de beslissing om bij hun te blijven wat TV betreft...
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

svermassen schreef:
Met Rio krijg je ook toegang tot 40 digitale themazenders met haarscherp beeld en geluid, waaronder de PRIME-zenders.
Prime zenders heb ik al jaren en betaal er nu een 20 euro/maand voor. Wil ik ze behouden, betaal ik dus 24,95 €/maand en krijg er erotiek bij. :nono:
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

ITnetadmin schreef:Ja, maar zijn die zenders dan in het basispakket gestoken, of gewoon verwijderd?
Telenet blinkt uit in onduidelijkheid elke keer ze hun mond opendoen.
Ze vragen er natuurlijk ook om, een product voorstellen maar de details pas een week later publiceren...
Het is alsof je ze echt hoort zuchten "als die klanten nu eindelijk eens zouden leren te zwijgen en slikken..."

Persoonlijk blijft voor mij natuurlijk dat ik de Telenet TV keuze gemaakt heb (onder andere) omwille van hun BBC aanbod, dus dat dat aanbod dan ook een belangrijke factor zal vormen van de beslissing om bij hun te blijven wat TV betreft...
Ik zal gokken: ze verdwijnen :-D
Anders hadden ze ook een ander antwoord in de FAQ gestoken hé ...
lucdec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 594
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 58 keer

mailracer schreef:
Prime zenders heb ik al jaren en betaal er nu een 20 euro/maand voor. Wil ik ze behouden, betaal ik dus 24,95 €/maand en krijg er erotiek bij. :nono:

Telenet wilt altijd maar meer, en meer en meer geld etc... 't komt altijd op hetzelfde neer, iedere verandering die ze doen is erop berekend om hen meer
geld binnen op te brengen. Je kan toch niet weg, er is maar 1 aanbieder en alternatieven via het net worden gecounterd door volume te beperken, of datzelfde volume peperduur te verkopen.
bombas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

Vraag me eigenlijk of ze wel naar de klanten luisteren.
Om de haverklap krijg ik verzoeken binnen om een enquete van/voor TN in te vullen.
Wat doen ze daar mee? Hun ... afvegen?

Want hier in deze thread is blijkbaar het iedereen eens dat je teveel moet betalen voor een beperkter aanbod.
En grote afwezige hier is toch wel Charlotte.

P.S. : heb ook nog prime films van het proefabo op de digicorder staan en deze spelen nog steeds.
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

bombas schreef: Want hier in deze thread is blijkbaar het iedereen eens dat je teveel moet betalen voor een beperkter aanbod.
En grote afwezige hier is toch wel Charlotte.
En wij blijven erbij.
Buiten dit had er een pakket moeten zijn waarmee je zelf je je pakket kunt samenstellen.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Groot gelijk.
Als er nu iets is waar "hun klanten al jaren naar vragen" is het wel een custom pakket extra zenders, betaalbaar per zender en ongelimiteerd qua type zender en hoeveelheid..
Of beter nog, het kunnen custom uitkiezen van zenders in het basispakket (laat ons de gespecialiseerde prime zenders etc daar nu nog van uitsluiten).
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

volume mag geen argument zijn. Er zijn andere oplossingen genoeg. Hoelang staan die oude prime films er al? Is het nu nog zo? Goede vraag voor telenet of dit bij rio ook nog zo zal zijn. Ik steek 50e in de pot en wed dat dit niet zo zal blijven. Ze doen te veel hun best onmm zoveel mogelijk binnen te rijven dat ze dit achterpoortje kunnen missen ;)

[Afbeelding Post made via mobile device ]

[Afbeelding Post made via mobile device ]
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

bombas schreef:Vraag me eigenlijk of ze wel naar de klanten luisteren.
Probleem is dat een tweaker of hoe je een technologie bewuste klant ook mag noemen niet onder de noemer "standaard klant" valt... en het is vooral naar die laatste dat ze luisteren omdat het ook de grootste groep is. Op zich begrijpelijk maar langs de andere kant ga je alzo ook nooit tot een hip en modern product komen (ondanks je er een absurde naam op plakt).
bombas schreef:En grote afwezige hier is toch wel Charlotte.
Charlotte moet braafjes administratieve blunders oplossen en vooral geen officiele statements verkondigen.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

tot een hip en modern product komen!? Vergeet het, poenpakken is het businessmodel...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Dat heet dan "Pak de poenshow!" :angel:
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

Een feature die je mag verwachten is dat je content mag downloaden om bijv de kids op vakantie zoet te houden als het regent en je geen wifi hebt. :-o
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Ik zou persoonlijk nog durven denken dat het "zelf zenderpakketten samenstellen" een feature is die niet zo niche is als "een modem only willen", en dat er wel meer "standaard klanten" hiernaar gevraagd hebben. Volgens mij willen ze dat niet (natuurlijk niet, dat zou minder inkomsten brengen) en dus blijven ze daar selectief doof voor.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

7 jaar geleden heb ik TN vervangen door TVV. Zolang ik één van de weinigen blijf die zoiets doet, zullen zij selectief doof blijven!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”