Al die aapkes die op de niet-technische helpdesk werken hebben geen flauw benul van wat ze doen. Wat op knopkes drukken en hopen dat het juiste resultaat er uit komt.
Op de technische helpdesk (storingsdienst) zitten nog wel bekwame mensen, die weten wat ze aan het doen zijn en zonder problemen de klant en technieker kunnen voort helpen zonder u in wacht te zetten of te moeten doorschakelen. (niet allemaal tho)
identificatienummer raw copper vinden
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik wacht nog altijd op de dag dat ____________________________ (vul hier de naam van uw favoriete ISP in) zijn toekomstige callcenter medewerkers een UB-proof examen voorlegt
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Allemaal goed en wel maar als ik naar de klantendienst bel voor een internet aansluiting zonder voice krijg ik wel een operator aan de lijn en geen field technieker.gbmed schreef:De kennis van een operator is dan ook niet te vergelijken met die van een fieldtechnieker. Voor de operator zal dat dus een lijn "wov" zijn (without voice).
En "raw copper" is eerder iets dat ze bij de OLO's kennen, imho
[ Post made via mobile device ]
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Tijd voor een UB kwaliteitslabelkrisken schreef:Ik wacht nog altijd op de dag dat ____________________________ (vul hier de naam van uw favoriete ISP in) zijn toekomstige callcenter medewerkers een UB-proof examen voorlegt
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Dan komt er momenteel geen enkele provider in aanmerking.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 98 keer
Korte update:
intussen ben ik op een 8d 20/2 profiel gekomen. Op zich al een "verbetering" omdat ik daarvoor op een basisprofiel van 16.5/2 zat.
Nu nog een tijdje afwachten wat DLM doet: 25/2 moet zeker mogelijk zijn, want had ik ervoor al. 30/2 behoort nu theoretisch ook tot de mogelijkheden (al schat ik die kans redelijk klein in).
intussen ben ik op een 8d 20/2 profiel gekomen. Op zich al een "verbetering" omdat ik daarvoor op een basisprofiel van 16.5/2 zat.
Nu nog een tijdje afwachten wat DLM doet: 25/2 moet zeker mogelijk zijn, want had ik ervoor al. 30/2 behoort nu theoretisch ook tot de mogelijkheden (al schat ik die kans redelijk klein in).