Pagina 2 van 2

Re: HD pakket verdwenen?

Geplaatst: 12 jan 2013, 18:37
door ubremoved_539
a3ke schreef:zucht ; ik had beter geluisterd naar de dames aan de telefoon , die hadden gelijk om te zeggen dat het betalende dus was
Dan kennen de dames aan de telefoon hun job niet (niets nieuws trouwens).

Het HD XL pack is gratis voor Shake klanten (geen idee of jij een shake hebt)... en ik heb dan ook netjes de "Gratis HD XL Pack" vermelding op m'n factuur.

Re: HD pakket verdwenen?

Geplaatst: 12 jan 2013, 20:54
door laroyj
enkel voor de shake HD klanten en na aanvraag, het gebeurt niet van zelf hoor....

Re: HD pakket verdwenen?

Geplaatst: 12 jan 2013, 21:29
door ubremoved_539
Je moet het inderdaad zelf vragen en bij mij was het meteen in orde (ook het factuur).

Re: HD pakket verdwenen?

Geplaatst: 13 jan 2013, 09:34
door a3ke
kijk ik had het ook gevraagd aan de telefoon en daar zeiden ze tot 2 maal toe dat het betalende was (en in wezen hebben ze altijd gelijk want iedereen dat ik hier lees rekenen ze het ook aan)

daarom had ik dit aangekaart bij Charlotte en zij hebben dan men aanvraag gedaan , wederom zoals bij de anderen hier met de vermelding HD XL pack 5.4 € , uw voordeel : - 5.4 € HD xl pack

en had zelfs via PM nog extra benadrukt of "mijn voordeel" niet eenmalig was en daarop reageerde men met : Sent: December 26th, 2012, 12:04 pm

From: Charlotte
To: a3ke
Deze actie geld maandelijks en blijft ook gelden zolang je het pakket neemt.

Dus voel ik me wel ****** ;)

Re: HD pakket verdwenen?

Geplaatst: 13 jan 2013, 13:40
door ubremoved_539
a3ke schreef:kijk ik had het ook gevraagd aan de telefoon en daar zeiden ze tot 2 maal toe dat het betalende was (en in wezen hebben ze altijd gelijk want iedereen dat ik hier lees rekenen ze het ook aan)
Ik heb nochtans (ondertussen al voor verschillende mensen) gewoon een telefoontje gedaan met als tekst; "Ik heb vernomen dat het HD XL pack gratis is indien je in het bezit bent van een Shake, is dit correct zo ja kan je het dan activeren". Telkens heb ik de bevestiging gekregen dat het inderdaad gratis is en is alles prima verlopen.
a3ke schreef:daarom had ik dit aangekaart bij Charlotte en zij hebben dan men aanvraag gedaan , wederom zoals bij de anderen hier met de vermelding HD XL pack 5.4 € , uw voordeel : - 5.4 € HD xl pack
Het staat inderdaad onder die vorm op je factuur.
a3ke schreef:From: Charlotte
Deze actie geld maandelijks en blijft ook gelden zolang je het pakket neemt.
Da's mooi om te weten (al ga ik het eind dit jaar toch controleren)... ik had ook reeds gezien dat er een extra clausule op het factuur aanwezig is; "Ook na deze abonnementsduur blijft u gewoon genieten van uw Telenet-diensten. U hoeft dus niets te doen. HD XL Pack tot xx/xx/2013".

Re: HD pakket verdwenen?

Geplaatst: 13 jan 2013, 13:56
door arjan
Dat is nog steeds geldig voor iemand met een shake.

Re: HD pakket verdwenen?

Geplaatst: 20 jan 2013, 14:54
door a3ke
UPDATE :

Gratis HD XL is enkel voor klanten met triple play abo

Ik had een paar mails verstuurd naar aanleiding van voorgaande en heb dan uiteindelijk een telefonisch antwoord gekregen hierop

De dame wist me te zeggen dat het gratis HD XL pakket dus enkel nog word gegeven aan klanten met een triple play abo en dan ook enkel nog op aanvraag van de klant

Het HD XL pakket bestaat officieel niet meer als mogenlijk pakket voor "nieuwe klanten"

Het was mij aangerekend omdat ik geen telefonie had , dus geen triple play abo

Wat dan nu vroeg ik haar ?

Wel , ik kon kosteloos opzeggen mits er inderdaad een foute beoordeling gebeurd was in het "toekenen" van het pakket naar me toe

Er werd me dus onterrecht beloofd dat dit voor me gratis was

Spijtig vond ik het dat die 2-3 extra HD zenders niet kon krijgen , maar ergens blij dat normaalgezien alles nu toch weer in orde zal komen (momenteel nog steeds geen creditering zoals ze beloofd hadden of gewijzigd factuur)

Re: HD pakket verdwenen?

Geplaatst: 20 jan 2013, 17:22
door trikke2705
Klopt, ook ik heb het aangevraagd (Twitter) na het lezen van dit topic en de dag er na een vriendelijke tweet terug van ons Charlotte dat het in orde was. Leve Telenet :-)